Gå til innhold

japanske veteranbiler 1960-1980

Ranger emnet


kanutten

Anbefalte innlegg

  • Svar 275
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vet om en makan som denne,samme farge til og med, uten skilter som står i Statsråds Ihlens vei på Strømmen.

 

kult! har sett en som ligna på min, samme farge og modell MEN det var en sedan og ikke hardtop som min var :P

de kom jo i stasjonsvogn, sedan og hardtop. der hardtop var taksenka og rammeløse vinduer :D dvs kongeversjonen

xaudi coupe2.8q

xpeugeot 205gti

xmazda 929lht

xford capri2.8i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var vel reg. som drosje i sine yngre dager denne da ?

 

Nei...Kjøpt ny av min far i årskiftet 76-77...Mao ikke drosjekjørt...Havnet i Gudbrandsdalen i 96? Solgt for 3500 kroner den gang. Selgerkjørt bil...Mørk grønn metallic

 

Motor byttet på ca 500 000 km. Bakaksel på ca 700 000. Clutch byttet 1 gang...

 

Jeg har eide et par til. Den ene en 71-73 (230-series? kjøpte jeg av en kamerat. Denne skulle ha gått som drosje i Trondheim. Denne kan ha gått lengre...

 

Den siste jeg eide var en lik bil som på bildet. Hadde "lav" km. (Ca 300 tkm?) Denne hadde vært drosje i Østerdalen. Havnet for noen få år tilbake til hos ny eier i Hordaland.

135297.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Dette var en bil jeg traff på for en måneds tid siden, eieren, en svensk kar hadde nettop tatt den inn til norge, fra sverige, hvor han hadde "kjøpt den av en gammal tant".

Bilen var i veldig god stand, og dette var første vintern på norske salta veier, prøvde å få han til og selge den, men det gikk dårlig...

Bilen var fo øvrig en 1974 Toyota Carina, håper han ikke lar den rustes i biter:(

 

Bilde00601.jpg

Bilde007.jpg

Bilde008.jpg

Bilde00901.jpg

Bilde01101.jpg

Bilde01201.jpg

Bilde013.jpg

1992 Mazda Mx-5 NA 1995 Honda Civic Ej2*Solgt* 1981 Honda Accord sedan El1*solgt*

1971 Datsun 1200 B110 *Solgt*

-Team Wreckless-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne japse bilen er ikke vetran ennå, men blir det innen jeg får begynt på den og får den ferdig. (he,he) Bilen er en 82 mod. Gikk først i Falken i Spydeberg frem til 1990, så Falken Nittedal frem til 2003. Er bygd opp som begnings bil hos et firma som heter Høyseter i Askim. Bilen har en 3.0 liter 4 sylyndra diesel som har "rusla" hele 950.000 km. Banker og går enda. Har en delebil som jeg skal bruke hytta og motoren fra.

 

ToyotaDynaog7401.jpg

ToyotaDynaFront.jpg

ToyotaDyna1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var en bil jeg traff på for en måneds tid siden, eieren, en svensk kar hadde nettop tatt den inn til norge, fra sverige, hvor han hadde "kjøpt den av en gammal tant".

Bilen var i veldig god stand, og dette var første vintern på norske salta veier, prøvde å få han til og selge den, men det gikk dårlig...

Bilen var fo øvrig en 1974 Toyota Carina, håper han ikke lar den rustes i biter:(

 

Bilde00601.jpg

 

Dæven, er det en sånn bil en jeg kjenner har kjøpt :D

Går og kjører forbi den hver dag, men lurt på hvilken bil det er! Den er uheldigvis ihjelrusta, og bulka som fy :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne bilen burde ikke vært tatt ut på vinterføre synes jeg.........

 

 

My Thoughts exactly! han skulle solgt den til meg, så den kunne stå i fin garasje og bli stellt med hele vintern!

1992 Mazda Mx-5 NA 1995 Honda Civic Ej2*Solgt* 1981 Honda Accord sedan El1*solgt*

1971 Datsun 1200 B110 *Solgt*

-Team Wreckless-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne japse bilen er ikke vetran ennå, men blir det innen jeg får begynt på den og får den ferdig. (he,he) Bilen er en 82 mod. Gikk først i Falken i Spydeberg frem til 1990, så Falken Nittedal frem til 2003. Er bygd opp som begnings bil hos et firma som heter Høyseter i Askim. Bilen har en 3.0 liter 4 sylyndra diesel som har "rusla" hele 950.000 km. Banker og går enda. Har en delebil som jeg skal bruke hytta og motoren fra.

 

ToyotaDynaog7401.jpg

ToyotaDynaFront.jpg

ToyotaDyna1.jpg

 

Noen som vet om noen Toyota Bensin motor som jeg kan putte i denne ? Noe som passer ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår