Gå til innhold

Sæther Racing sin Opel Senator 3.0 92- Diverse "Lotus"Omeganator 24v Turbo Coilovers

Ranger emnet


Sæther Racing

Anbefalte innlegg

  • Svar 560
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

kast interiøret på dørene å sett en plate forran i alu eller noe:)

 

Har tenkt på det, men får se. skal hvertfall ha en alu plate på bein plassen. Men skal bare få 850 til holtman ferdig og kjørbar, så begynner det vel og skje litt med denne rust holken igjen :happyhappy: Snart ferie penger, får da penger til og lakke omegan og senatoren, farge valget på begge bilene er valgt,

 

Er ikke Omegamannen Sæther Racing's gamle profil...? Mener å ha snappa det opp en plass... :P

Fresht prosjekt! :)

Får bare mer og mer lyst til å få broderns knallrøde lille 2,2i Opel Manta B på veien nå! :D

 

Da har du snappa opp korekt info, stemmer det :yodude:

thanks :blah:

 

Få den på veien, manta begynner og bli et sjelden syn :(

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo kaste ut en liten update da, har begynt med demontering og utløftinga av c30se som skal inn i senatoren. Fått demontert det ledningsnett til motor osv, nå må jeg bare få den feite ræva mi under bilen og skrudd av mellom akselen og demontert litt motor fester og automat fester , så løfter jeg hele dritten ut, men kan være at jeg skrur av traversen og tar en under i fra hvis jeg får lånt meg truck og litt plass ;) takk holtman hehe bare løfter hele bilen med trucken,

 

01766a5987abd7c7b857d636194759dd.jpg

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jævla gromt prosjekt sæter!

holder på med en senator b selv som skal bli banebil først og fremst da...

holder på og overhaler en 3.0 12v som skal slippes nedi med turbo og slikt.

 

senator er egentelig et godt utgangspungt med tanke på litt større effektutak der ting holder uten modifikasjoner.

og utrolig bil og sladde med..

 

la våryra ta deg og stå på vidre=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk takk :)

 

Hørte noe om dette, du som driver og letter bilen også ? apro på slædde ja jeg må opp til hamar og hente meg en 3000 bakstilling. Skal få en til og hjelpe meg og shimse den opp til 75% brems.

 

Har ikke fått gjort særligt mye med den enda, en kamerat meg bygger volvo, så driver mest på med den for tiden. Skal få den klar til EU osv, så skal vi vel begynne og få senatoren skal til litt banekjøring på rudskogen. Gleder meg som en liten unge :)

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har lyst og hjelpe meg med og komme med gode ider og spenne fast fuelcellen i bagasjen ?? Pattent bånd, funker jo sikkert, men ikke mye pent, eller så da lurer jeg på om noen har noen ider?

 

 

Sån ser det ut nå, det holder ikke. Walbro pumpa, skrur jeg fant med patent bånd

 

 

c45c37f09cb01dfd3bd5d88c1937280f.jpg

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var planen klar, prøver og få den kjørbar til 11 mai, til kjøring på vålerbanen :) men kjører bare da med 12v 3.0 180hk, men bilen veier jo ikke noe lengre så den flytter seg vel greit. synd det ikke er diffbrems på den ennå da :( men har lyst og kjøre for og se hvordan understellet og hvordan den oppfører seg nå. med så mye vekt foran og så lite bak

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår