Gå til innhold

mad-max

Bruker
  • Innholdsteller

    27
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om mad-max

  • Bursdag 12/21/1973

core_pfieldgroups_99

  • Interesser
    går stort sett i biler då sjø
  • Modell (eks S4)
    camaro
  • Biltype (eks Audi)
    chevrolet
  • Årsmodell (eks 1995)
    1970
  • Yrke eller sivil status
    mekanikker/sjåfør
  • Motor (eks 1.6)
    350ca400hp
  • Modifikasjoner (eks konfilter, eksos)
    å shith må sitte en hel dag og ramse opp,det er masse,bilen er fuldt restaurert over de siste 8 årene
  • Fylke
    hordaland

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.chevroletcamaro.piczo.com
  • Bosted
    bergen

mad-max's Achievements

  1. tssssss for noen ammatører dokker er ....kom ska onkel max fortelle ka som må gjøres...i bergen ligger ett firma som heter blomdal opel høgg gjør ett søk i 1881 og søk etter nummeret der så spør dere etter frank...så spør du han ka du gjør for og få godkjent commodoren din med v8 han hadde en godkjent commodore b med 1200 hk i.....han vet ka som må til og han er stinn i deler til disse bilene.såg lengre oppi tråden her att noen manglet lister gjør det samme ring 1881 spørr etter nummeret til blomdal opel høgg i bergen og deres sorger forsvinner fortere enn du får sagt opel hehe
  2. døh roli i svingene no gutt eg har kjort toyotaer som har brukt mere lake en commodoren min det e ikke litt flipp en gang en opel 2,5 s i noenlunde god stand ligger rundt literen med NORMAL kjøring....så er jo det opptil hver enkelt og vurdere som normal kjøring
  3. v8 i commodore sikle siklehehe kossen har du gjort det???går ut fra du har brukt en chevy smaal block men har du orginal travers????og var det mye stress og tillpasse motorfester og sånt dill og sist men ikke minsk kossen er det med plass nedi der no då????
  4. noen har da ikke peiling tydeligvis.....man tager bare en riktig 350 blokk motoren min kom meg på tyve lapper eg har 400 hk,men oppskriften får dokker ikke bortsett fra att det første man gjør eg og skaffe seg en 3970010blokk denne blokken med me 4 ports gasser og headers er oppgitt til 370 orginalhester i 1969 hehe......trenger ikke koste skjorta og trimme en 350.men selfølgelig de som driter peng må pøse på de stiiiiilig det hehe
  5. erdet ikke alti reversen som ryker først på de då.......tror det er det mest vanlige jah.....tror du ska ta ned kassen og få noen til og kikke på den
  6. og hvor på motoren står disse numrene????gå inn og søk på chevy engine identifikation......der vil eg tro du finner det meste sjøl....hehe det er en super blokk det hehe....
  7. hei lulle heter motoren din 3970010 den og eller????for det finnes ett utall forskjellige "350 blokker"der finnes blokker eller motorer som ikke yter mere enn ca 180-200 hk og......så hvis du har en 350 som er borra o,30 så selvom det så kan du ikke uten videre si at du har make motor til faktisk meg og chevy8 for vi har truck motor hehe og eller kansje corvettemotor hvertfall bygget for og tale påkjenninger....men sjekk motor nummeret ditt det kan jo hende.det er make...er det det så er den motoren oppgitt faktisk til 370 hk med fireporter og litt hvass kam oh headers.....så chevy litt mere selvtilit på den motoren din og bytt ut ponniene med noen extra hester du hehe motoren ble levert i biler fra 69 til 79 men jo nyere motor jo mindre hester sånn er det min motor er fra 69 og i følge alle solemerker har eg 400 gamper i min
  8. hvis dette er riktig.....så va det en utrolig dårlig patent av gm.to forskjellige bolt diameter på samma bil...hmmm høres litt utrolig ut då men.....
  9. mad-max

    Rekord coupe

    rekord c og commodore a er de tøffeste ever hatt to stk sjøl en2,8 gs og en rekord med 2,5,,,huseby auto er stedet for dokker hehe han finner mye rart til dere stå på gutter fete kjerrer
  10. på g30 klarer man og skifte hjulbolter uten og ta ut stikkaksling,har aldri skrudd noe serlig g20 men vetsje sku jo tro det va bedre plass der då.....men
  11. hvem sa at strekkboltene mine er kjøpt over disk i norge......ikke har eg brukt for strekkbolter heller,men tengte og hjelpe en som ikke hadde peil....og hvis man uansett er mann i stuss på om delen vil holde så kjøper man nytt for og unngå og havarere dyre ting,men nei du uansett ka strekkbolter eg hadde hatt sku toppene mine av så er det nye strekkbolter(men så har eg 11-1 i komp og då:roll: )
  12. hva snakker du o no umec,!!!kjøpte noen enormt dyre strekkbolter til min!!!og når eg sa ,i det eg gikk fra vedkommene butikk, no har no eg strekkbolter til den store gullmedaljen,det er då verksmesteren sier til meg,strekkbolter skifter man alti, vil tro verksmesteren i en annerkjent amerika bil butikk vet ka han snakker om ass
  13. haloen no husker egi kke tilltrekknings momentet i hodet men det vet garrantert noen andre innpå her...men er vel og anbefale og kjøpe nye strekkbolter....hvertfall hvis du har alutopper,eller en høy-komprimert motor.då ville eg kjøpt nye,selvom eg har vert heldig med lavkomprimerte v8'ere og kjørt med brukte strekkbolter(ligger egentlig litt i navnet"strekkbolter")den strekker seg litt når mann strammer til......lykke til
  14. står vel strengt tatt montert i bilen min hvis ikke eg tar feil....ka som bråka????va strengt tatt bare og skifte en løfter og en støtstang som hadde fått litt juling,greit det sa han fra om,det han ikke fortalte om var att motoren drakk olje og bensin,skifta alle pakninger eg og tunet motoren orntlig...det eg kan si om den i dag er at det er enno ingen som har kjørt fra meg hehe så fornøgd jaaaaaaaaaaadet er eg....men han må bli nøyere med og montere motorpakninger for det va ræva arbeid om eg ska si det pent...får ellers bare håpe resten av arbeidet er nøye gjort men som eg sa no funke han fint uten en lyd.og foresten den bråka bare litt til den blei varm
  15. jaja kjekt noe kan gå glatt hos gutta i blått.....har oxo dratt fra biltilsynet for og drikke øl..men det va f,,, ikke for og feire,va no heller noen sorger som måtte forstyres litt...hehe grattis med hvite skilt og lykke til med bikkja:???:
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår