Gå til innhold

Sæther Racing sin Opel Senator 3.0 92- Diverse "Lotus"Omeganator 24v Turbo Coilovers

Ranger emnet


Sæther Racing

Anbefalte innlegg

Hva slags film var det du la ut av mosinga med truck?

Videoen er ikke lenger tilgjengelig på grunn av et fremsatt opphavsrettskrav fra WMG.

 

Du er virkelig en av de mest bipolare menneskene på BF(tilsynelatende i trådene dine altså :driving )

Skifter jo meninger om hva du skal oftere enn andre spiser mat, og plutselig gjør du noe drastisk du angrer på 10 min senere...

 

Men dette var en artig gammel tråd å kikke mellom Sæther, mye seriøs og gode planer og alt, også masse moro...

 

Syns du skulle skaffa deg en ny Omeganator, men ikke går for fullstendig ribbing, da kan du vel likegodt massakrere en Omega A..

 

Hadde en god tur med en totalt ribba Omega A stv 2.0i på vinterføre, slura løs på 5. gir uten problemer uansett...

Så kan tenke meg dette var en morsom bil....

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 560
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Finnes ikke noe ferdig. Må lages.. Dessuten er det litt ugunstig med tanke på turboplassering under dual-ram innsuget;)

 

Poeng der, men trenger et ferdig laget grenrør.. Turbo er jo ikke så altfor vansklig å få tak i ;) Tenkte ikke på en super stor turbo akkuratt, så skulle nok ha fått noe til ;) Lage Grenrør tror ikke jeg skal legge meg borti.. Haha

Endret av whiteshark
Rette på svaret mitt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags film var det du la ut av mosinga med truck?

 

 

Du er virkelig en av de mest bipolare menneskene på BF(tilsynelatende i trådene dine altså :driving )

Skifter jo meninger om hva du skal oftere enn andre spiser mat, og plutselig gjør du noe drastisk du angrer på 10 min senere...

 

Men dette var en artig gammel tråd å kikke mellom Sæther, mye seriøs og gode planer og alt, også masse moro...

 

Syns du skulle skaffa deg en ny Omeganator, men ikke går for fullstendig ribbing, da kan du vel likegodt massakrere en Omega A..

 

Hadde en god tur med en totalt ribba Omega A stv 2.0i på vinterføre, slura løs på 5. gir uten problemer uansett...

Så kan tenke meg dette var en morsom bil....

 

hehe var og kikka på en senator b mnauel 24v for et par dager siden , men det var dessvere alt for mye jobb. men planene om et nytt omeganator prosjekt er der, skal bare bare finne et godt eksemplar av en senator b :)

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår