Gå til innhold

Hva holder Bead-lock på med for prosjekter og hva holder venner å kjente på med?

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

MAgnus som er crew chief til Niclas Anderson (old51) oppsummmerte det jo ganske greit. For TD er gardermoen den beste banen.

Enig i det mne som dere påpeker her så er apparatet rundt for dårlig. Men er sikkert ikke på de som legger ned en masse frivillig dugnadsarbeid det står.Trolig ikke, men vet ikke egentlig hvor problemet ligger. Trolig et resultat av mange faktorer

Kanskje det trengs nye ildsjeler innen norsk dragracing.

Det er i motbakke det går oppover

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 13.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

 

[..]

 

Bl.a at det nesten ikke er mustanger på G.moen stevner, men myldrer av de på SL stevner, stemmer det?

 

Det varierer vel litt, men av "den gjengen" så er det jo mange av dem som gjør det godt i Street Legal-cupen og prioriterer deretter.

 

Dette med engangslisens er litt rart, for man får da fortsatt kjøre 201m på slik lisens?

 

Kom på en ting jeg glemte i forrige posting forresten; uten at jeg vet så vil jeg tro at NDRG sliter med at sponsorkronene sitter lenger inne og at flere vil ha slike når det blir stadig flere ulike typer arrangement på Østlandet. Tar jeg ikke feil så var vel Exporama ment som sponsor for EM første året det ikke ble noe av?

 

Hvordan oppmøtet vært når folk har fått kjøre på Geiteryggen nå i sommer? Veldig bra første gang og mindre bra andre gang?

'99 Audi S4

'12 Honda CB1kR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye rar skriving, men mye rett. som aktiv racer og gatebil kjører så e en vell litt i begge deler.

Største problemet e PENGER. Svenskene har mange flere tilskuere og mange flere som kjører. Blir mye mer penger av slikt. enklere å arrangere løp.

Men det skjer ikke mye på Gmoen det er sikkert. men har ikke svaret ka som trengs.

Kanskje noen fok som er flinke ?

Gate kjøringa har vert altfor mye sist det er sikkert

Forstår gott att man blir lei når det er slik

Har vert mye trøbbel m vær og det er alltid vanskelig

Men på den annen side syns eg att Ronny har prøvd mye !! og få har komet for å kjøre, burde stillt når dei hadde tjangsen syns eg.

Vanskelig m gate klasser. Har vi råd til den kjøringa dere vill ha ??. trur ikkje det, koster for mye m deler i Norge !. Finn noen enkle regler og klasser og prøv, kan forandres neste år.

Rene gate stevner bør funke, men bruk sikre baner og god sikkerhet. Vi har ikke råd til ulykker. Det er katastrofe.

Ka m Gatebilfolket som arrangør. Dei ser jo ut som dei kan litt.Drar mye folk, kanskje dei skulle snakkes til litt dragrace å prøve å dra m folket sitt. Man må ha mange tanker. mulig noe passer og funker. Nyter livet i California men ska hjem eteer helga. Willysen har fått noen nye deler og en frekk Fastback Mustang 70m m mye rart e snart klar

Ble mye men men. klag ikke for mye på Gmoen gjengen, deigjer vell så gott dei kan -----------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D

 

For de som ikke kjenner til "forumlivet, kan jo det som skrives se litt voldsomt ut innimellem...

 

Men håper de fleste kan se at vi tydeligvis har tanker om tingenes tilstand slik de er nå. 2 aktive som skriver litt om sine tanker...

 

Siden det er ganske dødt på NDRG´s side, så er det jo ikke mange nettsteder/fora som samler folket som har en potensiell bil/mc i garagen, tror nesten det er flere innom denne tråden enn noen annen plass...eller finnes det større samlingsplasser??

 

For de som kanskje vil forstå litt av hva vi mener bør kanskje skrive KJULA på youtube, bane i Eskilstuna, løs stemning, alle var der for å teste og kose seg å ha det sosialt, enkle klasser, 500 ing for å delta...

 

Noe som en så her, er jo at det er de som har bil og kjøring som hobby som kommer på slike plasser.

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikker mye rar skriving her, men det e det folk mener!

 

Men det virker for meg at det er mer Norske dragrace team som legger opp en nye som kommer til, og noe er galt når street legal og gatebil fyller opp tribuner og har masse deltagere.

Er veien fra Street legal til drag racing for tung/dyr??

 

Men på gardemoen er det lagt opp for raske biler og store team, for kommer du med bil og tralle betaler du lige mye som andre gjør med stor semi og stort telt følge bil osv.kanskje ledelsen burde ha gjort noe med det?

 

Og det som ikke alle vet, er at Norsk Bilsport Forbund tar X antall % av inngang inntekter til arangøren på dragracing og street legal. noe som heller kunne våre brukt som premie penger.

Traktor pulling som har mest besøkende beholder alle penger selv og gir mye tilbake til team i premier og team som har lang reise.

 

Gutter/jenter som springer på gardemoen og anrdre baner gjør en kjempe jobb for og holde liv i sporten(bane mannskap, vakter, klasseverter osv).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge siden det har vært slik aktivitet på denna tråden:D

 

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

 

Brukere som leser denne tråden nå: 201 (21 medlemmer og 180 gjester)

Bead-lock, rpv, vanner, CamaroCab, Camarogeddon, thor270562, sleeper, Trønder Nova, Gm power, Ford Fairlane, dextercf, raboc, Hans, Blazerteam, Allpro, POSi411, DaCuda, chevy 69, tZar, skogbjørn

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heheh, den ligger i essoskauen ;) hihi, se om du finner den ;)

:ratatatat

Eh... Takk.. Den er jo såå liten den skogen.. :roll:

 

 

TRENGER en motor til min 818 Coupe...

Noen som vet om en delebil som står en eller annen plass???

 

kan jo bruke motor fra 818,616,626,929 bakhjulstrekkere...

 

Når du først skal ha liten motor kan du vel ha en som er skikkelig liten? Wankel høres fint ut. :m'm:

_________________________

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår