-
Innholdsteller
7,119 -
Ble med
-
Besøkte siden sist
Alt skrevet av Sæther Racing
-
Verdi på 8,5x20 BBS Lemans felger?
emne svarte i Sæther Racing sin PetterJacobsen i Felg & Dekk til salgs
15 tusen? -
er ening med Ex og magnul, la et verksted gjøre det hvis du ikke har så peil. Best og ha garanti på det.
-
her er et forslag på bruker navn, Omega 2600ccm Omega 2600L 2600ccmAdamOpel
-
Helt ny bøttestol selges!
et emne svarte i Sæther Racing i Deler, felg, dekk, bilstereo osv. til salgs
600kr -
Jeg vil ha en slik boks, men er en stundt til jeg trenger den, pga, skal få nye motor inn i bilen først. og legge opp og så da trenger jeg pakken i posten, hvor lenge kan du vente?, sommern? Jeg kan jo også bestille en nå. men jeg har lyst på svart, blå kan gå også , men det kan se jall ut...?noen bilder, fra motor med blå k-rør?
-
da må du ha 20cm med grønn overledning.
-
Du kan jo kaste inn en turbo da..ikke så vanskligt det, tipper det er c20ne du har, det tåler 0.6-0.7 b helt orginalt har jeg hørt, Og med det trykket klarer du og få den opp i ,,,hva skal vi si, 200hk, holder greit det
-
På omega b*n hadde jeg den fineste diffbremsen man kan kjøpe for penger 45%, Omega A'n har ikke det , men er noe der så får kasta den rundt omkring greit.
-
Hvor er ski motor verksted? Ser bra ut Kent!
-
Dette er jo feit bil karer" ingen komentarer? :( Feteste fargen man får på omega a og greier!
-
Ja denne tråden er gammel. hehe, omegan mannen hadde planer om 24v i omega a, bygge evo replica , de planene skjærte seg fort, grunnet bilen var stjert eller noe slikt og sto på en love til salgs .. nå er jeg 1 år eldre i hodet og har lært mye! så c20let her we com
-
Ja diskuterte med svensken om og skru av turbo og slikt, men tar jo henger'n seff, tenkte ikke på det en gang hehe
-
;) jepp innvendigt først Og gidder ikke og ta noe på pm. Har på prosjekt forumet og Omega forumet, what eva, who gives a shit, Synes det er morsomt med tilbake meldinger når jeg vier halve livet mitt og alle pengene mine til en gammel opel. smart??NEI , fornuftigt? NEI. Liker jeg jeg det, JA,
-
;) greit og få høre meninger av alle synes nå jeg da, ikke alle som er inne og henger på omega forumet
-
huu? begge bilene?
-
Takk. For og klare og finnasiere, en omega b med c20let og coilovers, bygge en omega med akkurat det utsendet jeg er ute etter og kraft nok til og kjøre fra det meste. Og en ville egentligt ikke begynne og dra ut ting og tang "herpe" den skjønner du, den gammle bilen hadde vært i familen i mange år, så den var fin slik den var. Hvis det ga deg et bedre svar? hehe
-
Ok? Da stoler jeg på deg, takk for raskt svar, pga, har bestilt lakk nå :)
-
Update ;)[/img] Fått instalert, RPM ;) ALARM ;) Ny Coil, Og så var jeg lei det traktor lyden, så da sveiste jeg strakt rør på den, skal ta vekk katylsatoren også for og få mer etter tenning ved sperra ;) bare litt nå, ble ganske hissig lyd på 20se ;) 122 elle ville ponnier som trekker godt på det ene hjulet oppi dær :boxers men men klarer og snøploge side veis uansett,
-
Imperial green pearl. Lakk-koden er 36L ;) eller takk, nei, vil ha lotus omega fargen. har bestilt og bestemt meg, drar opp til østersund til helga og henter motoren :) skal se om jeg får den inn i en omega A, eller så har jeg et problem.
-
Tusen takk du er en knupp!
-
Også har jeg bestemt meg for vilken type farge jeg skal ha på bilen, Imperial green pearl. Lakk-koden er 36L Den kommer til og få denne fargen disse bilen hadde, det er demobilen fra geneve men har sikkert samme farge den, også.
-
Også har jeg bestemt meg for vilken type farge jeg skal ha på bilen, Den kommer til og få denne fargen disse bilen hadde, det er demobilen fra geneve men har sikkert samme farge den, også. Noen som veit hvor jeg kan skaffe lakk koden fra .. Lotus omega, er vel en litt sjelden lakk farge?
Bilforumet diskusjon
Bilforumet er plassen du diskuterer bilrelatert innhold. Du spør gode spørsmål og får hjelp av dyktige medlemmer med til sammen tusenvis av år med erfaring fra bilhold. Du kan diskutere alt fra bremseproblemer, tips til montering av ekstralys, hjelp til feilsøking. Du kan også dele dine erfaringer med andre og hjelpe andre medlemmer av dette fantastiske samfunnet.
Kommersielt innhold
Innholdet på forumet er i all hovedsak brukergenerert og blir moderert av brukerne selv. Det er strenge regler for posting av direkte reklame fra eksterne aktører. Forumet eies av Ekstralys as og er hovedsponsor av forumet. Ekstralys og enkelte partnere har anledning å poste umoderert innhold som kan inneholde produktplasseringer. I slike tilfeller vil kommersielt innhold være merket av den som poster i dens signatur.