EscortG Skrevet November 5, 2005 Rapporter Share Skrevet November 5, 2005 Understell er klart viktigst for min del. Med bra understell og litt kjøreferdigheter, så kommer man langt selv om man ikke har den største motoren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet November 5, 2005 Rapporter Share Skrevet November 5, 2005 går for hele pakka jeg da 3.5L motor, med nermere 300hk, styling, og understell holder jeg på med:) Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet November 5, 2005 Rapporter Share Skrevet November 5, 2005 Ford ikke kjøp det... for da får du verken motor eller utsene;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet November 5, 2005 Rapporter Share Skrevet November 5, 2005 greit med opel, lett å hive i en fet motor og så trenger man ikke style de så jævlig.. fet lakk, senking og felger er alt.. og lyd da :) en som har skjønt det:D:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WireD Skrevet November 6, 2005 Rapporter Share Skrevet November 6, 2005 ei, jeg foretrekker all go fremfor all show! :D har sansen for sleepere :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
88modell Skrevet November 6, 2005 Rapporter Share Skrevet November 6, 2005 motor og understell er viktigst,men utseende er også viktig.stereo er helt uviktig,liker og høre på musikk,men det er alt. Siter Omega A 90 Ascona B 78 - prosjekt Omega B 94 16V - selges i deler! Send pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CarFreak! Skrevet November 6, 2005 Rapporter Share Skrevet November 6, 2005 hoho. 18 på samma dagen som meg :thumb Siter '10 Audi A4 Allroad 2.0TDI 170HK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeilSide Skrevet November 6, 2005 Rapporter Share Skrevet November 6, 2005 Jeg digger biler som SER spesielle ut. Selv prioriterer jeg i denne rekkefølger : Styling/tuning - stereo ;) Men om noen vil ha stereo før noe annet så sier jeg ikke noe på det. Det at folk blir "forbanna" for at andre ikke gjør som dem selv liker pleier jeg si til meg selv at det er bare misunnelse ute å går. Hvorfor kommentere noe en vistnok ikke bryr seg om? :P Siter "Camry Turbo" Why try to fit in when you where born to stand out? Sandnes & Stavanger Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
porsche_dude Skrevet November 6, 2005 Rapporter Share Skrevet November 6, 2005 som hvite blink, soting av lykter/vindu dette har jeg aldri skjønt. hvorfor skal folk absolutt ha hvite blinklys foran og på sidene, for så å sote baklampene.. hva er galt med å holde tråden tvers igjennom...? eller når man soter bakrutene så svarte at sveiseglass ser ut som vanlige solbriller og framrutene er urørt... hva med å bare tinte svakt hele veien rundt? eller er jeg på bærtur med den dårlige smaken min..? forøvrig så syntes jeg at det er greit med begge deler. er derfor jeg har en prosjektbil og en bruksbil. bruksbilen blir stylet og skal se pen ut, med litt golyd i bagasjen, men motoren er ikke prioritert. prosjektbilen er det stikk motsatt med. blir MOTOR med et par seter bak.. :D Siter with no power, comes no responsibillity * volvo 740 '86 (bruksbil) * porsche 944 '86 (prosjekt) * suzuki GSX-R 750 '92 * nissan 200 S14 '95 (driftebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet November 6, 2005 Rapporter Share Skrevet November 6, 2005 Når eg etterhvert finner en bil eg vil satse på, har eg tenkt å ha ca 200 hester, lett oppgradert understell (dempere/fjærer/evt. stag), feite felger og et OK stereoanlegg.. Kommer nok ikkje til å kjøre max på noen kategori.. Drømmebilen for øyeblikket: Volvo 940 med mye/alt utstyr, fullt utnyttet original B230FK (2,3 turbo), Super DTM 18", hvite blink hele veien, sportsdempere og senkefjærer, noen stag, MP3-spiller, 2 forsterkere, sub, 6*9" og komponentsett i dørene.. Ingen showbil, ingen racerbil, ingen dB-dragger, men ellers trivelig =) Siter Bil: 07 Volvo V70 Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terminator Skrevet November 6, 2005 Rapporter Share Skrevet November 6, 2005 Motor er tingen, gjerne i en slitten gammal bil Kunne ikke vært mer uenig. De siste jeg ville hatt er en bil som man må kjøre fort med for å glede seg over. Å koste på 50.000 kr i motor i en bil er verdt 20.000 kr, etter min mening, helt feil. Den gylne middelvei mellom motor og utseende er den beste. Hadde jeg vært 18 år, så ville jeg heller lagt ned litt penger i styling og hjul, motor kan man bygge når man har råd til at den sitter i en ordentlig bil. Siter Vennlig hilsen RK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icemanx Skrevet November 7, 2005 Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 for å slenge meg med her ( og sikkert få masse kritikk ) .. hva er i bunn og grunn vitsen med så utrolig mye HK til gatekjøring ? altså maksimalt tillate fartsgrense i Norge er uansett 100, og selv polo'n til muttern med 1.4l på 60 ville ponnier klarer 100.. min prioritering er i allefall å ha en bil som ser bra ut, og en stereo som låter bra fremfor å ha 1000hk som jeg alikavel ikke klarer å utnytte lovlig på veien i Norge.. Bremser og understell osv kan jeg forstå at folk vil oppgradere for å forbedre kjøreegenskaper, men her er det også måtehold.. Og ja.. noen liker å ha vinger og masse glassfiber på bilene sine mens andre liker å ha plenty effekt under panseret.. folk kommer altid til å være forskjellige på det området.. Siter - 92 Vento 1.8 - 88 Golf2 GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xibriz Skrevet November 7, 2005 Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 for å slenge meg med her ( og sikkert få masse kritikk ) .. hva er i bunn og grunn vitsen med så utrolig mye HK til gatekjøring ? altså maksimalt tillate fartsgrense i Norge er uansett 100, og selv polo'n til muttern med 1.4l på 60 ville ponnier klarer 100.. min prioritering er i allefall å ha en bil som ser bra ut, og en stereo som låter bra fremfor å ha 1000hk som jeg alikavel ikke klarer å utnytte lovlig på veien i Norge.. Bremser og understell osv kan jeg forstå at folk vil oppgradere for å forbedre kjøreegenskaper, men her er det også måtehold.. Og ja.. noen liker å ha vinger og masse glassfiber på bilene sine mens andre liker å ha plenty effekt under panseret.. folk kommer altid til å være forskjellige på det området.. Greit nok at alle biler klarer å komme seg opp i 100 km/t... men jeg synes det er enn mye større glede over å gjøre d på 7 sekunder enn 7 minutter :D Siter [-] 1991 BMW 320i E36 [x] 1985 Toyota Starlet [x] 1988 Ford Escort [-] 1977 Toyota Celica ST2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet November 7, 2005 Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 Jeg har så bedriten bil, så jeg bruker penga på å holde den gående. - sparer opp til en touran :) * Fin bil * billig bil * grønne skilter * stor plass * komfort * TDi :) :thumb Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet November 7, 2005 Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 for å slenge meg med her ( og sikkert få masse kritikk ) .. hva er i bunn og grunn vitsen med så utrolig mye HK til gatekjøring ? altså maksimalt tillate fartsgrense i Norge er uansett 100, og selv polo'n til muttern med 1.4l på 60 ville ponnier klarer 100.. min prioritering er i allefall å ha en bil som ser bra ut, og en stereo som låter bra fremfor å ha 1000hk som jeg alikavel ikke klarer å utnytte lovlig på veien i Norge.. Bremser og understell osv kan jeg forstå at folk vil oppgradere for å forbedre kjøreegenskaper, men her er det også måtehold.. Og ja.. noen liker å ha vinger og masse glassfiber på bilene sine mens andre liker å ha plenty effekt under panseret.. folk kommer altid til å være forskjellige på det området.. Akkurat det der pleier mamma å si også............... Jeg pleier å svare med at det er aksellerasjonen som teller, også. Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.