Gå til innhold

Sæther Racing sin Opel Senator 3.0 92- Diverse "Lotus"Omeganator 24v Turbo Coilovers

Ranger emnet


Sæther Racing

Anbefalte innlegg

  • Svar 560
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bredinga, sidekjørta, bakfanger og spoiler ja blir rundt 17k og kjøpe det løst, selve kittet koster 20 000kr. pluss moms,

 

Men grunnen til min skeptisk er hvordan passform å grunnarbeidet var på frontfanger jeg kjøpte der. Så helt jævligt ut og passformen var lik null! brukte 3 timer bare å slipe frontfangern så den så grei ut, og 2 timer for å få den til å passe. Og den ksotet aleine 5 000.

 

Men som du sier, hadde blii jævligt bra med dette c30se med turbo blir det uansett. feriepengene jeg får skal gå til dette, det var bestem for et halv år siden allrede, prøve og banke ut 300- 400 hk til å starte med. Var og tittet på litt eksos i dag, Kommer nok til og bygge 3 tum fra turbo singel rør. Og en sports kat, og en lyddemper. men men får se hva som skjer. 1 ting om gangen. Skfite hjulbuer,. Så må jeg få fiksa bremsene å de elektriske vinduene,

 

abs følerne var fine og rene og satt der de skulle sitte, så da har jeg byttet alt untatt ABS sentralen,

 

Og vinduene ligger feilen i bryter panelet tenker jeg meg, selvom det er helt, men lyser ikke i det, men er strøm i kontakta over, så tar jeg dette fra Omega 3000 stv, robber den fra deler og sender den til hoggern.

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du ha ut noe over 300hk må stempler og dritt byttes fikk jeg høre.. Oslo Sylinderservice hadde stempler.. 12000kr for alle 6 :)

 

Men blir gromt detta:D Sku satt på sommerhjula for å sett, er jo ikke snø ennå!

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du ha ut noe over 300hk må stempler og dritt byttes fikk jeg høre.. Oslo Sylinderservice hadde stempler.. 12000kr for alle 6 :)

 

Men blir gromt detta:D Sku satt på sommerhjula for å sett, er jo ikke snø ennå!

 

Orginale stempla skal være gode for langt over 300hk, mange som har oppsett på c30se i norge med langt over 300hk på orginale stempler, men rådene bør byttes før du når 350hk har jeg lest meg til. Men Men seff, stempler og all innmat bør egentligt oppgraders når effekt økes, får se hva som skjer:thumb

 

trodde ikke sæther racing var synonymt med lyddemper lenger?

 

hva har skjedd?

 

stå på du man. blir knall bra til slutt

 

Må jo ha lyddemper, tenkt en 3.0 rekkesekser med straka 3 tum rør og jeg sitter i bilen med 0 lydisolasjon, kommer jo til og dø av skalle bank før jeg er 5 og 20'e ;)

 

Hva har skjedd?= neei hveit ikke helt hva du sikter til om det er lyddemper eller hva jeg har gjort med bilen, Monter coiloversene , og fuelcell. nå begynner karsosseri arbeidet da :iconsm nye hjulbuer trengs hehe, men falsk i uflaks, er jo enenste rusta som er på bilen ;)

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kanskje greit med en lyddemper eller 2. blir sikker bra til slutt.

 

god påske

 

Ja sikkert:thumb

 

Mazel tof jude boy:m'm:

 

Var Oslo Sylinderservice som mente at stempla burde byttes.. Ellers smelter de rimeligfort:)

 

Han har sikkert peiling, men hvorfor ikke høre på folk som har erfaring med dette og bygger fakta på egene erfaringer , klikk deg inn på omc.no Og titt der, :m'm:

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja sikkert:thumb

 

Mazel tof jude boy:m'm:

 

 

 

Han har sikkert peiling, men hvorfor ikke høre på folk som har erfaring med dette og bygger fakta på egene erfaringer , klikk deg inn på omc.no Og titt der, :m'm:

 

Joda.. bare sier det jeg hører jeg:)

 

På audi'n min kan jeg kjøre 400hk uten å bytte innmat, men er fler som har kjørt over 400hk uten problemer i flere år, og det er folk som har rast motoren med 350hk.. Så hvis man først skal bygge turbo motor ville jeg tatt'n helt ut ;) Dritt å måtte åpne en gang til.. heh

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner hva du mener, men jeg er ikke noe pappa gutt som får penger til hva trenger til bilen, her må jeg betale alt selv, og har lite penger som det er. Så det er snakk om økonomi her, raser motor kan jeg bare kjøpe en ny, for de pengene jeg sparte ved ikke og kjøpe råder, holder motoren 1 sesong er jeg mer en fornøyd., skal være lekebil dette, bebin min, når økonomien er ok så blir det invtering av dyrer innmat til motor,

 

du skjønner sikkert hva jeg mener.

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner hva du mener, men jeg er ikke noe pappa gutt som får penger til hva trenger til bilen, her må jeg betale alt selv, og har lite penger som det er. Så det er snakk om økonomi her, raser motor kan jeg bare kjøpe en ny, for de pengene jeg sparte ved ikke og kjøpe råder, holder motoren 1 sesong er jeg mer en fornøyd., skal være lekebil dette, bebin min, når økonomien er ok så blir det invtering av dyrer innmat til motor,

 

du skjønner sikkert hva jeg mener.

 

Skjønner poenget :) Er bare han borti gata her som får penger av far :p

Jeg gjør heller ikke det, så ting kommer litt og litt :)

 

Men blir uansett veldig bra dette :D gleder meg til sommern!!

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner poenget :) Er bare han borti gata her som får penger av far :p

Jeg gjør heller ikke det, så ting kommer litt og litt :)

 

Men blir uansett veldig bra dette :D gleder meg til sommern!!

 

:wank mente ikke at du fikk penger av far din da hehe

 

men men jeg driver og sparer til å kjøpe meg bruksbil som skal ha litt stil. som jeg ikke skal skjemmes over å kjøre rundt i, Så har jeg et steinmet kit som ligger her hjemme som har lyst å komme på en bil ;)

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår