Gå til innhold

242-T5: Prosjekt 242-T5

Ranger emnet


242-T5

Anbefalte innlegg

:win

I dag har vi for det meste slappet av og kun ordnet den ene hjulbrønnen, har ikke sett hvordan andre har gjort det så vil gjerne ha tilbakemeldinger på hvordan dere syntes den ble..... for høy eller for lav????

 

.

 

DSC01926.JPG

 

Ble den for høy eller for lav..... eller ble det greit?? Underkanten av bakskjermen altså!!

 

DSC01932.JPG

 

.

Endelig en som har løfta hjulbuene:win Den høyden tror jeg blir riktig, men det er litt vondt å se uten hjul

Bilforumet.no
Moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 977
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

dette blir virkelig en fantastisk bil! Vanskelig å se 20" på den men, man får stor tilitt til deg av arbeidet du viser her :)

 

blir sikkert bra, nyyydelig farge til!

http://www.bilforumet.no/bilmerker/vw/golf-6/296196-golf-6-plus-modell.html#post2926742

 

Golf plus 2010 -->

[x]toyota mr2 [x]ford focus [x]bmw328i [x]toyota celica [x]toyota corolla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis høyden bak er lik som foran på hjulbuen må det vel være fulltreffer?;) Heng på en forskjerm og ta et helhetsbilde, så ser man vel lettere hvordan det ble!

Godt gjort å få det platerent under! Det var nok en møkkajobb ja!

 

Deilig å lese prosjekttråder med ordentlig utført arbeid!

 

-sikkan-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du svinge må du vel løfte buene foran også

 

Må vente til jeg får på fjærbeina før jeg gjør noe der, ikke sikkert det blir den høyden som er på bilde.

 

Kjøpte meg industristøvsuger i dag og den var effektiv, den fjærnet alt av støv både på vegger og gulv uten å få det virvlende rundt i luften. Skulle kjøpt det for lenge siden...:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han som jobber på Bil Matriell i Porsgrunn har starta for seg selv nå tror jeg.. Men vet ikke hva det heter men den mannen har peiling på Exsos!!

 

Stemmer det, var å snakket med han i dag så nå blir det rustfritt 3" annlegg.

Han sa at dette var ikke noe kina annlegg så det kostet litt mer men kvaliteten var 100. Foreløpig har jeg bare bruk for bakre potte da denne skal felles litt opp i bunnen på koffertrommet, den måtte spesialbestilles så den får jeg ikke før om 14 dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten oppdatering, men det er vel fortsatt ingen som har noe interesse av det men....:shake :roll:

 

Vi har kuttet opp tunnelen fra håndbrekket til over bakaksel og løftet det fra 0 til 6 cm. Det skal etter våre beregninger holde for litt senking... Blir vel ferdig med det på mandag.

Er fortsatt på jakt etter bunnpanne til 960.

Skal begynne å utvide rundt gearkassa til uken, så jeg skulle hatt bunnpannen klar så jeg hadde kunnet prøvemontere motor med gear, men for prøve å beregne litt utifra bilder som jeg har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår