Gå til innhold

japanske veteranbiler 1960-1980

Ranger emnet


kanutten

Anbefalte innlegg

"Gulvkoster-jobben" (som egentlig var en billakkeringsjobb) fikk jeg fordi jeg hadde vært der utallige ganger og gnålt om å få jobbe der fordi jeg syntes billakkering var skikkelig interessant, - så til slutt ble de vel så lei meg at de ga meg en jobb. "Gulvkoster og ryddegutt" var en litt ironisk beskrivelse på en litt udefinerbar jobb som ufaglært billakkerer jeg hadde i tre år. :) - Altså ingen lærlingjobb.

. . .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 275
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Har handlet meg en bil med superlav km.

Det har aldri vært vinterhjul på den, og den har alltid stått i varmegarage.

Den har kjørt 14.487 km siden den var ny.....

 

 

233_3345-1.jpg

 

Gratulerer med Ny Bil, Fin den der Knut. Sikkert i helt orginal stand også. Handlet hos brennes auto eller ? Mener jeg har sett en der tidligere.. Hilsen, Kurt. Ta en tur innom hvis du ser meg når du kjører forbi, Hadde vært fint det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den datsun 1400'n der minnet meg veldig om den som sto hos nissan forhandleren på andslimoen (bardufoss), var ekstremt lav km på den også.

Nyborg Garage http://nyborg-garage.no Ta en titt!!

Karl Kristian Nyborg

Bli venn med Nyborg Garage på facbook å hold deg oppdatert med hva vi holder på med :=

Trenger du noen til og fikse bilen din så ta kontakt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Noen som kjenner til denne bilen (turboknut?).

 

Den sto utenfor målselvsenteret på bardufoss i dag.

Helt strøken, både innvendig og utvendig. Nydelig bil.

 

Sto å venta litt på at han skulle komme ut av butikken, men hadde ikke tid til å vente lengre desverre.

 

11072008217.jpg

 

11072008218jpg.jpg

Nyborg Garage http://nyborg-garage.no Ta en titt!!

Karl Kristian Nyborg

Bli venn med Nyborg Garage på facbook å hold deg oppdatert med hva vi holder på med :=

Trenger du noen til og fikse bilen din så ta kontakt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår