volvo240v8 Skrevet Desember 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 ser fortsatt glimrende ut :) følger med på dette prosjektet :) Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet Desember 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 Ja dette blir seriøst gjort;) Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet Desember 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2006 Liten oppdatering etter julefylla....... Vi begynnte på hjulbuen i dag, løfter den 6 cm. så bilen ikke ser så sigen ut når jeg senker den. Her ser dere forskjellen på høyden . Har kuttet vekk den ytre delen inne i skjermen. Har begynnt å tilpasse den nye biten inne i skjermen, den blir sveiset inn i den nye hjulbuen. Hjulbuen blir sveiset butt i butt med karosseriet i morgen. Fortsettelse følger i morgen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet Desember 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2006 Ingen her som har noen innspill og komme med? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet Desember 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2006 Joda... Utrolig sjalu på jiggen din :p.. Er ofte innom tråden din, bare poster sjeldent ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Desember 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2006 er innom her hver gang det blir skrivd noe jeg :) liker følger med men er alt for sjeldent jeg skriver. men du er dyktig og dette kommer til å bli knall :) ser veldig bra ut :) Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet Desember 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2006 Håper selv at det blir bra, men jeg må takke kompisen min for innsatsen, han møter opp hver dag og gjør en kjempeinnsats så jeg håper han blir med til slutt. Er jo mere sosialt og ha noen å drikke kaffe med også.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ekren Performance Skrevet Desember 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2006 Ser ut som du har peiling på det du driver med! :D Siter - Volvo 240 Turbo Intercooler 90 mod 400hk prosjekt.. - Volvo 740 Turbo Intercooler 89 mod Mvh //Kristian Ekren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars_b Skrevet Desember 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2006 blir nydelig den bilen her, blir spennende å se resultatet av hjulbuen bak når bilen står på hjula igjen. stå på :) Siter Les signaturreglene: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet Desember 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2006 Helt nydelig den jobben du har gjort under der, ser strøkent ut! :) Hva skal du ha på når du har blitt ferdig under der? Rustbullet er et veldig bra alternativ har jeg lest. Jeg personlig bruker bare et stoff som heter "rustbjørn", helt supert stoff! Men tror kanskje rustbullet er hakket bedre. Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet Desember 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2006 Ny liten oppdatering. Sveiset ferdig den ene hjulbuen innvendig og utvendig i dag. Her har jeg sveiset utvendig, men mangler de nederste bitene. Hjulbuen ferdig sveiset utvendig og innvendig. Tanklåkket og hjulbrønnene blir sveiset når jeg er ferdig med hjulbuen på andre siden, og der blir det litt mere arbeid for skjermen har fått litt dårlig behandling tidligere. Fortsettelse følger i morgen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Desember 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2006 Fy flate dette er rått :) Meget god jobb du gjør! Stå på! Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet Desember 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2006 Funderte på å spørre om hvor gammel du faktisk er, men i respekt så spør jeg ikke :p Good shit anyway Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vomaz Skrevet Desember 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2006 er mange her på BF som er drastiske i ombygginger.. du er en av de mange!!! Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet Desember 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2006 Funderte på å spørre om hvor gammel du faktisk er, men i respekt så spør jeg ikke :p Good shit anyway hehe... Jeg kunne nok vært faren til de fleste av dere her innebabyhmm? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg