Gå til innhold

Sæther Racing

Bruker
  • Innholdsteller

    7,119
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Alt skrevet av Sæther Racing

  1. Tror du priser dette litt høyt, bare et lite tips hvis du har lyst og få solgt bort en defekt motor i deler,
  2. Jeg kjøper dem jeg. trenger sommer felger og dekk til Omega A. Send meg PM. så får du alt info, eller kansje du veit det?
  3. Godt muligt det, har ikke info om den Bambo, alt jeg veit er at det er en 2.6 A, men nok så stor Snurre
  4. Etter min mening ble de felgene litt for store for og kalle det pent, Og bakluka minner meg litt om refleks plata du får til Omega A bak. uff, men godt vi har forsjellige meninger.
  5. På gråten snart eller tvilling bror? hehe Takk for hjelpen, hva koster det for eksempel meter for slik bandasje?
  6. Tuseb takk for all hjelpen, men har noen et bedre bilde av denne bmw lakken? skal være ortlig perlemor ikke noe tull hehe ;)
  7. Eller så har du den her med 4.0 Irmscher motor ;)
  8. For det første er Sedan mye penere en stv. etter min mening ( måtte bare få sakt det) c30se Det lar seg glatt og gjøre det, Hvis du tar en titt på Opel Club Finland, så er det en omega b med rekke c30se Sitter vel r28 orginalt på de, men r25 går bra. men motorfester og slikt, må du vel kansje bytte,
  9. Går en 2.6 i sverige med turbo, som har greit meg hk for og si det slikt.
  10. Ja tenkte på VENG, det var synd, har ikke hørt på opel nei, hmm rustfri ja, jeg skal love deg begynner jeg og rive litt i din finner jeg nok litt rust. Står ikke så mange B sedaner på høgern rundt om. Jeg får bare kutte av hele tårnet og fikse det.
  11. Har varmekanon på gården , funker som faen! fikk blåst opp til 35 grader der hehe. når vi lakket volvo850. NOEN SOM VEIT HVOR MAN KAN FÅ TAK I NYE TÅRN BAK TIL OMEGA B SEDAN?
  12. Fått et bilde av rillene i dekkene. er ute etter 2, 215/40 dekk
  13. Nye skilt får du skaffe deg ja. men først må du betalte tilbake meg litt cash , så jeg får kjøpt meg lakk også..
  14. Har noen slike ovner , ellers takk, det hjelper litt ja, men ikke så mye, det blåser jo rett gjennom garasjen, men skal ikke klage , er jo et sted og stå med strøm å tak over hodet. Fargen blir svart metalic med lilla perlemor.
  15. Lexan ja, det blir bra, På omega'n jeg skal ha LET i er det endel følere osv. veit du hvordan jeg skal gjøre med de? getrag 265 får vel begynne og spare til en slik jeg også. veit du sån sirkus hva man må ut for og få tak i en slik?
  16. Dette var en god ide. Hvordan blir det med giroverføring clutch ///DISEL TANK, den drikker jo sikkert 100l mila. den der.
  17. ;) hehe liker at du dropper innom for og si det, trenger litt mas for og bevege meg ut i garsjen for og skru når det er 10minus ute og jeg har kald garasje, kansje rundt 10 minus der inne også men ingen kald vind eller snø å det er jo godt å slippe. Sæther'n
  18. Ja begynner og komme seg litt nå. men fortsatt en mange mange mange timer igjen med arbeid! Har ikke peil, når jeg blir ferdig, men alt jeg veit er at dette kommer til og ta sin tid. Gleder meg sykt jeg også, Takk skal du ha, slike komentarer får arbeidslysten til og krype opp under neglene, men men må jobbe, tjena lite pengar til deler :)
  19. Jeg er ute etter en svart metalic lakk med ortlig lilla perlemor. Kan noen hjelpe meg? Lakk kode osv ...bilder? mvh Sæther'n
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår