Gå til innhold

Sæther Racing sin Opel Senator 3.0 92- Diverse "Lotus"Omeganator 24v Turbo Coilovers

Ranger emnet


Sæther Racing

Anbefalte innlegg

180hk :) og en del mer nm, og veier jo en hel del mindre nå og har jo kw coilovers så tror vi skal få det gøy :) Ja sveiser den. Vi får ta det til helga?Gjør den klar. ikke så mye og gjøre, det er diiig :) gleder meg! blir feeett!

 

Bare jævligt kjipt dette med bremsene!!det glemte jeg helt! og har jo ikke EL-vinduer heller :(

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 560
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det er et par ting jeg glemte på senatoren

 

ting og gjøre

 

-Bremser ( viktigt )!!

-Stoler ( må ha det )

-Diff ( ikke så viktigt )

-El vinduer ( kan klare oss )siste prioritet.

-montere en frontfanger / tar det fra stv. ikke så farligt med den.

- Feste fuelcell og pumpe bedre ( litt viktigt ) det ordner jeg på 30min.,

 

 

Hva mener du?klarer vi det til 9 mai?

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gøy og sladde ja, trenger ikke så mye hester,. bare og bruke hva man har :)

 

tilbake til senatoren from !HEEEEELLL!

 

Fikk kjørt den opp på verkstedet i dag,(fusket litt hele veien) skulle bytte til sportstoler. Kommer opp ditt begynner og kløne helt jævligt når jeg skulle måle opp i det rustfrie stålet til festene til fuelcellen, kutter ut og alt blir helt feil går en time og står på samme stadiet fortsatt ,bortsett fra at jeg har brukt opp alt av stålet jeg hadde skaffet. Ja ,hmm får sette inn sportstola da,. absolutt alt som kan gå feil går feil, Og fikk satt inn et sette bare! (ble bra da:) )Sikklig racing følese.

 

Så kommer hjemturen, Spenner fast fuelcellen i bagasjen . Og drar, funsker hele veien hopper og går. bensinpumpa skriker noe inn helvete,. får en kamerat til gi meg litt bensin, det hjelper ikke. motorlampe begynenr og lyse og slår seg av og på, skjekket alt .. Må jo være bensin pumpa? hmmm brukte nesten 2,5 time og kjøre 1mil. uuuuuuuuuuuuuuufffffffff Nå er det like før rustholken skal skrotes. Vil ha den fin til 9.mai :( prøve og sette på en annen bensin pumpe i morgen, har den jævla walbro pumpa skjært seg etter maks 1 times drift blir jeg sjukt skuffet! Da skal jeg klage!

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gardemoen.? Jeg sto litt på motorveien, ved klemetsru. kanjse en1km fra bommen. Kjørte og hoppet i vei på motorveien hehe . Det var digg og komme seg hjem da gidt. ja fikser det sikkert, skal ut og bytte bensinpumpa nå med, den som sitter på delebilen, den har en utgående pumpe., så det var flaks. funker ikke det, Da veit jeg neimen ikke hvor jeg skal starte og feilsøke engang.

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bytta bensinpumpa nå til en c30se orginal pumpe. Og bilen funker bra men kutter litt på turtall fortsatt, tror ikke det er fuelcutt, noen ganger går den farligt bra, dro som f på motorveien i stad, lå i 140på 4jere giret, banka den i bånn og den gikk farlig fort opp til 200 før den begynnte og fuske litt, men den må gå reint til 9mai. da skal det sladdes.

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bytta bensinpumpa nå til en c30se orginal pumpe. Og bilen funker bra men kutter litt på turtall fortsatt, tror ikke det er fuelcutt, noen ganger går den farligt bra, dro som f på motorveien i stad, lå i 140på 4jere giret, banka den i bånn og den gikk farlig fort opp til 200 før den begynnte og fuske litt, men den må gå reint til 9mai. da skal det sladdes.

 

Er det no treff 9.mai ? Ikke fått med meg, hadde vært litt morsomt å se denne blien i action :D

Har ikke sett deg mye rundt Langhus nei ?!

 

Benna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår