Gå til innhold

Mk1 prosjektet mitt

Ranger emnet


rakriste

Anbefalte innlegg

Originally posted by rakriste

taktrekket er ett helvete å få ut i en hel fin del.. men å sette inn kan jeg ikke tenke meg at er vanskelig, men tidkrevende.

om du konverterer til gti så må du bytte bensinrørene fordi gti har større diameter en c utgaven.

tanken trenger du egentlig ikke å bytte, bare flytte over bensinpumpa.

 

 

 

Er kun 1mm forskjell så det går fint å bruke de "gamle" rørene....

har gjort det selv på en mk1

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

LYKKELIG dag idag..

 

var på biltilsynet og hadde en lang samtale med ombyggningskarene..

 

visste masse bilder/dokumentasjon og byggeplaner..

alt som jeg ønsker å gjøre er innen for reglementet og vil bli godkjent.

 

motorplanene var ikke noe problem,

 

 

 

 

 

dette er det jeg har gjort på motorklubben ikveld.

skravla...skravla.. tatt bilder og sveisa litt innimellom

 

 

 

 

Tynn plate = vanskelig å sveise, men nærmer mg

DSC00730.JPG

 

fra innsiden.

DSC00731.JPG

 

Her ser dere motorklubb lokalet.

DSC00711.JPG

 

 

Endelig har jeg fått tak i en luke som tilter skiltet mitt opp. så da kan jeg ha tanklokk bak. :)

DSC00706.JPG

MIN SIGNATUR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig har jeg fått tak i en luke som tilter skiltet mitt opp. så da kan jeg ha tanklokk bak.

Har du planlagt å hengsle det i toppen av en (praktisk) grunn?

Er det fra Carawelle T3 forresten? Bare lurer siden T3 er henglet i bunn... *nysgjerrig*

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

litt usikker på hva jeg skal gjøre med denne tanklokk-åpne-funksjon-greia.. må sitte i tenke boksen i noen dager til før jeg har svar.

 

har hatt litt mye å gjøre i det siste, så prosjektet har stått stille en ukes tid.. mer kommer i løpet av neste uke,..

 

 

Noen som vet om billig/bra styling nettbutikker i tyskland hvor jeg kan kjøpe emblemfri grill og chrome hovedlykter???

trenger dette til cabrioen min... HASTER!! takk.

http://www.bilforumet.no/topic/27901-mitt-cabrio-prosjekt/?do=findComment&comment=307078

MIN SIGNATUR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om billig/bra styling nettbutikker i tyskland hvor jeg kan kjøpe emblemfri grill og chrome hovedlykter???

 

Du kan jo se på http://www.ebay.de der får du grill for 5-600 og lykter for ca det samme! (pluss frakt da selvfølgelig)

- '82 Golf - Store planer! Liten lommebok.. Solgt
- '92 BMW 318is. Solgt
- '06 VW Golf GT 1,4 TSI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

har stått litt rolig de siste 2 ukene.. har jobbet litt for mye med cabben :) vanskelig å ha 2 prosjekter på gang samtidig.

 

men skal ta opp arbeidet igjen nå..

har en del forbredelser før motorfestivalen og.. skal stille ut rallybilen til Oslo ungdommens motorklubb der.

ganske stort for klubben å få være der så... Mye arbeid.

 

denne uka blir jo noe allikevel gjort. forstilling og bakstilling går til sandblåsing. skal bli rustfritt det og.. deilig å vite at alt er som det skal.

 

har oxo vært i kontakt med rudmekanikk idag, de skal vannskjære calipper-adaptere til meg slik at jeg kan benytte større bremser foran på golfen, skal ha 280mm (G60) :)

 

om noen andre trenger så si ifra, får en pris fra rud i løpet av morgen dagen..

MIN SIGNATUR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke dag i dag og..

 

endelig kom pakken min fra USA.

jeg bestilte autoloc kl1800 som er ett "remote entry system"

har 18 funskjoner og kan åpne/lukke/aktivere så og si alt på bilen.

 

itillegg bestilte jeg ett starter kit, som gjør at jeg via fjernkontrollen kan starte bilen på opptil 400m avstand (forøvrig alle andre funksjoner oxo)

 

fikk og med to "doorpoppers" som gjør at døra mi spretter litt ekstra ut når jeg åpner med fjernkontrollen. (har ikke dørhåndtak)

så en dag i fremtiden så skal jeg sitte noen timer med å pusle sammen de ca 200 ledningstumpene til takluke/vinduer/dører/lokk/stereo osv. :)

 

her er ett lite fint bilde av alle delene.

varene koster her i norge ioverkant av 4000,-

selvimport fra USA kom på 2349,- og da har jeg ikke fått igjen momsen i USA.

frakt-inkl. så dette ble ikke allverdens dyrt.

 

her bestilte jeg delene ifra: Autotech

 

usakit.JPG

MIN SIGNATUR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir vel orginale gti calippere i første omgang.

men kommer jeg over noe grommere så velger jeg selvsagt det,

får se hva tiden bringer.

 

jeg har desverre ikke fått pris av dette firmaet jeg har hatt kontakt med. skal ringe dem i morgen tidlig og få greie på det.

 

Originally posted by porschetom

Skulle gjerne hatt slike adaptere på einzern min. Lurer på pris på disse. Hvilke calippere skal du bruke?

 

 

EDIT:.. Motorklubben har stand på motorfestivalen i helgen.. ta gjerne turen innom oss. Stand 63.

MIN SIGNATUR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår