Gå til innhold

Start av en bil som har stått 5 år

Ranger emnet


Alshar

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har en Mitsubishi Outlander 2012-modell diesel som har stått utendørs på samme sted i 5 åruten å ha vært startet eller flyttet på.
 
Siden den har stått så lenge ute, er jeg spesielt bekymret for kondens/dieseldyr i drivstoffsystemet, fastrustede bremser, og om registerreim/motorolje
 
Bilen kan ikke startes slik den står nå, så den må hentes med bergningsbil. 
 
Hva tror dere prisen kommer til å bli for å få den i kjørbar stand igjen?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår