Jump to content

Wrasko

Bruker
  • Posts

    1841
  • Joined

  • Last visited

About Wrasko

  • Birthday 12/09/1984

core_pfieldgroups_99

  • Modell (eks S4)
    Omega B, 242, 1300S
  • Biltype (eks Audi)
    Opel, Volvo, Boble
  • Årsmodell (eks 1995)
    73+
  • Yrke eller sivil status
    Forlovet
  • Motor (eks 1.6)
    2/2.3/1.3
  • Fylke
    Østfold

Contact Methods

  • MSN
    slicktst@gmail.com
  • Website URL
    http://www.wrasko.com
  • Bosted
    Kallak/Marker/Østfold

Wrasko's Achievements

Generalmajor

Generalmajor (11/13)

10

Reputation

  1. Morsomt prosjekt du har her. Liker veldig godt at du har så mye forskjellige deler og lager en skikkelig frankenstein :)
  2. Hører folk sier at de har godkjent ditt og datt i bilene sine, men har aldri sett at noen har kommet med bremsepapirer på mer enn 220hk, så hvis du har det så vil jeg gjerne se det. :).. Selvsagt er jo trolig noen få som har kommet gjennom, men de fleste man ser med flere hundre hester er ikke godkjent med de effektene....
  3. Bestille time så godkjenne.. Er ikke vanskelig.. Er bare sviiiiindyrt.. Må regne med over 30k for å godkjenne noe i tyskland.. I Opel verden så får man kjøpt bremser som er godkjent for f.eks 320hk, men i Volvo? Tvilsomt. Vet at f.eks 240 (som har lov til mye mer effekt enn Amazon) har maks på 220hk og 280nm. De godkjenner ikke 1 hk over.. Og de godtar ikke nedstrupte motorer. Eneste som evnt kan redde deg er om du får fulgt direktivet fra før 1970. Dvs det som er fra 1930 eller 40 tallet.. Men sånn at du er advart, vet om folk som ikke en gang har fått godkjent å bygge om Amazon fra trommelbremser til skivebremser... Selvom originale deler til tilsvarende bil er brukt.. Jeg ville sendt en søknad, men ikke forventet noe....
  4. Vet at det er minst 1 Amazon i Norge som er godkjent med 5 syl sugemotor... Er og godt mulig at det finnes noen som er godkjent med b230fk og, men t5 og t5r så må du nok enten ha vannvittig flaks med hvem du møter, eller basere deg på å godkjenne hos Dekra eller tüv i tyskland...
  5. Morsomt å se at noen er gærne nok til å fikse en sånn bil og! All respekt. Bilmiljøet i Norge behøver noen unge som pusser opp sære biler
  6. Blir mer og mer glad i gamle toyotaer. I motsetning til alt fra Opel f.eks så eksisterer det ekstremt få av disse gamle japsene. Likte eksosanlegget ditt av en eller annen grunn... Fikk lyst til å høre lyden... Wicked
  7. Hvorfor? Ikke misforstå, er tøff bil det der og, men du har jo den ultimate driftebilen fra før? Så deg forresten på garasjen i går eller no
  8. Wrasko

    X20xev, trimming?

    Har funnet ut litt... For ca 9-10 lapper får man h-profil og smidde stempler. Og folk som bygger seriøse c20let motorer bruker like gjerne x20xev blokka som c20let blokka. Toppene er vel jevne og. Med andre ord, x20xev er grei til turbobruk, skal etterhvert få levert en av de 3 x20xev motorene jeg har til en proff sånn at han kan si sine meninger
  9. Blir gøy å ta ringen med Boble ihvertfall :D Siden "alle" amcar kan ha enorme scoop etc, så blir jeg i tilfelle ikke overrasket
  10. Testet AMC Pacer'eren for første gang i går... Byttet motor til V8'eren, slang på all trim inkl twin turbo. Endte opp med en bil med over 500kw som spinner når man kjører i gang fra stillestående i 6 gir, samt at det er den heftigste dumplyden jeg har hørt hittil i spillet. God å sladde med og..
  11. Samme utgangspunkt, bare at denne har kompressor og ikke twin turbo
  12. Er en del morsomme biler som har kommet i de nyere dlc'ene og. F.eks Impala fra 90 tallet :p
×
×
  • Create New...

Important Information

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Privacy Policy