Gå til innhold

chevy8 sine prosjekter.

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

hei satt no her og leste litt...ser du har lyst på stivere stabstag oxo hehe no har du koni justerbare dempere:partyon: og du har sikkert stabstag som duger lenge til ditt bruk hehe eg bare må få komme med en pekepinn og advarsel.......en amerika bil ska flyte litt den ska gynge litt den måsje bli for stiv det er ekkelt,camaron min va så stiv eg måtte nesten ha nyre belte på meg når eg kjørte den,spesielt vi som bor her på vestlandet må tenke oss om hva vi utstyrer bilene våre med.selfølgelig er dette smak og behag og smaken er som kjent som baken ,delt i to,men eg ytrer meg no likevell eg og sier chevy8 konsentrer deg om og få bilen din sammen og godkjent og få lappen og erfaring me kossen du opplever og kjøre din egen bil og ikke gjør som meg pøs på med det stiveste dyreste og beste og få deg en a-ha opplevelse når du oppdager att bilen ikke kan brukes hehetro meg det er kjedelig ass eg har de tjukkeste stabstgene man får til camaro men eg bytta til orginalt igjen for eg ville no ha litt kjøreGLEDE når eg kjørte men det vasje bare glede og kjøre min en stund det var ett reint mareritt.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 228
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hehe...min skal mest sannsynlig ikkje brukast til daglig pga forbruket og den skal ikkje bli utsatt for vinter..

nja er muligens noe i det du sier...men hvor mye kjøreglede er det ikke når alle desse bimmerne blir frakjørt både FRAMOVER OG I SVINGER av en gyngete amcar?

en ungdom som meg må vise dessa folka her ute på øyen at det er ikke bimmere og gamle corollaer som er tingen! de sør på øyen tror camaro er en TRAKTOR.

gleder meg sinnsykt til den dagen eg får lappen og plutselig står "traktoren" på skoleplassen..tror det er et par søriser som får lyst på "traktor" da:partyon:

 

jaja..uansett..er mulig eg ikke MÅ ha stivere stabstag..dette får vi se på til sommeren da eg ENDELIG får prøve min EGEN bil:)

så får vi heller se om eg blir nøgd med koni og fjører eller om eg må ha det stivare..kan jo sikkert få justert litt på koniene dah..

 

......

 

men uansett folkens..

har skjedd lite med bilen den siste tiden..

har støpt litt glassfiber og prøvemontert en dør

har bestillt en go del deler som trengs for rustfiksing og godkjenningen.

kommer bilder seinare når eg får gjort noe..

men er hektiske dager her på øyen så mye fritid til bil er det blitt lite av:(

 

mvh chevy8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe...min skal mest sannsynlig ikkje brukast til daglig pga forbruket og den skal ikkje bli utsatt for vinter..

nja er muligens noe i det du sier...men hvor mye kjøreglede er det ikke når alle desse bimmerne blir frakjørt både FRAMOVER OG I SVINGER av en gyngete amcar?

en ungdom som meg må vise dessa folka her ute på øyen at det er ikke bimmere og gamle corollaer som er tingen! de sør på øyen tror camaro er en TRAKTOR.

gleder meg sinnsykt til den dagen eg får lappen og plutselig står "traktoren" på skoleplassen..tror det er et par søriser som får lyst på "traktor" da:partyon:

 

jaja..uansett..er mulig eg ikke MÅ ha stivere stabstag..dette får vi se på til sommeren da eg ENDELIG får prøve min EGEN bil:)

så får vi heller se om eg blir nøgd med koni og fjører eller om eg må ha det stivare..kan jo sikkert få justert litt på koniene dah..

 

......

 

men uansett folkens..

har skjedd lite med bilen den siste tiden..

har støpt litt glassfiber og prøvemontert en dør

har bestillt en go del deler som trengs for rustfiksing og godkjenningen.

kommer bilder seinare når eg får gjort noe..

men er hektiske dager her på øyen så mye fritid til bil er det blitt lite av:(

 

mvh chevy8

Du har ikke sjangs mot en bimmer i svinger;)

 

Stå på videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tar du en utfordring....er sikker på at eg ska kunne klare og ta en lettere oppgradert beemer eller en tja ganske så heftig beemer oxo(dette har vi gjort før)tør du satse penger,eventuelt bil og vognkort på den vålerbanen i mai då???det tør nemmelig jeg,tja i første omgang ska vi vedde om 25000????hehe har alti vert en gambler og bilkjøring kan jeg,og bevise at den myten om amcars som går rett fram,er så feil som det går ann og bli..det gjør eg med glede.foresten har du noen gang eid en amcar eller bare hører du på disse misunnelige folka som ikke har råd til og kjøpe og bruke en amcar...eller snakker du av egen erfaring når du sier amcar ikke ligg på veien..nei du gutten min eg har kjørt amcar i 15 år og eg har kjørt heftig med amcar de gangene eg har gått av veien er det min egen feil og ikke bilens feil,ar tilogmed grise flekka en de tomaso pantera med bilen min,på svingete vei,(for de som er kjent i bergens distriktet fore gikk dette i grimesvingene uten for bergen mot arna ) så ett møte med deg på vålerbanen ser eg mektig fram til hvis du tar utfordringen....hehe då får jo eg dekka reise og opphold fra deg og kebabmercen din tihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår