Gå til innhold

Sæther Racing

Bruker
  • Innholdsteller

    7,119
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Alt skrevet av Sæther Racing

  1. skjønner, får du inn noen andre snart da?
  2. Jeg kunne trenge 2 tårn bak, du sa du hadde 2 sedaner b som skulle hogges. kutt hele plata ut ser hvor den er punkta rundt, så blir det lettere for meg. pris?500kr for 2 tårn?
  3. Ok det kan jeg nok klare, men jeg fikk ikke noe med noe ledningsnett? Hva kan jeg gjøre da. Du mener følere og slikt på motoren? koble det riktigt med de ledningene som var der? beklager hvis jeg spør dumt, men som sagt har ikke gjort dette før. Er det disse ledningene til venstre på bildet som går fra motoren inn til hjernen?
  4. Wurth rustomvandler! Slik ser flasken ut
  5. Ok. Pent det dekslet ble. lagd selv? eller ebay? Ok har aldrig koblet opp en motor før. Bytte ledningsnett er du sikker? Nå forverra prosjektet seg litt, Jeg trodde jeg kunne bruke det orginale ledningsnettet, kaste nedi motoren, sette inn hjernen til c20let og koble opp Bensinpumpe, ,konstatpluss, tenningsstrøm, jording og så hadde jeg start? Er kansje litt vanskligere en dette? Som sagt har aldrig gjort det før, har null peiling , og spør og skriver mye rart for jeg er usikker og vil ikke gjøre noe feil. Sæther.
  6. Jo OMP stoler synes jeg er pene, Kan legge ut et bilde hva jeg har lyst på. 2 slike og det matchende rattet har jeg jo allrede.:yummy: Må bare spare opp litt penger, pga for se hva som skjer med motor, venter meg et forelegg på mange tusen. Ordne det først. Og når det er i rute igjen, så blir det fuel cell/pumpe, Bur, Stoler, belter, Lakken har jeg bestilt ( Imperial green pearl ,Lotus omega fargen ) Den ligger på postkontoret, venter bare på lønning så henter jeg den, :) 4l og 8l klarlakk, tenker meg at det holder til og lakkere inni bilen og bakfanger,panser,bagasjelokk å frontfanger. Har vært litt inne på Lotus omega riller i panseret, hva synes dere om det? OG BAMBO den andre omegan du skulle høgge kan du kutte ut tårna på den bak,!!???kutt stor område ta hele plata med vinkel slipern. lettere og sveise på og få rett for meg da.
  7. Takker, men synes ikke de stolene er så pene, har bestemt meg til og spare til noen fine OMP stoler og belter, fordi jeg har OMP ratt fra før og jeg synes det er veldigt pent. :) Så blir det OMP i Omegan hehe ;)
  8. veldig kjekk, vi sto 3 stykker der, jeg var ikke han høyeste eller han minste feite, jeg var han midt i mellom og kjekk som faen ;)
  9. Sto ved en vectra og min gammle lyse blå omega, du kjørte du ut fra statoil. saaben var veldig pen, bedre i virkligheten, selv om det var litt mørkt,
  10. fornøyd med det jeg og, grunn arbeidet er veldigt viktigt når du bruker det. Men jeg har gått over til wurth rust stopper nå. dyrt men ,skal fungere mye bedre har jeg fått høre, jeg kan nesten tippe disse stoffene fungerer helt likt, men folk gjør grunnjobben ulike, derfor forsjellige resultater wurth blir brukt av mest fagutlærte, som gjør grunn jobben litt bedre en "amatør" . Defor kansje wurth har kommet bedre ut på folke munnen, men uansett, gå for wurth,
  11. godt! :) etter en litt kjedlig tur på byen, må man jo lage fest på forumet hehe
  12. haha lættis var møkk dritings hehe hadde det drit fett på forumet i går,,beklager monica hehe.. men lurte på hvordan det gikk med framskjermen din?
  13. Jeg skulle hatt 2 sportstoler og belter til det noe som kan gi meg et par innternett sider, hadde vært kjempe fint! Gjerne noen pakke tilbudet med 2 stoler og 2 belter
  14. Jeg synes jeg kjenner igjen denne bilen haha http://videos.streetfire.net/search/opel+omega/0/3915d118-1996-43b5-b11d-98b7012275e8.htm
  15. Så bilen din på hamar i går, på statoilen.Kan det stemme?
  16. du er høy på cola la meg lage litt of topic her seven of the fucking ryuhahhdshsahd
  17. kommer til og dra godt , ta vare på den motoren da..
  18. Da bruker jeg den klare jeg har fra forden :)
  19. Ok det må være det fordi han har godt over 400hk i den, og en r25 skal vel ikke klare så mye NM? Han sier det er en r25, han er fast bestemt på det.,
  20. Som dere ser, her er den orginale ekspangsjontanken etter og ha ligget i syre badet mitt i 10 timer. tror nok det er gule/brun orginalt? Og her er en ekspangsjontank jeg hentet fra stokstad i oslo, som får samme behandling, kommer fra en curior med 1.8 efi. Har bare et problem, har lyst og bruke opel deler , ikke mikse med ford ;) Men jeg skal ha en klar kjølevanntank! eller går det ikke etter planen , tittet også på høggerne på tank fra zafira og nyere høgde opler med alle hadde med den fine brun fargen. Men jeg mener og ha sett omega med klar kjølevannstank.???? Hvordan ser det ut på B2`?
  21. Ta en kvittering på 6000kr og ta momsen av det, hvis det er noe. Gratulerer med ny motor! bytter ut atomaten i samma slengen eller?
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår