Jump to content
Bilforumet.no

BLACK.PEARL

Bruker
  • Content Count

    3412
  • Joined

  • Last visited

About BLACK.PEARL

  • Rank
    Registered User

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Bosted
    i afrika et sted
  1. Takk viking, men er dette noe som følger med fra fabrikk eller pleier man å ettermontere det?
  2. Min verste feil var å kjøpe en Mini på impulskjøp når pengene var reservert en varm, driftsikker, komfortabel, 4wd bil for vintern... Nå er vintern her og jeg står uten driftsikker bil og som er for lav til å kunne kjøres på litt snø. :shake Edit; Derav teksten under nicket :p
  3. Hei har en 1993 Subaru Legacy på hånden som vinterbil. Eieren sier at det er diffbrems bak, og at det forbedrer fremkommeligheten til bilen. Kan det stemme? Evt noen som kan forklare hva diff brems er? Takk
  4. At bilen er sportslig gjør den ikke til en sportsbil. Provoserer jeg mange sjeler nå? Lite å gjøre i dag hehe :) Ekte sportsbiler har 2 stoler og motoren bak... :D
  5. Sef er den det, bare du hiver ut baksetene :)
  6. lol nå ble visst Evo og RS4 sportsbil også... Da har man hørt alt...
  7. Toppfarten til 1988 Callaway Sledgehammer er 254.76 mph, som tilsvarer 410 km/t. John Lingenfelter kjørte den :)
  8. Du har litt rett mtp Mini'en min som bare har bortimot 40 hk og er dødsmorsom ifølge alle som prøver (og meg selv). Ikke i nærheten er likevel ganske hardt å ta i! Da har du kjørt lite bil mener jeg... Han skrev aldri at bilen var morsom pga det. Eller, skjønner ikke hvordan du tolket det han skrev (tid på bane og utslipp) til å handle om en bil er morsom om den har lav banetid eller ei :hvaskjera Ikke alt er rundetider, men de forteller en god del om hva bilen er god for i forhold til andre biler. Etterhvert som du får smaken av ekte sportsbiler Hr. Nomix, så begynner banetider å bety litt for deg og. Bare kjør på bane en gang, det er lett å bli hekta. Og da får man lyst til å tyne det man har av bil til å gå kjappere rundt banen. Det han sa var en bil som presterer så bra på Nürburgring, men som likevel har så lav utslipp er absolutt ikke ille. Og siden vi pratet om utslipp, så klarer du ikke å telle 5 biler på din hånd som klarer den tiden med så lite utslippsnivå som en NSX. Skjønte du det nå? Også har du ikke penis da iflg signaturen din.
  9. Så gammel teknologi? Hvilken teknologi har en 1,6 l. motor i dag som er overlegen NSX teknologi? Være diesel eller bensin? Den motoren bruker sannsynligvis mindre bensin på mila enn alle andre 3,0 litere i verden... Under 0.9 l./mila ved ok frisk langkjøring er ikke mye "suppe" spør du meg for en bil som pisker mye rart på banen og ellers på veien. Bilforumet slår til igjen! Prat om det du IKKE har peiling på, kritiser noe du tror du har rett i men du tar så forbannet feil av!! Hvordan er det tydelig for deg at NSX forurenser så mye mer enn gjennomsnittsbilen? Forurenser enormt mye mer - den her setningen din vil jeg også ha svar på, hvordan. For gjennomsnittsbilparken i Norge er faen ikke mye å skryte av. Hvor mye forurenser gjennomsnittsbilen i Norge? Tall og fakta og gjerne kildehenvisning på bordet NÅ! Jeg skal le høyt av deg om NSXen forurenser mindre enn gjennomsnittsbilen din (som sagt, legg tall og kildehenvisning på bordet!). Så gammel teknologi? LOL antispinn som standard i 1991 (småbiler har ikke det som standard i dag - snart 16 år etter!!)... På tide at du sammenligner litt. Sett opp noen av dagens 3,0 litere, opp mot NSXen sin. Si meg hvor mye NSXens motor forurenser mer. Google er din venn, ikke jeg :) Du har provosert feil ex NSX-eier og entusiast :) og nettop slike politikere som ikke har peil, er de man hater :) Jeg forsvarer ikke bensin eller utslipp, men ganske feil av deg å begynne å prate om en bil som er kjent for high-tech og relativt lav bensinforbruk... Og jeg mener fortsatt at det er et fett om jeg i Norge gasser rundt i en bil med stor motor (det går en grense selvsagt) og voldtar Ozon-laget enn om en kis i USA gjør det med samme bilen........ Når 2/3 av prisen til en Mitsubishi Evo og en Corvette Z06 f.eks er kun avgifter, syns jeg det er litt ekstremt. Alle fabrikker skulle hatt like høye avgifter. "Du kjøpte denne fabrikken for 38 millioner i Tyskland sa du? Da skylder du oss 76 millioner i avgifter." Skulle vært avgift for hver eneste kilo som på bil. Forbanna hyklere... Og du hadde ikke prøvd å provosere hvis noen skulle tatt en BMW/Mercedes/annet tung nazistål med enda større motor og mange hundre kilo ekstra i vekt, det er jeg rimelig sikker på. Du minner meg om forsikringsselskaper, med en gang man bruker ordet sportsbil - haha go figure...
×
×
  • Create New...

Important Information

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å opptimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Hvis du klikker videre på siden aksepterer du vår bruk av cookies.