Gå til innhold

Jeg sliter med strømmen til bilstereon, hva er beste måten å feilsøke på?

Ranger emnet


ggt667

Anbefalte innlegg

Receiveren kobler seg av go på etter eget forgodt befinnende, jeg har en mistanke om at det enten er den gule eller røde kabelen som har dårlig kontakt et eller annet sted, for når jeg legger klysa med kabler litt annerledes ser det ut til at ting virker litt igjen, men det er ikke permanent.

En i nabolaget som er litt HiFi mener at jeg bør lodde den røde og gule kabelen hele veien fra start til mål, men jeg slipper ham ikke til der, syns han er litt dynamitt-Harry.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, litt uklart i o m at det er trangt og at det blir enda trangere når jeg setter spilleren tilbake først for så å sette inn kvitteringsskuff og luftuttak.

Det må være rød eller gul kabel, evt sort; men det er 4 steder etter hva jeg kan se.

  1. I Kenwood-receiver, denne er det trolig ikke da dette bare er en kontakt inne i spilleren
  2. Kontakt i overgangskabel mot receiver
  3. Kontakt i overgangskabel mot Toyota spesifikk overgang
  4. I Toyotakabele

Det er slik at jeg kan få den til å virke mens luftuttak er ute slik at jeg kommer direkte til spilleren, det er når jeg stabler alt på plass, eller ved bruk at strømmen kutter ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår, men en dårlig kontakt vil du gjerne klare å lokalisere mens spilleren er tatt ut - og du kommer lett til å vri/bøye/presse alle koplinger / plugger. 

Siden den fungerer helt til spilleren er satt på plass så er det dårlig kontakt i en eller annen ledning/plugg som kommer i klem når spiller settes på plass. 

Bilforumet.no
Administrator

Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår