Gå til innhold

DINE rundetider på Rudskogen

Ranger emnet


Gringo

Anbefalte innlegg

hfracin: Da burde du prøve en formelbil. Selv en formel-v kjører meget respektable tider på Rudskogen.

Formel Ford og Formel 4 er også helt klart biler som setter rundetider du blir overrasket over.

 

de går helt klart fælt, men overasket over tidene blir jeg nok ikke, vært med lenge nok til at jeg vet ca hva sånt klarer(men har desverre ikke fått kjørt sånt selv).. men vi snakket fortsatt om treff for vanlige biler, og formel bil langs gata, til og fra butikken osv er ikke noen stor slager tror jeg.

- 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver

- 1992 mx5 - Trackday toy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 269
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

mr.x. hehe.. blir litt samme når man kryper ned mot 1.07 og .. på vanlige banetreff da får man litt følelsen av å kjøre slalom.. skulle vært morro å prøvd noe virkelig raskt en gang.. noe som klarte 1.05 eller bedre, med middels fører som meg.. :)

 

Får se hva økonomien sier fram over nu, kansje det kommer noe til neste år..

For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Ikke for å være dum eller vrang, men den tror jeg ikke helt på før jeg ser det...

 

den der kan du glemme å få meg til å tro på.

 

Raskeste jeg har kjørt i en totalt ukjent Ukjent Pug 206 Cup bil er 1:08:04 med tidtaker. Dette var med 5 oppvarminsrunder og rolling start!

 

AT DU har klart samma tiden som jeg fikk til med en cup bil med en sliten kappesenka sierra med stive original hjul skal du få tro

 

Har du flax har du kanskje vært nede på 1:15..... med FLAX...

 

Desverre!

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hummm.. Min beste tid på rudskogen er 1.13,4 med volvo s40 bilene dem har der nede. dem har 170hk og org bremser !

 

SIkter du til S40 Touringcar bilene har min raskeste tid vært rett i overkant av 1:09 i aug. 2006 og dette var i 2 timers løp.

 

Syns personlig 206pug'en var MYE bedre å kjøre bedre bånndrag selv om det er mindre hester i pugen.

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må i så fall være å kjøre 1.11 med 24 år gammelt orginalt understell på en "Audi Porsche".

None flere specs her mr Sveina ? R-dekk ?

 

 

Toyo R881, ikke DOT eller E-merket.... Akkurat passe med luft.. ;)

-4,5 grader negativ camber foran, -3,5 bak, litt toe in bak.. ;) Noe særlig oppstivet er den jo ikke, men kanskje det er greit nok ifra fabrikk på en liten og lett bil med optimal vektfordeling, feedback til føreren og en noe rutinert sjåfør bak rattet. :) Audi Porsche ja, det sier vel noe om hvor mye du veit om denne bilen. Motoren også yter noe mer enn originalt.

S.C.E.

'76 924, '82 944 RS, '87 951, '01 Viper GTS, '94 855 T5, '04 307 HDi, '99 V40 TDI, x 20 stk med forskjellige merker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Bilen er nok på de evige jaktmarker nå... Beklager at jeg bomma en desiliter på volumet, en kjapp tasteleif.

Jeg trodde heller ikke at det var riktig den gangen vi kjørte, men klokka viste nå det, runde for runde. Har også kjørt med 240 turbo (b23 176 hk på drivhjul) 1.10. Og en 142 med 2,5 ltr (183 hk på drivhjul) 1.09.

Men dette var som sagt på 90-tallet og klokkene gikk vel saktere da... Mulig banen var annerledes å kjøre på, hvem vet. Har ikke kjørt noe på Rudskogen de siste åra, men er det noen som har bil, så kjører jeg gjerne jeg.

Høyt lufftrykk funker jo i noen få runder da FSX.... Men blir jo fort veldig varme.

 

Morsom du eller. Har ikke mora di sagt til deg at det er stygt å lyve? Man kjører jo med lavt trykk så når dekka blir varme øker trykket automatisk. Mye luft fra start er ingen suksess din lystløgner:biker

Mer ladd gir mer sladd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye trykk i dekka holder varmgangen nede ved kjøring i store hastigheter over lange strekker det..(Can you say Autobahn?)

 

Ikke det man vil ha på banen,siden "kald" gummi sitter dårlig. Eneste tilfelle det kunne hjelpe er hvis man allerede sliter med overoppheting av dekka...

Fast and cheap = not reliable

Cheap and reliable = not fast

Fast and reliable = not cheap

 

Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår