Gå til innhold

Sæther Racing sin Opel Senator 3.0 92- Diverse "Lotus"Omeganator 24v Turbo Coilovers

Ranger emnet


Sæther Racing

Anbefalte innlegg

Hallais. Jævlig gromt med KW! Mitt er under bestilling det også. Kommer vel snart :) Gleder meg ;)

 

Forresten faren min som har Irmscher'n ;)

 

 

Du kom deg inn til slutt ja, kast inn en tråd om bilen din også da:happyhappy: vil se, og noen bilder av Irmscher senatoren skader ikke, KW er gromt det :uhhmmwhat?: hehe

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 560
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jo min motor dette, motoren er ikke komplett, de som trenger resten av delene kan kjøpe de av meg, mangler det meste fra hjerne til lmm.

 

HUff, jævlig å bli fratatt noe såpass dyrt... :rockets

[x] 2 x 1984 Volvo 240GL [x] 1987 Toyota Camry 2,0 XLi [x] 1980 Volvo 245 L [x] 1994 Ford Scorpio CLX

[x] 1995 Honda Accord 2,0iLS [o] 1991 Volvo 740 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fattyboy er ikke veldig aktiv, er jeg som lagde profilen hans.. heh.. Slenger inn et bilde av hans bil hvis det er greit :)

 

225/40-18 hjul.. KW i bunn og hardest.. Dæven den blei stiv :o

 

DSC01808.jpg

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble stiv som faen ja :) heftigt

 

Og takk takk _Evje_ ;)

 

Jepp, helt konge. Han var ute å kjøre igår kveld/natt.. med sommerhjul..hah.... Forresten, blir fart i Irmscher'n å nå! Den har fått KW V.2, Lotus vinge.. og ENEM Kompressorkit :fatality:

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår