Gå til innhold

Sæther Racing sin Opel Senator 3.0 92- Diverse "Lotus"Omeganator 24v Turbo Coilovers

Ranger emnet


Sæther Racing

Anbefalte innlegg

Kjører du rundt i en sølv Omega B om dagen ?

Kjørte også forbi huset ditt, så din 3000 stasjonsvogn var så godt som tatt i fra hverandre foran ? :P

 

Ja kjører min nylakka omega b porshe sølv :) steinmetz edition:thumb

 

Hmm, ein liten fugl kviskra at du vurderte å plukke den fram igjen??? Stemmer det???

 

Håpar det, Omeganator must rise again :-P:titties:

 

Ja hvordan viste du det. Vurderte og plukke fram bilen igjen og få begynt og sveise den.:thumb Mangler også bensin tank på den. Fuel cellen og walbro pumpa som satt i den solgte jeg. Så trenger tank og et batteri. For og få kjørt den til eventuelt et sted jeg kan få sveiset og skjørt litt på den. :m'm:

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 560
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nei bilen gikk meg på nærvende med alle de problene den hadde du fikk litt julig av en truck, men må si jeg angrer litt nå. Men dette var et vrak av en bil. Så mye den forfalt på et år den den sto har jeg ikke sett maken til,. Kan sikkert finne en senator b til. Som er litt bedre stand, dette var jo en rust haug delux. Kommer med bilder i morgen ;)

 

Arvtager til senatoren er nå denne :) som i dag også arvet noen deler som satt på senatoren. Coiloverse og tenkte og sette på calipere som jeg kjøpte nye til senatoren på den.

 

b6d86d23a965253c386e8252711e776e.jpg

 

0d85d5495b8d30c2140a925414b00e25.jpg

 

Men har fryktlig lyst og lage en omegantor til, fullføre prosjektet, men da skal jeg finne en som er litt mere rustfri :iconsm eller hva Holtman :thumb

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bimmern solgte jeg i dag :) og godt var det,

 

Ja skal opp til verkstedet i morgen. Og knipse et litt bilder av liket,

 

Men er kansje ikke lik enda, en som hadde lyst og kjøpe den og bruke den i bilcross, han synes det bare var gøy at vi hadde knust den litt på sidene ;)

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår