Gå til innhold

Sæther Racing sin Opel Senator 3.0 92- Diverse "Lotus"Omeganator 24v Turbo Coilovers

Ranger emnet


Sæther Racing

Anbefalte innlegg

  • Svar 560
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det man ikke får tak i lager man. ;p

 

Venter på svar på e-mail fra en hvis person som har breddet en slik bil før, Spørsmålet er bare om han har tid, og hvor mange tusen han eventuel skulle ha for det.

 

Halla

 

Lest igjennom heile tråden no, mykje bra, skal bli bra dette her!!!

 

Må stå på, må vere noken som har dette kitet, sjekka på diverse sider i Tyskland???

 

Uansett, keep on rocking:driving

 

Hey du,

 

Takk takk,

 

Det kan være som sakt jeg får bredda den. venter bare på svar, veit ikke om noe sted jeg kan få kjøpt dette kittet lengre nå. har letet over hele planeten virker den som nå. har en sekk full av ferie penger og lønning jeg har lyst og bruke på det , men de pengene får bare stå på konto til eventuel jeg finner noe eller noen :)

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ahhahaha værnesko er KONGE man er ræggær når man går med det på 17 vettu hahahaha herregud as dævver av latter :P tror du jeg måtte hjem å legge kabler når jeg møtte deg eller sæther :P jeg måtte åpne alt av dører hjemme for å ikke stryke med as :P

-Ford Sierra 2,8i drifter

-Ford Sierra 2,0 prosjekt

-Ford Scorpio 2,9i bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

juks!! du har alt for mye hester :P faen det var glatt der det gikk over til ny lagt asfalt!! :P måtte på med brekket jeg for ikke å dra ut... btw hvor faen ble det av deg når du forsvant?:P

 

HAHA Omegan drepte sierran haha :) Jeg kjørte hjem jeg, prøvde og kaste den ut selv, men 275 bak og gule koni og senkefjører så sitter det som smør gidt :(

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en liten road trip med Omegan og henta de nye felgene til bilen Tror disse kan passe godt til senatoren. Må bare ha noen spacere nå. Noen som hvet om et sted man kan kjøpe spacere som man skrur fast i navet , såne bra spacere. ( ikke biltema skiver) ???

 

BBS 18 tum

 

8.5 foran

 

10 bak

 

99_1919215615.jpg

 

99_-650386553.jpg

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår