Gå til innhold

Ikke alltid plukk opp haikere!!!!

Ranger emnet


moppen

Anbefalte innlegg

Finnes nok okke noe fasitsvar på det tror jeg. Forskjellige faktorer som spiller inn, dessuten finnes det vel få ord som kan beskrive "hvor hardt" man gjør noe?

-81 Lada 1300S En rullende livsstil

-07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car

<<=== Stripa, verdens kuleste kattepus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 247
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er vel "bare" å dælje til en arm eller ene foten, hvis en klarer å beherske seg...

Balltre er noe som vurderes innkjøpt etter denne tråden!

MOPPEN er en god mann:D Flott jobbet:D

Knekt kjeve og hjernerystelse er bare bonus for deg. Tenk på alle de han nå ikke kommer til å ta etter møtet med kompisen din;) :D

 

Edit: ikke glem å lage et hakk i balltreet ditt;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stor RESPEKT til deg moppen.

Når folk blir veldig redde er det ikke lett og tenke klart, sånn som du gjorde.

Hadde du slått han flere ganger uten grunn kunne du blitt anmeldt for og bruke mer makt en nødvendig.

Skal jammen kjøpe meg balltre til "fritids" bruk i bilen selv.

Personlig tørr jeg aldri ta med haikere.

Ang plassering av balltre for dette formålet, er det plass under setet så lag et rør du kan tre balltreet inn i, slik at det peker skrått ut mot døra.

Håper de setter han på første fly hjem og nekter han og komme inn i landet igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Respekt til deg moppen!! Håper han fikk jævli vondt!!! Hater sånne stusselige folk som må robbe hele jævla tia...

Blir nok ett balltre i Audi'n min etter å ha lest dette! Eller en grei halv-meters Maglight!:deng

  •            '19 Peugeot iOn                                        [67HK]
  •             '10 SAAB 9-5 Turbo6 XWD Aero Hirsch [330HK]
  •             '08 SAAB 9-3 SC 1,8t BioPower BSR       [220HK]
  • [vrak]   '03 SAAB 9-3 SS 1,8t BioPower Maptun [240HK]
  • [solgt]  '02 Peugeot Partner 2.0 HDI                    [90 HK]
  • [solgt]  '97 Peugeot Partner 1,4                           [75 HK]
  • [solgt]  '95 SAAB 9000 2,0                                  [131 HK]
  • [solgt]  '96 Peugeot Partner 1,9D                         [69 HK]
  • [Vrak]   '86 Mazda 626 2.0                                  [102 HK]
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble glad når jeg leste det her ja. Respekt som sagt tidligere her. Ingen tjuvpakk fortjener noe bedre! :deng

- BMW E30 320iS '90 bane- og kosebil / BMW E39 520i '98 bruksbil

x BMW E28 518i '85

x BMW E30 325i '89 x BMW E34 Alpina B10 '91

x BMW E30 320i '88 x BMW E34 520i '90

rakanishu - drifting away

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var en kar som haika da jeg var på vei ned fra fjellet (Rundemannen for de som er kjent) etter å ha vært på toppen i jobbsammenheng (Telenor har naturligvis plassert en telefonsentral på toppen av fjellet (av logiske grunner da)). Av en eller annen grunn tenkte jeg på denne tråden da jeg så ham, og kjørte i stedet rett forbi. Trur aldri han hadde rana meg, midt på lyse dagen mens sola steiket, og fyren gikk i kun shorts og tursekk :P

Mvh.

Daniel Gjerstad

[ ]1997 Vw Golf 3 1.6

[X]1986 Citroën BX 19 GTI - død (gikk bra..når den gikk!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, først syntes jeg tråden virket litt dum, må innrømme at jeg leste sistesiden først da.. Men når jeg leste innlegget itl Moppen, skjønte jeg det hele mye bedre..

Tenkte først å bemerke at det ikke heter "ikke alltid" det heter "aldri".. Men det virker litt dumt å komme med en slik kommentar nå..

 

Skjønner veldig godt at det var tøft mens det sto på, godt at instinktene dine var i behold.

Ikke lett å gjøre det du fikk gjort, når man står der midt oppi det.

Har lært litt om selvforsvar, bl.a. vekterkurs.. Vet sånn omtrent hvor man kan slå, hvor man selv med svært liten kraft kan paralysere personen man slåss mot. Har aldri fått bruk for det .. Heldigvis !

Håper kjeltringen fikk seg en lærepenge som det tar litt tid å glemme.

 

Stå på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bestandig kjørt med den hjulhvinna under setet jeg,den en arms tingen,ikke tung med gjør sikkert susen:p

 

Det samme gjør jeg. Den er helt perfekt, utrolig lett å slå med, og den gjør vondt nok i massevis. Tipper du kan slå inn et par hodeskaller med den der!

 

Det som er positivt med balltre er at de er såpass lange, og man klarer derfor lettere å ta ut en fyr som har kniv.

92' BMW 320i Coupé E36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sinnsykt bra gjort!

Jeg hadde vel blitt så redd at jeg nesten hadde pissa på meg og ikke klart å tenke noenting...

Når jeg leste det du skreiv så tenkte jeg: Hvorfor i helvette fortalte du at pc'en lå i bagasjen!!! hehe...

 

Og at du ikke slo mer enn "nødvendig" var jo bare helt fenomenalt gjort! Også at du kontakta politiet så det ble tatt på riktig måte...! *RESPEKT*

FMW - Foreningen Mot Wonderbaum

Prosjekt: VW Golf 2 1991 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

orket ikke lese gjennom alle sidene, men må si jeg er "stolt" av deg. vet faktisk ikke om jeg hadde hatt mot nok, men hadde nok vært noe annet om jeg hadde sittet med en kniv mot meg! Innkjøp av balltre kommer en av dagene denne uka. tror jeg skal få det inn under setet :) En del skumle folk her nede, særlig om sommeren.. Tusler rundt etter mørkets frembrudd osv :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår