Gå til innhold

Ikke alltid plukk opp haikere!!!!

Ranger emnet


moppen

Anbefalte innlegg

Var ute å kjørte på en litt øde vei i sommer, da var det en kar som lot bikkjene hans gå midt i veien! så prøvde han å komme seg inn i bilen når jeg sakket ned farten (kom bil imot så jeg måtte jo nesten stoppe) Han virket som en lite hyggelig kar, takk gud for sentrallås... fikk låst alt av dører å hivi meg over i andre feltet akkurat i det bilen imot hadde passert, da begynnte jaggu karen å løpe etter bilen å prøvde å sparke bilen min :deng

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 247
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ellers så tar jeg aldri på haikere om jeg ikke kjenner de... men man lærer av alt..

 

Har haiket selv, i tøffe tider. Men jeg tror at man må kunne dømme et menneske for utseendet før du tar noen i biln...

 

Bra jobba.

 

Sund at son skam ødeleger for harmløse i nød...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hver gang jeg ser en BMW Z-serie tenker jeg på denne filmen:

 

http://www.break.com/index/red_neck_bmw_road_rage.html

 

Skulle gjerne tenkt meg å hatt en gønner under førersetet...:)

 

Hihi, de var ikke fullt så tøffe når han dro fram den. :fatality:

[x] 2 x 1984 Volvo 240GL [x] 1987 Toyota Camry 2,0 XLi [x] 1980 Volvo 245 L [x] 1994 Ford Scorpio CLX

[x] 1995 Honda Accord 2,0iLS [o] 1991 Volvo 740 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må få skaffet meg ett baltre tror jeg, bar kjøre noen spiker gjennom det og surre litt pigtrå rundt så er det klart til bruk.. hehe:D. Står respekt av at du sluttet og slå!

Gjør du det med balltreet ditt så blir det UANSETT regnet som våpen beregnet for personskade, og DU er den som er i trøbbel. Selv om det er i selvforsvar - slår du noen med noe sånt blir du garantert siktet for drapsforsøk med dødelig våpen. Lite lurt.

 

Skal du ha balltre for å beskytte deg selv, eller for å skade andre?

- I like my women as I like my cars - clean and good looking, quiet when idle and loud when driven hard.

- Nothing is foolproof to a sufficiently talented fool.

 

'95 Audi Coupé ACE

(x)'91 Opel Calibra 20XE (x)'91 Opel Vectra C18NZ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør du det med balltreet ditt så blir det UANSETT regnet som våpen beregnet for personskade, og DU er den som er i trøbbel. Selv om det er i selvforsvar - slår du noen med noe sånt blir du garantert siktet for drapsforsøk med dødelig våpen. Lite lurt.

 

Skal du ha balltre for å beskytte deg selv, eller for å skade andre?

 

hehe .. unnskyldninga om at du spiller baseball og var på vei hjem fra trening funker dårlig om du har piggtrå og spiker igjennom det :shake

Toyota Levin AE101 GT APEX Supercharger

 

Passat stasjonsvogn 1,9tdi med diverse modifikasjoner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Jesus. Hadde jeg blitt truet med kniv, og vært i den situasjonen undertegnede var i hadde jeg slått til han var bevistløs. jeg hadde pokker ikke tatt sjansen på at han kunne ha tatt igjen. Altfor mange som blir knivstukket og drept til at jeg hadde vært snill. I en sånn situasjon skal det MYE til for at noen skal klare å stoppe og tenke konsekvenser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår