Gå til innhold

Sæther Racing sin Opel Senator 3.0 92- Diverse "Lotus"Omeganator 24v Turbo Coilovers

Ranger emnet


Sæther Racing

Anbefalte innlegg

Åsså må man legge til at han har utrolig liten respekt for andres innsats og arbeid som klarer å komme med en slik kommentar! Det viser bare hvem som aldri har blitt voksen og kommet seg til litt vett.

 

Var utrolig tøff den Senatoren med Lotus-vinge så det kan bli skikkelig bra med en skil en Sæter.

 

Klart, han bare kødda...

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 560
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bir bra hvis du får på sånn vinge på biln da.. gjort noe mere med kjærra da???

 

Har ikke fått gjort noe mer, har vært så kaldt og har hatt mye og gjøre, men titta under bilen i går og det lekker olje fra 3 steder det ikke er noe oljegreier så kjønner svært lite??hehe

 

Ikke trangsynt, bare litt schizofren :)

Bra det var noen som forsto litt da :win

 

Eirik

 

Åsså må man legge til at han har utrolig liten respekt for andres innsats og arbeid som klarer å komme med en slik kommentar! Det viser bare hvem som aldri har blitt voksen og kommet seg til litt vett.

 

Var utrolig tøff den Senatoren med Lotus-vinge så det kan bli skikkelig bra med en skil en Sæter.

 

Lotus vinge må jeg jo ha, den passa bilen, var veldigt pent, jeg har faktisk leta opp en nå :) men får se hva han skal ha for den.

Klart, han bare kødda...

:hello:

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg jobbet litt igjen

 

Skrudde av panser,lotus fanger,

 

Monterte 17tum sommerhjula til omega B min på den for og se høyden bedre ;) ble bra hehe

 

Men feil innpress på felg så treffer coiloversen men var og kjøpte 5 mm spacere til hver side foran i dag. Skal montere de i kveld og se om det går bra :) håper på det.

 

litt bilder :)

 

04e26b867462eb57ae8e59c555531925.jpg

 

9e5995bbd15d4c1e7e0752a64eb22d36.jpg

 

ffd21f73713b9704c8f01346a89a52c1.jpg

 

d89b97566e184dd0cf925cce37e57634.jpg

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omega front og senator ræv var GOD kombinasjon! :)

 

menne - UGGH fælt sideblinklys på framskjermene dine...?

 

hehe de blinkerne skal byttes slapp av :viske:

 

Heyy:) spotta deg på bilxtra. tester ut sport stolene:driving

QUOTE]

 

Du er en stor jøde

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • 5 weeks later...
  • 4 weeks later...

hehe takker for oppdatering bror ;) ikke dau, bare litt små lei , så pussler bare litt når bror maser på meg hehe ;) venter på litt varmere vær.(sikker bare en dårlig unnskylding) men det er så mye jobb igjen, men neste uke har jeg bestemt meg. skal få ut resten av asfaltmattene og sveise 2 hull i gulvet og lakker den inni. Men driver og forhandler med realcar om resten av breddekittet og slik. så Gamle senatoren er ikke glemt ;)

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Nå kommer jo sommern for fult da er det vel på tide og åpne garsjen og trille den ut og tørke litt støv av den, har begynnt og tatt ut motor av delebilen, c30se. så nar jeg har fått ut dette, er det 12v som triller ut av senatoren. Lyst og ta den en tur med den, letta ,stiv somjuling, har ikke starta den siden før jul, det begynner og bli en stund siden hehe :)

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår