-
Innholdsteller
7,119 -
Ble med
-
Besøkte siden sist
Alt skrevet av Sæther Racing
-
Nå har jeg kjøpt 5 liter klorin. Så skal vi se om det fungerer, ser ikke sånn ut..... Blir vel til at jeg kjøper en ny ekspangsjontank på Chrico skropel
-
Det fungerte ikke, den har nå ligget i salmiak og klorin å vann i 10 timer, må det være rein klorin?ikke noe vann?
-
Spør kaddet16v på bilforumet han hadde tatt endel bra bilder
-
takker for info
-
HeHe pen farge kombinasjon det der ;) Var oppe og titta på bilen i lunsjpausen min klokka 4.00 ;) God natt!
-
Eller du kan sende det i posten til ski, kan gi deg adresse? Men bent , hvor fikk du tak i steinmetz skjørta jeg kjøpte av deg, de var så jævligt pene, må ha slike igjen,
-
Sender du bilen ned til meg kan jeg ta den jobben billigt ja.
-
Tusen takk for tipset! Håper det fungerer, så slipper jeg og kjøpe ny. Da prøver jeg dette nå. helte oppi masse klorin og salmiak, skal se om det funker :) :magic: http://www.youtube.com/watch?v=_T01w2ahe3c
-
Fant ikke noe shortshift til r25 ??hvor står det?
-
Ikke ta på raila igjen, omegan stv. så sikklig spesielt ut.
-
Og alle disse asfalt mattene og drit og møkk av lydisolering blir noen kg skal jeg si dere, bare afaltmattene jeg tok i bagasjen veide, 30 kg og der var det ikke så mye engang. Så får slanken den heftigt. jeg driver og tenker på og støpe dører i glassfiber, kunne dette gå la seg gå? Skal jo ha bur så beskyttelse fra siden får jeg uansett. Det blir jo hvertfall et par kg der, og så tenkte jeg på panseret også i glassfiber eller i en annet kompositt form. Hva mener dommer panelet om dette, og ja skal kutte av den girstanga 10cm. Bestemte jeg for med en gang, noen som veit om shortshift til r25?
-
Demontere midtkonsol,tak,skrapte asfaltmatter og ryddet i garasjen, orden i sakene mens man jobber har jeg lært meg er viktigt, så alt er i ordent og rent. Demontere også hele fronten på bilen, Og prøvde og vaske det brune ut av kjølevesketanken men det gikk vel ikke så veldigt bra. litt bedre ble den, men må vel ha ny.
-
Bare og komme en tur det. må jo påkoste seg litt i sin ungdom ;) Ok, da får jeg lage nye tårn selv, :) hehe takk, ja planen er og få denne bilen fin.
-
Jeg jobber som f. med bilen om dagen. Hvet ikke helt hvor jeg har hentet pågangsmotet fra i disse tider men men, blir jo ferdig om noen uker hvis jeg jobber i dette tempoet :) Kommer update om kort tid om jeg har batteri på camerat.
-
Har ikke tatt tak trekket på noen omega b før. Skal se etterpå, så kan jeg gi deg info og bilder. Kommer med en liten update til ;) Fikk dette i posten i dag fra Protrim, KW coilovers type 2, det finnes ikke type 3 til omega b, så da var valget enkelt.pris 12000kr Og hvis noen har noen rust frie tårn på en omega ..Bambo hadde du ikke en sedan til som skulle høgges?trenger tårn,!De som sitter der nå er ikke brukanes for og si det slik! Men Coilovers er digg :)
-
toll den inn med 220kw du, i værste fall hvis du blir tatt, så tar dem hele bilen.
-
Tsbusa: BMW 520i Touring M5 1995 modell. Familievogna!:)
emne svarte i Sæther Racing sin Tsbusa i BMW
Jeg synes begge felgene var veldig pene -
hehe grinchy
-
Pene bilder! Bambo ute på isen ser jeg i sin 3000. kjørte du eller var du fotograf for dagen?
-
Crazy Corsa`s Luxus Omega.. Nå med X30XE!! :)
emne svarte i Sæther Racing sin Crazy Corsa i Prosjektforum
Du Jagermister, ser opelen står og ruster bort på opel i ski,, uff uff, får du bytta motor enda eller? sjekk http://www.laga.se mange motor som du kan kjøpe der,. Så hvis du henter motor fra sverige, skal jeg gi deg tips hvordan du skal ta den inn, jeg mista akkurat LET'min i tollen :( nærmere 30 tusen til helvete :( -
Updating :pisser: Demontert belter,stoler,sofa,diverrse trekk,teppe, begynnt og skrape asfalt matte, fant flere rust hull i gulvet:( i siden på den ene hjulbrønen,tror dette må være den værste omegan når det gjelder rust, JA jeg synes jeg har fått gjort mye i dag på kort tid, går fort når alt går greit, og tempraturen er rett. litt bilder. Haugen med dritt ble bare større og større å tyngre juuhhuu og mere kg og hente ut her :) Og har ikke begynnt og skrape ut haugene med asfalt matter ennå helt enda. :)!blir glad når jeg ser mye og skru ut og masse drit jeg ikke trenger!:crazysant: I morgen skal jeg slipe bort alt av asfaltmatter og demontere tak trekk å dør trekk. Og så skal jeg på posten og hente en overaskelse, nei ikke motoren, men nesten noe like bra! Og en liten EDIT. Takk for hjelpen -volvo850- før du måtte dra hjem om se nye episoder av mythbusterz ;) hehe
-
Da er det vel ikke noe problem i det hele tatt, jeg driver og pusser helt fra grunn opp en 2.0 16v sedan i disse dager 94- som har gått 300 000km uff mye rust hull og drit ser ut som bilen har stått lagret i saltvann i noen år. men men det skal nok bli en av norges vakreste etter mitt synspunkt.
-
Stikk og hør hva en lakkerer skal ha for og lakkere hele skjermen din, dette sprayboks lakk dritten blir bare piss, dreiv med slikt før, har lært av mine feil.! Nå blir det bare lakkert med sprøyte her i gården.
-
Oki, takk for info, trenger det hvis jeg får tilbake motor, fra onkel tollere
-
2.0 er i bunn og grunn er veldig solid motor, men vær obs på topp og toppdekselpakningene, sjekk om det svetter mye, og klakke lyder, ventiler, sjekk kjølevann og olje på den. sjekk brekket, en svaket på omega, lett og fikse men er ikke så gøy jobb, ellers så er omega beste bilen. Har nå vært eier av 3 omegar, og bytter ikke med engang kan man si, en gang omega alltid omega,
Bilforumet diskusjon
Bilforumet er plassen du diskuterer bilrelatert innhold. Du spør gode spørsmål og får hjelp av dyktige medlemmer med til sammen tusenvis av år med erfaring fra bilhold. Du kan diskutere alt fra bremseproblemer, tips til montering av ekstralys, hjelp til feilsøking. Du kan også dele dine erfaringer med andre og hjelpe andre medlemmer av dette fantastiske samfunnet.
Kommersielt innhold
Innholdet på forumet er i all hovedsak brukergenerert og blir moderert av brukerne selv. Det er strenge regler for posting av direkte reklame fra eksterne aktører. Forumet eies av Ekstralys as og er hovedsponsor av forumet. Ekstralys og enkelte partnere har anledning å poste umoderert innhold som kan inneholde produktplasseringer. I slike tilfeller vil kommersielt innhold være merket av den som poster i dens signatur.