Jump to content

Nos på bil

Rate this topic


Stiantdi

Recommended Posts

Hei, jeg har en godt trimma skoda octavia 1.9tdi. Kvass kammaksling, Stor turbo, store dyser, stor intercooler osv. Jeg har tenkt en del på å montere nos kit (lystgass/n20). Jeg sliter med å finne steder som selger lystgass eller fuller på tanker. De jeg har snakkt med sier at de ikke vil selge til andre en sykehus. Er det noen som vet om det er muligt å få kjøpt en stor tank til å fylle selv eller steder man kan fylle små tanker i rogaland? 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...

Important Information

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Privacy Policy