Gå til innhold

Sæther Racing

Bruker
  • Innholdsteller

    7,119
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Alt skrevet av Sæther Racing

  1. Vurder og slipe litt ned igjen våt 600, og legge på noen lag med klarlakk,,,men faen........uf faen ,,,lett og la seg rive med og bruke penger på bilen!!jeg hadde tenkt og ikke bruke noe mer en nødvendigt en og få den til og gå forover.................men nå har jeg hvist spreng budsjettet igjen hehe..lakken kostet hele 500kr, og matte duken 80kr.
  2. Update hehe lakkert i biltema matt svart, med biltema sprøyte, vurder sterkt biltema dekor på siden ;) før Og til min store skuffelse,,første kjørte turen etter lakkeringen finner jeg en nissan king cab som er lakkert biltema svart matt også hehe
  3. Det er feil. Caliperne er anderledes og skivene er hakket større en de "nyere".
  4. Takk for godt svar, Har ikke bestemt meg helt ennå hva jeg gjør. men svaret hjalp endel
  5. Kommer snart. må bare finne kamera
  6. Jeg stakk i fra deg?? Jeg sa bare,,," I dont have any money, He have " ;) så gikk hun til deg mens jeg sto og lo meg ihjel..når du rødmet når du tok deg på pekkerten og spurte " 200kroners for blowjob," og du sa ja ,,og der gikk bak i smuget, og neste dag hadde du fått herpes haha
  7. Ut med alt unødvendigt ledningsnett. eller kansje det er smartest og la det ligge hehe
  8. Jeg liker og tørslipe med 250 papir, og så våt slipe med 600, og avslutte med 800.. Men har prøvd tørsliping med 600 og 400 papir og da klumper det seg opp, uansett vilken sparkel jeg bruker,,..
  9. Du er inne på noe i det siste du skrev der... hvil ikke røpe mer enda, alt jeg vil hvite er hvordan 275 /40 ser bak ut..blir det "for" bolete ..jeg klemte på 235 dekk på 7,5 felg det så helt jævligt ut..blir det noe lignende? Og hvet noen hvor breie orginale felgene til lotus omega var? og hvordan størelse det var på dekka på den?Helt orginalt altså?
  10. Terningene og kicker dekoren ga golfen et særpreg,,hmm prøver du og kopire min søte omega A i rånefaktor hehe
  11. Klar for strømstad´s gater..stemmer godt det hehe, den ble mattsvart, men ikke helt klar enda, skal få på noen 17 tummere og nyere type fanger foran og bak, og kansje skjære til runde hjulbuer bak ;)
  12. Da er bilen hellakert hehe :) ja med sprøyte og mattet ned ,ikke noe tull med malekost her i gården....
  13. Prøvd det?? det har altså ikke blitt prøvd ut? noen som veit hvordan det ser ut??
  14. uuuhhuuu you crazy boy (som negern sa i byen ) hihi, hun hadde lyst på deg as!
  15. fyll den med olje og prøv. litt jobb, men du har jo rota nedi der før..
  16. Veit ikke helt, etter den delte seg funket ikke bremsen så godt kan du si, merkligt at det ikke bråket mer...hehe Vurder sterkt og kjøpe 275 dekk på 10 brede felgene til omegan. hvordan går det?noen som har prøvd?
  17. Som Hallon sier, hengerfestet er ikke bare kroken, mange kg og hente der. Hvis du tar en titt under bilen er det mye du kan demontere der også, varmedeksler osv. du kan også skrape inni hjulbuene for den tykke tectyl gropene der, blir litt kg, men kommer til og bråke noe jævligt når små steinflyr opp. og det blir rust... PS, mobil bilder er bedre en ingen ting, masse bilder, driver og demonter all muligt rart selv, så er innresangt om du klarer og demontere noe som jeg ikke har gjort enda..hehe
  18. Søte bilen fikk også Nytt nav fra 91- facelift og nye calipere på begge sider ;) Det var litt jobb og bytte alt dette, men helt klart vært det. Og planen er lagt, bilen skal lakkeres svart til skjærtorsdag og kutte ut hjulbuene bak og få på keskin felga :)!og nyere type bakfanger og frontfanger :)
  19. Lotus omega lakken er i boks Pris, 3750kr Også har jeg sveiset oversiden av tårnene, så det ble dobbel plate, ( orginalt ) enkelt plate, Legger bare ut et bilde pga, har ikke fått slipt ned så mye som jeg skulle gjort, har fått andre ting og drive med på bruksbilen kan man si hehe se på den skiva!
  20. Fine oppdateringer! ble kjempe flott!!!!!!merkes godt alt det du gjorde i helga tenkes jeg, ble lite tid til monica i helga hehe
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår