Gå til innhold

DINE rundetider på Rudskogen

Ranger emnet


Gringo

Anbefalte innlegg

  • Svar 269
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 4 months later...
Har kjørt en del på Rudskogen tidligere. Min best rundetid er 1.08. Det var samme tid som de beste i Neon hadde samme år.

Kjørte med en grisesenka Sierra med 2,9 motor (ingen racemotor akkurat) og høyt lufttrykk i hjula.

 

Ikke for å være dum eller vrang, men den tror jeg ikke helt på før jeg ser det...

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

 

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm vi kjørte en god del på Rudskogen på nittitallet...

Ble klokka på en sånn gatebil dag til 1.08.00 flere runder faktisk. Og bilen var en 83 modell Sierra 2,8 med kappa fjører, 14 toms hjul med mye luft og hard svingkjøring....

Dette var vel i 98 eller 99.

 

Haha, du gir deg ikke ? Quoten over er i fra samme tråd april i 2006.

Jeg ser motorvolumet har gått opp 1 dl siden sist.

2.08 høres passe ut.

2004 Mazdaspeed MX-5 Turbo

 

Blog om bilen min --> http://www.mazdaspeedy.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjørt en del på Rudskogen tidligere. Min best rundetid er 1.08. Det var samme tid som de beste i Neon hadde samme år.

Kjørte med en grisesenka Sierra med 2,9 motor (ingen racemotor akkurat) og høyt lufttrykk i hjula.

Hva slags drivstoff brukte du? Nitrometan?

Det er for mange år siden jeg slutta å tro på julenissen, til at jeg skal tro på dette. :rules:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjørt en del på Rudskogen tidligere. Min best rundetid er 1.08. Det var samme tid som de beste i Neon hadde samme år.

Kjørte med en grisesenka Sierra med 2,9 motor (ingen racemotor akkurat) og høyt lufttrykk i hjula.

 

Det var ikke tiden du brukte rundt breisladden vi mente imstupid

Martin Sørlie, 1985.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får vel skrive her da... Hadde Honda Crx Del Sol, regner med at jeg kom ned mot 1.20 og forhåpentligvis lavere med en passasjer..

 

Må innrømme at jeg sleit litt med understell og dekk når jeg prøvde å kjøre på litt i langsvingen, over 90 så startet fronten og "gli", slapp litt ned på gassen, så kom baken.. Så holdt vel maks 100 i utgangen av den, og med kjemping mot dekk og understell hele tiden.. Toppfart rundt 140 tror jeg, bremset SYKT tidlig i forhold til f.eks en viss blå MX5.. Men men...

 

Satser på tider ned mot 1.10 i 2008 da Volvoen er ferdig.. Men skeptisk :p.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen er nok på de evige jaktmarker nå... Beklager at jeg bomma en desiliter på volumet, en kjapp tasteleif.

Jeg trodde heller ikke at det var riktig den gangen vi kjørte, men klokka viste nå det, runde for runde. Har også kjørt med 240 turbo (b23 176 hk på drivhjul) 1.10. Og en 142 med 2,5 ltr (183 hk på drivhjul) 1.09.

Men dette var som sagt på 90-tallet og klokkene gikk vel saktere da... Mulig banen var annerledes å kjøre på, hvem vet. Har ikke kjørt noe på Rudskogen de siste åra, men er det noen som har bil, så kjører jeg gjerne jeg.

Høyt lufftrykk funker jo i noen få runder da FSX.... Men blir jo fort veldig varme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

polardego :) tull, alle tidene her er reele skjønner du vel :P

 

 

Du vet noen gir reele tider mens noen ser bare hva adre har kjørt på så setter dem en tid på seg selv etter på..

 

Så bare når jeg var å kjørte lå vi på mellom 1.09 og1.12 på rundene. men måtte jo kjøre forbi en haug med biler da..

For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mr.x. hehe.. blir litt samme når man kryper ned mot 1.07 og .. på vanlige banetreff da får man litt følelsen av å kjøre slalom.. skulle vært morro å prøvd noe virkelig raskt en gang.. noe som klarte 1.05 eller bedre, med middels fører som meg.. :)

- 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver

- 1992 mx5 - Trackday toy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår