Gå til innhold

Sæther Racing

Bruker
  • Innholdsteller

    7,119
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Alt skrevet av Sæther Racing

  1. Dette prosjektet har blitt sikkligt bra. Har vært stille tilskuer lenge nå, men må bare uttryke for uber det er med en 1200 med snurre, lurer på hvor mye effekt du lander på med 0,5,?har du noe peil? Og den presangen du fikk av dama de, var bare ,,mums.. PS, hør på denne sangen http://www.youtube.com/watch?v=g_1OSHyBkZg
  2. Jeg har hørt jeg kan bruke det orginale ledningsnettet som ligger der :) Men lurte på en ting, jeg skal bruke x20xev fester , det skal gå bra. men en jeg kjenner, kjenner en som bygger kaddet city med LET og han bruker R25 , han måtte bruke en adapterskive mellomkasse og motor for og få det til og passe???er dette sant`? jeg trodde det var bolt on? jeg må bare få motoren tilbake fra tollvesenet hehe :deng
  3. Hva synes dere om mattig grillen da,? synes den passer omega b veldigt godt, mattig er det jeg og corsa tuner har på bilene på bildene.
  4. Jeg kunne faen meg ha kjøpt den. orker i 2.0 uten servo lengre, ! jeg kan gi deg en pris på den i steden for at du hogger den. hvor ille er rusten og er det bare derfor den i kommer gjennom eu?
  5. Har gått mange kg ut nå. Mere skal det bli. Jeg kan ikke gi deg noe svar på hvor mye, jeg må nesten få veid den når den er ferdig. Egenvekten på denne er 1490kg jeg vil vel tippe at jeg har fått slanket den kansje ned til 1200kg, håper på noe slikt. Bur,fjærbensstag, fuel cell og stoler skal inn også. Fjærbeinstaget som skal gå over tårna bak, har jeg, det er massivt stål som veier 50kg, dette er for og få litt bedre 50/50 vekfordeling i bilen, bilen veier jo ikke en drit i ræva lenger og alt foran. :popcorn
  6. ja hadde vært kjempe!
  7. Kaster ut noen bilder til, I helga blir det kutting og sveising av torn bak, Har gått til innkjøp av wurth rustomvandler, dyrt...men ,det beste. Beklager bildet ;) bare måtte , rommet har blitt fylt opp av ganske feite ting nå. :titties: Skal få på coiloversene bak, så jeg får snudd bilen i garasjen :) Har ikke hørt gammle x20xev gått på noen måneder, blir spennede om den fyrer ;)Må bare lade opp batteriet eller om jeg jump starter den ved hjelp av den trofaste A'n Litt bilder av Omegan slik den står i dag ;)
  8. Jeg leste at du hadde KW- type 1, jeg kjøpte type 2, men etter hva jeg har sett er det ikke justerbar koni bak? eller tar jeg feil? hva har du? justerbart rundt om`?
  9. Hater det var vel litt vel og ta i, Opel ligger nærmest og kommer alltid til og gjøre det, men Onkelen min i sverige har en helt orginal 84- rabbit gti som er dønn strøken og har gått ja mindre en en 2007-model passat. ,,den hjelper meg litt i bildet av vag, har alltid likt passat veldigt godt, men en bil jeg ikke kan fordra er corrado, veit ikke hvorfor men jeg synes det er en jalla bil, Liker elder golfer, slik som polardego pusser opp, nyere golfer ,er jeg ikke så mye for, Kamerat av meg kjøpte akkurat en golf III color consept eller noe, den var fin ;) Jeg hater 1 bil og det er VOLVO 240 skjønner faen meg ikke hvordan folk kan like den bilen, firkanata og jævligt , helt møkk og kjøre, æsj. og jeg har kjørt "luksus" vogna av 240, med b23 og lite mill på klokka, men fortsatt møkka bil. sikkert sikker som en traktor men, du dør av smellen du får inni bilen når du treffer det utrolig harde stygge plastrammene!uf 240 ... Og hater faktisk en opel også, Opel calibra.. skal aldrig ha meg en slik, totalt ødelagt av unggutter som kliner på lexus osv, ellers så er calibra ganske fin, helt orginal..men fortsatt ødelagt, og jeg skal aldrig ha meg en omega A uten servo igjen, men omega a blir det vel kansje igjen, holdbar og går som en kule!
  10. Trodde omegan var bruksbil, må sparke godt den lille rakkern! barsk som kaptein sabeltan er den og!
  11. Og en den siste , hvis du derimot tåler litt rust og litt små prob, Så blir det vel flere i rekken. Felger ,grill, osv, hvilken type hadde du tenkt på, *?
  12. Skal nok få kjerra de fin ;)Jeg synes den var ganske fin fra før, men bilder kan lyve?:boxers hehe
  13. hvit omega hehe , ja da ser du hvertfall hvor rusta kommer ;) Så orginal og fin ut den, gratulerer med kjøp av omega!
  14. Ja stemmer det, men da må du ha bilen i deler tror jeg det var
  15. Takker, skal se hva jeg finner ut, Ja tycker jag også emil ;) hvordan går det med omegan v6 prosjektet ditt lenge siden har hørt noe nå? gitt opp?
  16. Får håpe det blir handel da. Er kjempe bil!
  17. ja var kjedligt med den skruen, skulle gjerne ha etterfylt litt olje der, får jo nesten ikke girt.
  18. Den er lik fra 8v til 16v, se på bildet der oppe så har du noe og gå etter.
  19. Bare titt på dekka om dem er slitt på innsiden /utsiden whatever ser du fort om det er noen foringer/stag som er litt slitene, sjekk om alt det el, fungerer, sjekk alt, alt går i stykker :)
  20. Da har jeg fått gjort litt, Demontert hele fronten. Kjøpte inn 2 slike, som sefølgeligt skal inn i bilen, Pris 300kr, Også har jeg fått en pakke fra Steinmetz, Grillen og de to rillene til grøftelysa, fikk faktisk de to rillene spesial lagd til meg av steinmetz, pga, det var ikke noen igjen, Steinmetz tok 990kr pr, stykk av rillene. Pris totalt var på 4300kr Måtte bare prøve ;)
  21. Avfettning fungerer ikke, har prøvd. Jeg kjøper ny. gidder ikke og tulle mer med den dritten nå. Hvor kan jeg få kjøpt en slik kjøleveske tank ny. noen som hvet? Opel sikkert. men overprisa til de grader. Og Reves sperra får jeg se på, glemte den litt når jeg skrev innleget.Kamerat av meg lurte på akkurat det samme i går hehe ;)
  22. muligt det, men jeg ser fortsatt at det er masse olje partikler og dritt inni den fortsatt. men jeg har sett en klar og fin ekspangsjons tank i omega før. orginal. så tror den er klar og fin ny. den har nå ligget i klorin bad i 6 timer, ikke noe resultat. nå er det rein klor 5 liter.
  23. Motoren heter x20xev Og har ikke fått tilbake motoren. Har ikke hørt noe
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår