Gå til innhold

Ikke alltid plukk opp haikere!!!!

Ranger emnet


moppen

Anbefalte innlegg

  • Svar 247
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skremmende mange som ikke klarer styre seg her.. Tror jeg må handle meg stun-gun eller noe mot sånne jeg. Kan aldri vite.

 

stun-gun er ikke tillatt å inneha i norge, men det visste du ikke...........

fatality

 

dette er en meget bra tråd! all ære til moppen!

FØRST, ble jeg sint.

så ble jeg glad, deretter tok jeg ett lite minutt til ettertanke: jeg har nenlig ei øks og div ting bak setet etter vedhogst...

(ser for meg ett scenario tilsvarende en cene i "American history X", for dere som har sett den filmen)

 

men etter å ha tenkt litt mer: jeg plukker ALDRI opp haikere, med mindre det er noen som bærer ett 90AH batteri (ja, han ble veldig glad) eller en som bærer en bensinkanne.

 

glad det gikk som det gjorde, han kødden kan være glad han traff deg.

mange andre bilister hadde nok endt med tiltale sjøl......

http://www.tristania.com

 

har du diesel bil? sjekk ut:

http://www.chiptuning.com/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå fikk jeg skikkelig pækkern....

 

Var vel for ca 2 mnd siden, så plukket jeg opp en haiker på E 18 sørover, rett uten for oslo. Rundt kl 04:00. Han skulle vist også hjem til frankrike, sa han skulle ta båten fra gjöteborg. Han snakket dårlig engelsk og ville egentlig ikke prate noe. Han satt bare på et lite stykke, enda jeg skulle lenger???????? Nå jobber jeg som vekter, så jeg hadde uniform på meg. Vis det var samme karen, så kanskje derfor jeg ikke ble ranet. Jeg vet ikke hva jeg hadde gjort vis han hadde trukket kniv mot meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ojsann.. Dritbra gjort Moppen! :D

 

Men tror det er lettere å bortforklare en meter med 240kvadrat kabel.. 4x240 hehe.. Hvis man er elektriker så er det enda lettere.. Og den er relativt tung, og ganske stiv.. hehe

 

Kanksje jeg burde gå i anskaffelse av ett balltre jeg og.. lage en "skjult" thingy i B-stolpen kanksje.. ;)

Volvo - Før en drøm, nå en livsstil!

JRRacing

240'n min

- Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først, respekt til deg Moppen!

 

hadde kommet til å løpt for livet jeg!

So Im not the only one :D:D

 

Det flate der er vel like praktisk som en oppvaskklut? Med mindre du slår med det på høykant, da tenker jeg du kjenner det. Knekker vel ikke så lett den veien heller..

 

Hvordan gikk du fram når du skulle ut av bilen moppen? Han må jo ha hørt deg?

Tviler på at jeg hadde tørt å prøve meg ass..

Men, hadde jeg hatt smårollinger etc i bilen, er jeg sikker på at jeg hadde drept faenskapet!

 

Blei grymt forbannet når jeg leste detta!

 

Bra alt er i orden med deg.. Svir litt i dagene etter?

Ble selv nesten rana på hotel i Frankrike. Der hopper de fra terasse til terasse å sjekker om døren er ulåst..

 

Jeg hadde stått opp klokka 03 for å ta litt luft, lukka opp døra, gikk på dass å pissa, kom tilbake, å der sto han.. Utpå terassen med finlandshetta.. Ush.. Kreepy.

 

Lenge siden jeg har skriki så mye.. Brølte alt jeg kunne, og har du sett figuren min, så hadde du blitt litt redd selv, så jeg løp mot han mens jeg skreik alt jeg makta... Jævelen hoppa rett over gjerde fra 2 etasje.. Idiot.. Rett i grusen, men kom seg videre..

 

Resepsjonisten sa: "Ja, vi har hørt om de" (no further comments :D)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knallbra moppen.

 

hehe. fra sport-net

 

Balltre av robust ask, med utmerket balanse og presisjon. Hehe. Kjakeknuser :P

 

Balltre av aluminium kompositt, godt balansert, optimal størrelse på slagområdet (Sweet-Spot), noe som gjør balltreet lett håndterlig og sørger for kjempemessige slag. Denne modellen har hard lakkering og presis fordeling av vekten (Power Cap).

 

mmmm. Tre eller Alu..

1998 VW Passat 1.8T Tiptronic

X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår