Gå til innhold

Ikke alltid plukk opp haikere!!!!

Ranger emnet


moppen

Anbefalte innlegg

noen som vet hvor jeg får tak i alu balltre?

 

Koster 700 kroner på sporten for et alu ball"tre". Tror det er noe slik, litt billigere for et balltre av tre :well

 

Synes du gjorde det helt rette, bare gi et godt skremmeslag og få ha til å tie. Ekke vits å gjøre noe mer ut av saken. Hadde vært noe annet hadde han tatt opp kniven igjen og stukket etter deg. Det ekke feil det ordtaket at vold løser ingen problemer, i dette tilfellet var det selvforsvar som løste problemet. Man kan jo ikke gjøre noe annet enn å slå, hva annet skal man gjøre da?

 

Såja, bra at noen tar affære. Er alt for få i verden som virkelig gidder ta ansvar når det skjer ting. Men man bør også vite at det går grenser.

Bil kommer etterhvert.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 247
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Haha. Dette minner meg om den historien fra USA fra han som fikk innbrudd i garasjen og politiet ikke gadd å komme. 5 minutter senere ringer han snuten igjen og sier de ikke trenger å komme da han har skutt jævlene med hagle. 3 minutter senere var det 5 politibiler og 2 helikoptre utenfor.

 

Kommentar fra karen. "Jeg trodde dere ikke hadde tid til å komme! Dere lyver jo!" (Hører med til historien at fyren som ringte bare spøkte med at han hadde skutt de, regner med de innbruddstyvene ble skremt)

1998 VW Passat 1.8T Tiptronic

X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Haha. Dette minner meg om den historien fra USA fra han som fikk innbrudd i garasjen og politiet ikke gadd å komme. 5 minutter senere ringer han snuten igjen og sier de ikke trenger å komme da han har skutt jævlene med hagle. 3 minutter senere var det 5 politibiler og 2 helikoptre utenfor.

 

Kommentar fra karen. "Jeg trodde dere ikke hadde tid til å komme! Dere lyver jo!" (Hører med til historien at fyren som ringte bare spøkte med at han hadde skutt de, regner med de innbruddstyvene ble skremt)

haha..!!

Den var litt bra egentlig, hvis den er sann.

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye tøffe 17 åringer her inne..hehe..tar dere opp haikere på mopeden eller?

 

§ 3-1. Antall personer

"Ett barn under 10 år på tohjuls moped. "

 

Mao plukker de bare opp folk under 10 år :)

Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder...

Driftfun.com

LS1 200sx s13 under konstruksjon...

www.gunstig.no <-Bilvideo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår