Gå til innhold

Hva holder Bead-lock på med for prosjekter og hva holder venner å kjente på med?

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

ok har en del kontakter der å hehe var jo med å åpnet driftebanen der bort..så var kenneth moen med å hadde litt show..men de er forløbig nede pga ikke riktige godkjenninger osv (bråk) så redd den banen blir vanskelig?men har ei vennine som sitter i toppen i frp der..så de var med å hjalp til litt ang driftebanen da det ble startet hvertfall.. så sender henne en mail i løpet av uka :)

 

 

nova68:Hadde vert mye lettere om alt dette kunne stått og vi kunne enkelt kjørt mange stevne pr år.

 

ingen tvil om det..å det bør jo kunne løses på en måte der oppe..

 

Jeg har en tribune som skal selges den har plass til ca 1000 pers.

http://img216.imageshack.us/img216/9190/thattackmk0.gif

Pay no mind to those who talk behind your back, it simply means you are 2 steps ahead.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 13.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

ok har en del kontakter der å hehe var jo med å åpnet driftebanen der bort..så var kenneth moen med å hadde litt show..men de er forløbig nede pga ikke riktige godkjenninger osv (bråk) så redd den banen blir vanskelig?men har ei vennine som sitter i toppen i frp der..så de var med å hjalp til litt ang driftebanen da det ble startet hvertfall.. så sender henne en mail i løpet av uka :)

 

 

nova68:Hadde vert mye lettere om alt dette kunne stått og vi kunne enkelt kjørt mange stevne pr år.

 

ingen tvil om det..å det bør jo kunne løses på en måte der oppe..

 

Ja hørte det blei noe tull med drifte banen, men den låg vel utefor rød sone? Var i kontakt med noen i sommer ang street legal/drag race på lista, Vi møtte bare positive menesker om vi bare hadde papir arb iorden. Men vi får ikke godkjent banen(betongen) til dragrace eller 1/4 kjøring da den er for dårlig.

 

Valle

Hadde lokale krefter rigget tribune, kjørt ut/inn betong og ordnet vakthold, hadde det vert en enkel sak for Jæren Drag race å ordnet resten. Så kan du bidra til noe her venligt ta kontakt, så kan sette deg i kontakt med rett person.

 

Geir

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så meningen fra 2 Pro Mod team er syforening???

 

jaja...

 

Absolutt ikke..... men totalt feil fora!

Mulig Lin har vært innom, men ellers tror jeg det kun er meg fra styre og stell som engang "aner" at det foregår diskusjoner her!

 

Grunnen til at jeg er her er at jeg er gammel amcarmann, hadde jeg kun vært spora på dragrace så hadde jeg nok holdt meg til nitroz!

 

Spennende å se om vi får kjentfolk herfra til å dra litt lass i en førerforening da!!!!:)

 

Frode

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår