Gå til innhold

Hva holder Bead-lock på med for prosjekter og hva holder venner å kjente på med?

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 13.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Savoy selges. Nå er jeg dritt lei av å skru, har ikke ork til å gjøre den ferdig engang tror jeg, er bare bittelitt igjen før den er kjørbar igjen.

Pris 60.000.

Ring ellers for info, 48126054.

 

DSC07404.jpg?t=1196272933

 

Den så jo tøff ut, litt spesiell akkurat som meg.:crazysant: Synd det er dårlig med tid penger og plass nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ser det ut som om det endelig blir drag som du har ønsket en stund nå bead.. gardemoen neste helg.

 

hvis været og påmelding er bra så blir det ivertfall reklamert med at de skal kåre norges raskeste gatebil.. så da regner jeg med at du kjører du og?

 

http://www.bilforumet.no/happenings/234113-racing-superweekend-nm-rallycross-nm-dragrace-legal-racing.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ser det ut som om det endelig blir drag som du har ønsket en stund nå bead.. gardemoen neste helg.

 

hvis været og påmelding er bra så blir det ivertfall reklamert med at de skal kåre norges raskeste gatebil.. så da regner jeg med at du kjører du og?

 

http://www.bilforumet.no/happenings/234113-racing-superweekend-nm-rallycross-nm-dragrace-legal-racing.html

 

Siden alle de andre bilen som har gått fort står omtrent som min og vil forbli som min, så holder nok jeg meg til Aksjon E-18 den helgen...

Er vel bare Geir sin Nova som er sammen, om han ikke har solgt...

En skam at den blå novan ikke er solgt for den gibortprisn...:crazysant:

 

Så slepper, dere får kjøre med 12 sek bilene deres...:zzzz:

 

Å med den farten det var på G.moen sist vi var der,

så ender dere med å kjøre den planlagte ca kl 12 på lørdagen en gang utpå tirsdagen tenker jeg...:coplight

 

:D:D

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Litt info.

 

Novaen er ikke solgt, har vert mye fram og tilbake, men har kommet til at den ikke blir solgt i år. folk var ikke villig til og betale prisen eg forlangte, og da står bilen godt.

Har solgt hengeren da eg ble meget lei alt reising og lite kjøring.

 

Novaen har vert noen små turer i sommer(Fyyy faen så gøy)men skal få gjort noen små justeringer i vinter som ståldører, støy isolere gulv, eksos ut bak. Dette vil lage denne bilen mer bruker venlig til gate bruk.

 

Bur feil plass i landet til og statse på dragrace:( og ha gardemoen som hjemme bane suger vilt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Litt info.

 

Novaen er ikke solgt, har vert mye fram og tilbake, men har kommet til at den ikke blir solgt i år. folk var ikke villig til og betale prisen eg forlangte, og da står bilen godt.

Har solgt hengeren da eg ble meget lei alt reising og lite kjøring.

 

Novaen har vert noen små turer i sommer(Fyyy faen så gøy)men skal få gjort noen små justeringer i vinter som ståldører, støy isolere gulv, eksos ut bak. Dette vil lage denne bilen mer bruker venlig til gate bruk.

 

Bur feil plass i landet til og statse på dragrace:( og ha gardemoen som hjemme bane suger vilt.

 

Godt å høre at du lar den bli i garagen...

Hadde den forsvunnet, så hadde du angret vilt om noen år...:oohh

 

Vi får håper flere av disse breihjulbilene er klare til neste år...

Så kan vil jo få leka litt samlet...

 

Det ikke folk forstår er hvorfor vi ikke får Skrudd sammen disse bilene vi har...

men for min del, er detta bilgreiene en drøm , som er iferd med å gå i oppfyllelse...

Jeg slipper å drømme om å ha breihjul bil, diger motor, rå girkasse og racebuss...for det står her...

betalt og mitt...

Så kan jo de som bare har drømmen og ikke bil, motor, gir, transport, kanskje jobbe 10-15 år med å få til drømmen sin...

kanskje de også driter i når det blir ferdig, bare man har det bra selv...:Devil:

tross alt bare bil....

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra å høre at bilen blir værende Geir.

 

Hva er beste tidene du har fått med den til nå da?

 

Forstår problemstillinga med reisingen til stevnene, alt tar tid og KOSTER.....

- Pontiac Firebird Formula 400 1973

- 2008 Mitsubishi Outlander Innstyle+ 22"

http://www.bilforumet.no/outlander/230641-mine-outlander-mods-22-a.html#post2559049

- 2000 Peugeot 406 stv (konebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår