Gå til innhold

Sæther Racing sin Opel Senator 3.0 92- Diverse "Lotus"Omeganator 24v Turbo Coilovers

Ranger emnet


Sæther Racing

Anbefalte innlegg

  • Svar 560
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Vi skal på bane 9mai på rudskogen, derfor den intense jobbinga på bilen i det siste :) kommer du og?

 

Hmmm, har en motor og en axel som går inn imorgen.. Så er det bare weberne som må stilles på i hue å ræva, gassopplegg som må lages, div følere som må kobles opp, 3liter veivhusventilasjonstank må jeg ha etc etc

 

11 mai er jeg klar, powerdrift på Vaalerbanen:)

 

Hva skjer 9.mai? Hmm, Trenger vel egentlig ikke å spørre er jo så mye treff om dagen at en kan bli sinnsforvirra av mindre:blah:

 

Gleder meg til å se flaket eller kan jeg kalle den Sturmwagen i aksjon!

Team HS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten de bremseprobleme kommer av at du ikke lufter bremsene, hjelper ikke bare bytte veska må lufte også vettu:blah:

 

Natti natt:uhhmmwhat?:

 

åååja takk for at du ordnet det opp for meg, prøver det i morgen :fatality:

 

Hmmm, har en motor og en axel som går inn imorgen.. Så er det bare weberne som må stilles på i hue å ræva, gassopplegg som må lages, div følere som må kobles opp, 3liter veivhusventilasjonstank må jeg ha etc etc

 

11 mai er jeg klar, powerdrift på Vaalerbanen:)

 

Hva skjer 9.mai? Hmm, Trenger vel egentlig ikke å spørre er jo så mye treff om dagen at en kan bli sinnsforvirra av mindre:blah:

 

Gleder meg til å se flaket eller kan jeg kalle den Sturmwagen i aksjon!

 

Såpass ja :) ikke skru deg i hjel da. hehe

 

ja skal bli gøy og se hvordan dette fronttunge skipet her beveger seg på banen. :doh

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spinner i 110km/t? Mener du i sladd da eller kjører du plastikk dekk? hehe

 

Nei slepper godt på 3 giret når det er våt da..;) det er noen gamle piggfrie dritt dekk jeg har på hehe. er som og kjøre i snø hvis det regner.! utrolig gøy

 

At det er en 12v er bare bra :) Fin rekord motor det :D

 

 

Ja skal vel gå bra da ja. :) Følg med på tråden da vettu. så får du sett når jeg får tatt den ut av bilen, :)

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

digger den klumpen din as sæther... må få sitte på en runde en dag da:)

 

Ja må sitte på en tur, den sparker merklig godt nå :drive2

 

 

fysjom til innersliting av dekk du har :P

 

 

hehe :hellothere: Sån kan det gå på streetmeet:titties:

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår