Gå til innhold

Ikke alltid plukk opp haikere!!!!

Ranger emnet


moppen

Anbefalte innlegg

  • Svar 247
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Suveren handling i rett øyeblikk!

 

Jeg har et 2kg branslukkningsapperat liggende i midtkonsollen i tilfelle brann, men det kan jo komme godt med i andre situasjoner ser jeg. Knalle jævelen ned da og stappe apperatet i kjeften på han og sprøyte vilt! Neida...

 

Har nok av ting i bilen til å slå med ja. Nå for øyeblikket har jeg branslukker, et helt pipesett, 1.5 liter med vann...

 

Men det å handle rett til rett tid er noe som ikke alle klarer.

 

Han som trente meg i karate før, han var utkaster på en gourme resturant her i sunnhordaland. Da var det en kar som bråka noe sykt og klaga på mat osv. Så da tok han eit simpelt grep i albuleddet på han og drog han med ut.

 

Så var han treneren borte et par uker på ferie. Og en kveld da han sto og snakka med noen utforbi samme resturant så kom han bråkmakeren mot han med knyttneven fra bakhold. Og med en gang han fikk neven hans i sidesynet så tok han tak i den i en helvetes fart og heiv han rett i asfalten. Da sankker vi om reflekser.. hehe, men så har jo han 3. dan og da..for de som vet hva det er..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Suveren handling i rett øyeblikk!

 

Jeg har et 2kg branslukkningsapperat liggende i midtkonsollen i tilfelle brann, men det kan jo komme godt med i andre situasjoner ser jeg. Knalle jævelen ned da og stappe apperatet i kjeften på han og sprøyte vilt! Neida...

 

Har nok av ting i bilen til å slå med ja. Nå for øyeblikket har jeg branslukker, et helt pipesett, 1.5 liter med vann...

 

Men det å handle rett til rett tid er noe som ikke alle klarer.

 

Han som trente meg i karate før, han var utkaster på en gourme resturant her i sunnhordaland. Da var det en kar som bråka noe sykt og klaga på mat osv. Så da tok han eit simpelt grep i albuleddet på han og drog han med ut.

 

Så var han treneren borte et par uker på ferie. Og en kveld da han sto og snakka med noen utforbi samme resturant så kom han bråkmakeren mot han med knyttneven fra bakhold. Og med en gang han fikk neven hans i sidesynet så tok han tak i den i en helvetes fart og heiv han rett i asfalten. Da sankker vi om reflekser.. hehe, men så har jo han 3. dan og da..for de som vet hva det er..

Vet godt hva 3.dan er for noe ja.

Det er en meget høy grad i shotokan karate.

Det er vel den høyeste graden en privatperson kan få om jeg ikke tar helt feil?

Den sporten er ikke direkte ukjent for meg for å si det sånn.

Kjenner flere med 3. dan, og det er rimelig syke folk når det kommer til selvforsvar og selvbeherskelse.

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fatter ikke hvordan man kan blande inn så mye vold, skit og faenskap på et bilforum jeg... At ingen moderatorer har sperra denne tråden/advart "tøffeItrynet-gjengen" er ganske merkelig...

-81 Lada 1300S En rullende livsstil

-07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car

<<=== Stripa, verdens kuleste kattepus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

istedet for å legge mye penger i ett balltre, som purken IKKE liker at man har i bilen; stikk på biltema og kjøp den største latmannsarma de har. den er en halvmeter lang, hardere enn ett balltre, har gummigrep for å holde i, koster 150kr, og litt lettere å bortforklare i etterkant. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva er problemet med å ha et balltre i bilen.. ?

Ser ikke hvordan det er mer merkelig enn å ha en thermos eller noe annet helt normalt. Du får kjøpt balltre på sportsbutikker, trenger ikke lisens eller noe sånt for å ha det.. og om de spør sier du at du bruker det når du spiller stikkball, eller at det er lillebroren din som glemte det i bilen..

1996 BMW 520i

x 1992 VW Passat stv

x 1984 Opel Senator 3.0E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår