Gå til innhold

DINE rundetider på Rudskogen

Ranger emnet


Gringo

Anbefalte innlegg

  • Svar 269
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Unnskyld OT men har det noe å si at det ikke står nevnt i første post hva flying start skal være på? Eller er dette noe barnelærdom jeg har gått glipp av :) Jeg tenkte sånn med hensyn til alle de "drøye" tidene... Kanskje de kjører for fort i flying start? Eller er det ingen begrensning? Kanskje da de andre kjører for sakte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld OT men har det noe å si at det ikke står nevnt i første post hva flying start skal være på? Eller er dette noe barnelærdom jeg har gått glipp av :) Jeg tenkte sånn med hensyn til alle de "drøye" tidene... Kanskje de kjører for fort i flying start? Eller er det ingen begrensning? Kanskje da de andre kjører for sakte :)

 

Er jo ikke så populært om folk driver å stopper ute på banen. Og ikke er det interessant å måle rundetid med stillestående start.

Man starter selvsagt tidtakinga mens man kjører for fullt. Om noen har høyere fart når de starter tiden betyr jo bare at de har raskere bil, eller at de starter tiden på en annen del av banen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo ikke så populært om folk driver å stopper ute på banen. Og ikke er det interessant å måle rundetid med stillestående start.

Man starter selvsagt tidtakinga mens man kjører for fullt. Om noen har høyere fart når de starter tiden betyr jo bare at de har raskere bil, eller at de starter tiden på en annen del av banen.

 

 

Nei det er jo sant det... men kanskje dette kan forklare noen av de merkelige tidene... ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste som jeg stusser på i denne tråden er at mange biler vi har kjørt imot her kjører vi ifra når vi er på skogen og kjører, men ENDA har de 2-3 sekunder og mer i bedre rundetid enn vi har...

 

Går klokka mi feil? bullshit

 

Helt normalt.De har et sinnsykt kval tid ingen har sett eller hørt om da det gikk så¨fort rundt banen.....

Har samme problemet når det gjelder rundetid diskusjon på ACR.

Lotus Esprit Turbo

Impreza STI Type RA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår