Gå til innhold

Ikke alltid plukk opp haikere!!!!

Ranger emnet


moppen

Anbefalte innlegg

Jeg erfarte dette på den tunge måten i natt.

 

Som ung, bodde jeg langt fra steder, og det gikk lite busser, jeg haiket da mye, men få stoppet. Så jeg tengte da at jeg skal altid plukke opp haikere.

 

Når jeg var ferdig med vakta mi i natt, begynner jeg å rulle hjemmover, da står det en "stakkar" og haiker midt på natta. Jeg tenker jeg plukker han opp for å være hyggelig, som jeg altid gjør. Han snakker dårlig engelsk og sier han er fra Frankrike og skal hjem.:hvaskjera .. Hadde vært på ferie. Ja ja, jeg får gi han et løft på den lange veien. Han legger litt bagasje i baksete og setter seg inn. Han var veldig lite pratevillig. Etter ca 10 min, så spør han om jeg kan setta han av. Jeg sier jeg skal videre og han kan sitte lenger, men nei, han ville av nå. Stopper på en liten møteplass, og da trekker JÆVELEN kniv mot meg!!!!!!!!!!! Og sier, "Give me your money". Lommeboka lå i midkonsolen så han tok den, og tok ut pengene mine, var litt over 500 kroner der. Så spør han om jeg har noe mere.

 

Jeg sier til han at jeg har en PC i bagasjen. Jeg gir han nøklene mine så han kan gå bak for å hente den. Jeg har ett baltre liggene under setet, så uten at jeg tenker, tar jeg det fram, løper ut av bilen og slår det jeg makter. Vet ikke hvor jeg traff han, men han gikk rett i bakken, blir liggende og skriker. Adrenalinet i kroppen min pumer som faen, og jeg gjør meg klar til å slå igjenn, da fornuften tar meg. Slår ingen som ligger nede, uansett.... Kniven som nå ligger på bakken, Jeg parket den ett stykke bort. Skriker så til han, gi meg tilbake pengene, og truer med å slå. Han tømmer lommene sine, og gir meg penger. Fikk det ikke med meg da, men det var en del mere enn han tok av meg. (Jeg kaller det gjennoppresning.)

 

Jeg ba han bli liggende på bakken, eller så banket jeg han. Ringer til Onkel politi og forteller hva som hadde skjedd. De var overaskende rask på stedet, og tok han med seg. Jeg skal inn til avhør i morgen. De var veldig hyggelige mot meg, og sa at det var tydelig at jeg handlet i nødverge.

Bagasjen glemte jeg og gi til onkel, så det først når jeg var kommet hjem. Tydelig at var tyvgods oppi der, mange mobiler og noen bærbare datamaskiner. Tar det med til onkel når jeg skal i avhør, sikert noen som vil ha det igjenn.

 

Håper virkelig jeg skadet den jævelen noe fryktlig. Hater at folk kan være slik. Jeg var sykt redd hele tiden, og klarte ikke stoppe å kjelve på mange timer etter at det var over. Alt gikk så fort, rakk egentlig aldri å tenke. Det jeg gjorde var egentlig kanske dumdristig. Tenker nå i ettertid på hva som kunne skjedd.

 

Vær forsiktig når dere plukker opp haikere, jeg for min del, kommer aldri til å gjøre det igjenn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 247
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hvordan vil du forklare for snuten at du hadde balltre i bilen? ;) veit folk har slite med dette før...

QUOTE]

 

Politibetjentene jeg møtte på i natt sa ikke noe på det. Men får kanskje høre det i morgen. Får si jeg spiller slåball med gutta eller noe.

 

Tror du det blir et stort problem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan vil du forklare for snuten at du hadde balltre i bilen? ;) veit folk har slite med dette før...

QUOTE]

 

Politibetjentene jeg møtte på i natt sa ikke noe på det. Men får kanskje høre det i morgen. Får si jeg spiller slåball med gutta eller noe.

 

Tror du det blir et stort problem?

 

hehe, ja du får si du bruker det til slåball... bare veit en jeg kjenner til fikk litt problemer med å forklare hvorfor han hadde ett balltre liggans tilgjengelig i bilen... men går sikkert bra.. ikke du som er sorte per her

_________________

 

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

 

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BRA GJORT!! du gjør kanskje lurt i og dra på en sportsbutikk og kjøpe en baseball hanske,baseball, og kanskje en yankees caps p deg i avhøret, og si du er ihuga baseballfan :)

 

var det balltreet av tre eller aluminium? lurer på og kjøpe et og ha i bilen, men hva er egentlig best, er det tre som gir den beste feelingen når du skal banke dritten av slikt avskum?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slike som ødelegger for ærlige haikere fortjener slikt, haika en del sjøl, og plukker opp haikere om de ser harmløse ut, men tenker seff på slikt, vær 2 når dere plukker opp haikere helst.

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår