Jump to content

Sveina

Bruker
  • Posts

    195
  • Joined

  • Last visited

About Sveina

  • Birthday 12/05/1984

core_pfieldgroups_99

  • Fylke
    Hedmark

Contact Methods

  • MSN
    msvirus@hotmail.com
  • Bosted
    Hedmark

Sveina's Achievements

Sersjant

Sersjant (3/13)

10

Reputation

  1. Den bruker ganske lite på mila til vanlig, den er jo tross alt veldig lett. 0,6 på lang tror jeg er helt realistisk. En av mine brukte 2 liter på mila på banekjøring, som også er relativt lavt. Du kan fint ettermontere en liten basskasse i en av sidebrønnene til bagasjerommet, da blir det akkurat passe lyd og du ødelegger ingenting av plassen/den er usynlig. Ratt er jo bare å bytte, airbag kan du se bort ifra å skaffe deg. Lykke til med 944, du blir garantert ikke misfornøyd!
  2. Hvordan gikk dette? Du var vel ikke tilfeldigvis tom for diesel i dieseltanken også når du dreiv å lufta, selv om måleren din viste halv tank? :P
  3. Siden er nok oppe. Forsøkt å justere land før du skriveri nn Zip?
  4. Bosch (CIS) K-jetronic, 1980 har ikke stift lenger men tenningsmodul. Kan jo potensielt være feil mange steder, tror det er best å gå igjennom alt ifra en ende, starte lengst ifra motoren
  5. http://www.porscheshop.co.uk/ http://www.utzon.se/ http://www.lindseyracing.com/LR/Parts/944.html http://www.area951.com/ http://www.paragon-products.com/ http://www.autotuning.no/ Autozentrum Sport kan vel muligens skaffe noe. Dette er vel de største aktørene.. 944 motoren har veldig lite deler ifra tVAG, så hjelper ikke å lete noe der.
  6. KKK K26/6 1987 sittet på en Porsche 944 turbo, den lader 1,0 bar på denne 2,5 liters motoren på 2700 RPM, skal holde til rundt 260-300 HK. Dimensjoner kan sendes på mail vedforespørsel. Noe slark. Brukt i 150.000 km, fram til sommeren 2008. Vannkjølt. Uten wastegate. Pris 1500 kr. KKK K26/6 1986, ifra en tilsvarende motor. Noe slark. Ukjent km, angivelig rundt 100.000 km. Dette er den eneste turboen jeg selger som jeg ikke har kjørt med selv. Pris 1500 kr 1 stk. originalwastegate ifra en Porsche 944 turbo, tror den er på 38 mm. Denne er altså ekstern. Erfaringsmessig så fungerer den fint ihvertfall til 400 hk på Porschemotoren. Pris: 1500 kr. (en original slik en er DYR). 1 stk original Porsche 944 intercooler selges, alu, 1500 kr. Gi seriøse BUD! Bilder på forespørsel
  7. Kjørte en bil på våler i helga med RA1, og de fungerte overraskende godt til å være det de er..
  8. Altså, hvordan går det an å kombinere at dekket varer lenger samtidig som det sitter bedre egentlig?? Dette har jo noe med treadwear å gjøre begge to.. Hmhm! Personlig liker jeg Toyos R888 eller 881 om man trenger mindre dim.. :)
  9. Det er når man bruker Nm i ligningen det..
  10. Reodor, du som kjører grønn 850 2,5? ;)
  11. Hmm, kommer du på noen som ikke har alu topp etter 1970? Jeg kommer bare på en bil, Skoda Rapid.. Hehe..
  12. Hehe.. Det er aluminiumsmotor i 944en.. ;) Vært borti en topp som var oppspist.. Så var best å sette seg litt inn i hvordan det fungerte.
×
×
  • Create New...

Important Information

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Privacy Policy