Gå til innhold

242-T5: Prosjekt 242-T5

Ranger emnet


242-T5

Anbefalte innlegg

  • Svar 977
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

En liten oppdatering, men dere ser vel ingen forskjell?

Bilen er nå 95% ferdig pusset under, så nå er det snart klart for sveising. Regner med å få de nye hjulbuene til fredag, kanaler har jeg fått, selv om det ikke er rusthull i de som står på.

 

Dette er den 3 eller 4 masken som jeg har brukt, det støver noe jævlig. Blir en stor jobb å få bort støv og dritt fra vegger og gulv etterpå..

 

DSC01861.JPG

 

Slik ser den ut nå.

 

DSC01862.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser jævla bra ut det der. mye arbeid i det der. hva skal du lakke med under a? regner med du ikke skal ha på tektyl igjen:P hehe

 

Jeg har kjøpt 2 komponent epoxigrunning som jeg skal ha på først, så tenkte jeg at jeg ville ha 2 komponent lakk, utenpå det vil jeg ha fin bodyshuts og utenpå det igjen vil jeg ha lik farge som jeg skal ha på bilen. Ble mye greier dette, men ble anbefalt det av en lakerer. Hadde ikke tenkt å ha lakk på grunningen, men han sa at det var best for den er vanntett og forsegler grunningen....?? så da gjør jeg det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe det tror jeg ikke er noe problem :)

når har du planlagt å vær ferdig med biln?

 

Jeg har ingen tidsfrist, syntes bare at det er greit å ha en hobby i garasjen, problemet mitt er at vær gang jeg starter opp et prosjekt så blir det så jævlig dyrt.

Forrige prosjekt kostet meg 500 000,- så håper å komme unna med litt mindre denne gangen...hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen tidsfrist, syntes bare at det er greit å ha en hobby i garasjen, problemet mitt er at vær gang jeg starter opp et prosjekt så blir det så jævlig dyrt.

Forrige prosjekt kostet meg 500 000,- så håper å komme unna med litt mindre denne gangen...hehe

 

ja man må ha noe å henge fingrene i. Har lyst til å få ferdig min til sommeren vil på sommertreff å kjøre!

500 000 :uhhmmwhat?: det er ganske masse penger det

1979 Volvo 242 DL

1999 BMW 320 D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja man må ha noe å henge fingrene i. Har lyst til å få ferdig min til sommeren vil på sommertreff å kjøre!

500 000 :uhhmmwhat?: det er ganske masse penger det

 

Det hadde vært greit til sommeren, men går det ikke så er det ingen katastrofe for min del. Må i banken igjen på nyåret å låne litt mere penger, jeg feilberegnet litt økonomisk denne gangen også. Sellholm coilover, datasprut til T5 og 20" felger og dekk er litt dyrere en jeg hadde regnet med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KJEMPEJOBB! STÅ PÅ!

Det er jaggu godt noen jobber ræva av seg for å gi oss vanlige dødelige litt inspirasjon. Og det trengs, for 244'n min trenger mye kjærlighet og mange timer vinkelsliper og sveiseapparat for at BT ikke skal drite på seg når de ser'n :D

Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår