Gå til innhold

Volvo 242 6cyl Turbo

Ranger emnet


242-T6

Anbefalte innlegg

  • Svar 241
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

haha, kjøpte compomotive med sentermutter, men så sto'n i garasjen og klødde seg i hue.................. "nei, faen, vi må jo ha sellholm her og" -ser det for meg!! Konge! Så nå kom denne bilen ut av esken ja.. Har sett den mange ganger på treff, og på bilder på nettet rundtomkring, men aldri no skikkelig fakta før nå nei:P Men bedre seint enn aldri, ere ikke det dem sier? 1,3bar var jo ikke mye.. er jo til lusekjøring det jo:P hehe, men hvis eieren tenker samme tankene som jeg alltid gjør, så bygger vi/justerer endre bedre med tia, ikkesant? JE stempler og verdi-råder, vært på godis-fabriken å handla nå? =)

-940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd

-745TIC hehe :P

x740TIC 86 modTråd

x245TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

verdal'n det ja. men uansett syykt rå bil. men trodde det var obligatorisk med gr a vinge når du har det stuket der...?

hva senking har du? skrevet inn i vognkortet?

 

Det er nok montert Gr a vinge på den nå;)

Volvo 740 TIC 88 Mod (solgt)

Volvo 740/940 16V Tic (solgt)

BMW 318 is Coupe (Solgt)

VW Passat 1,9 TDI Highline (Til salgs)

Volvo V90 T-4R (Ny bilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ekstremt nyskjerrig på understell/bremser på både bilen din og gmv sin. Får dere fjærbeina/senkinga godkjent i vognkortet med det oppsettet dere har nå? Klaring mellom kalipperen og Rondellfelgen foran? Vil det funke med f.eks. JP MK18 felger?

 

Må ha det, bare MÅ ha det...

 

Er godtjent bilen min. trenger da ikke mye klaring der, skal ikke være slakke i hjullagret. går ikke på med Mk18 pga for store skiver.

Volvo 242 x00hk x80nm

Volvo 242 Gr-A 350hk

Volvo 242 Banebil 350hk

Volvo 245 Turbo bruksbil x00hk

http://www.volvo-racing.i2.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår