Gå til innhold

Hva holder Bead-lock på med for prosjekter og hva holder venner å kjente på med?

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 13.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hva er historien her?

 

 

Det burde jo du vite mye om siden det er "dine" biltilsynstufser som praktiserer det...:coplight

 

Værsting Camaro fra Island er tilsalu...

 

ALT var ok, selv med 600+cid motor...

 

4 link og A`LT, men forrandrede hjulhus og breie bakhjul....

GLEM DET....

 

paragraf-regel?

Nei, det var bare sånn....:diespam:

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det burde jo du vite mye om siden det er "dine" biltilsynstufser som praktiserer det...:coplight

 

Værsting Camaro fra Island er tilsalu...

 

ALT var ok, selv med 600+cid motor...

 

4 link og A`LT, men forrandrede hjulhus og breie bakhjul....

GLEM DET....

 

paragraf-regel?

Nei, det var bare sånn....:diespam:

 

Heisann! krigshumør for tiden ja! :D

Det er i motbakke det går oppover

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sleeper....

 

ser ut til at Tirsdagen er rett tidspunkt alikevell... :D

 

"Gardermoen har inte vert no serlig. Enten regn eller så kommer vatnet up från grunden. Så några repor av dom legre klasser men inte mycke . Nu klokkan 1830 regnar det mycke even Yr seier upphold. Synd dom har inte hatt vergudane på sin sida . Gatbilar skulle kjøra i dag . Dom fikk en runda . "

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sleeper....

 

ser ut til at Tirsdagen er rett tidspunkt alikevell... :D

 

"Gardermoen har inte vert no serlig. Enten regn eller så kommer vatnet up från grunden. Så några repor av dom legre klasser men inte mycke . Nu klokkan 1830 regnar det mycke even Yr seier upphold. Synd dom har inte hatt vergudane på sin sida . Gatbilar skulle kjøra i dag . Dom fikk en runda . "

 

Jepp! jeg VAR der:-(

 

Jeg kom ditt kl 1400 så rakk aldri\så ikke at noen gatebiler kjørte i det hele tatt!

jeg var ferdig i teknisk osv kl 1500 der og dette er sånn dagen gikk:

1500-1540: Sannering eller noe, ikke noe kjøring.

ca 1540: sportsmann og top sportsmann kjører så kjører det en eller annen liten dragster og søler olje de siste 50-100M, Dette bruker de 1.5 time på og fikse opp i.. ( ikke veldig langt oljesøl, men noe var det.. tok ivertfall SINNSYK lang tid:

ca 17.30: starter og kjøre litt igjen, starter og regne litt, men tørker av seg selv etter ca 10 min..

1745: starter og kjøre igjen, små sykkler starter og så er det over på større sykkler..

1810: sportsmann og top sportsman kjørers frem igjen ( hopper glatt over gatebilene der ja,, de kjørte ivertfall når vi kom ca kl 15.40.) Spørr en av de som styrer dette om når gatebilene kommer utpå, og da skal vist: sportsmann, og alle klassene opp til top doorslamer førts utpå før det kommer noen gatebiler på.. ( så mye for at det skulle være rein gatebil kjøring fra 17-19 ifølge posten demmes.. )

18.25: MASSE regn så da er det bare og kjøre hjem..

 

 

Så var vel ikke noen konge tur dette nei.. Nå har jeg stillt 1-2 ganger hvert år de siste 4 årene og til nå har jeg fått kjøre 3 reper...Har faen meg regnet bort, vann på banen grunnet underlag, dugg på banen eller timelange saneringer hver bidige gang..( og nå virker det ikke akkurat som de stresser seg ihjel når de jobber med det) og når ting drar ut grunnet masse stop i kjøringa så er det altid gatebilene som blir dyttet ut.. ( denne gang så virket det faktisk som det var en del gatebiler som skulle kjøre og..:-) )

Skjønner at det er vansklig og styre været, men må for faen være noe rart med det stedet, for HVER gang jeg er der så regner det.( ALLE gangene de siste 3 årene har det regnet iløpet av dagen..)

 

Men nå ble nok dette siste tur jeg tar til gardemoen for og kjøre, dritt lei av og koste på 2-3000,- for og dra ditt og ikke få kjøre..Skal det bli noe mer drag for meg så blir det nok KUN på steder hvor det kun er gatebiler som kjører. og gjerne er upreppa bane, så blir det ikke så forbanna glatt av 2 regndråper..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår