Gå til innhold

Sæther Racing

Bruker
  • Innholdsteller

    7,119
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Alt skrevet av Sæther Racing

  1. Jeg har bestemt meg for lakken jeg skal ha på bilen. Fargen blir det samme som Lotus omega ble produsert i. Bilen ble produsert i ca 950 stk. Og alle hadde lik farge, Noen som har peiling på hva lakken heter og lakk koden så jeg kan gi til han jeg skal kjøpe lakk av. Her er et bilde av Lotus Omega , Hvor skal jeg begynne og lete, ? takker for alle som har lyst og hjelpe meg,
  2. Gi beskjed vilken metode som fungere best, uansett er en dritt jobb.
  3. Det går sikkert helt greit og godkjenne det med LET, men velger og registrere det som en 2.0 16v. Som det i utgangspunktet er, Billigere forsikring, slike ting,
  4. ok edit, kaste rundt R, skogen ( med litt gnist ) ;) Så kast ut noen bilder av 12v da, synes 3000 er pene biler.
  5. Først må jeg hente den. Er et stykke ditt for og si det slikt. Er et flott utgangspunkt og begynne på. Motoren skal ikke inn med engang nei, først skal bilen gjøres klar og eu. gokjennes med 2.0 16 v, og i mens jeg venter på på skilt, så blir det montering av eds phase 3.5 så har jeg fått sprutet opp effekten med 315hk, ,så blir det vel bare mer og mer, tenker jeg meg, Hadde tenkt og overhale motoren når jeg fikk kjøpt en,men ser ikke poengt og rote til med noe neddi der ennå, ( når alt er helt , og km-er så lav) det tar jeg når jeg eventuel skal bytte råder, what ever. Og dere som har kjørt med dette eds phase, burde jeg ta det pent, er redd for rådeboltene og rådene skal ta knekken. eller er dette ikke noe og tenke på? motoren er jo god som ny ;)
  6. rusta kommet tilbake så jævligt å da! uff, nå ble jeg virklig lei meg på dine , veier, og han som kjøpte bilen min hehe, brukte brunox der og..
  7. Var og gogglet litt fant en video av deg at du snurret i breisladden? var det deg? men uansett du er en utrolig flink bil sjafør! har sett deg live og når vi kjørte sammen, ! respect! eller, hvordan går det med bimmer-? fått gjort noe mer? dårlig med bilder gidt.
  8. Vi drar til helga, får passe på og ta med litt plastic skrot til volvoen da ;) hehe
  9. C20LET Da har jeg funnet meg den mest perfekte c20let jeg kan, takk for tipset Bent! Motoren har gått 145 000km, Helt kopmplett med: * Coscast topp * 145oomil * downpipe * kylare med slangar * IC med trycklsangar * styrbox/härva/LMM * Start/generator * koppling * servopump * Ac kompressor Orginalt og pent, Motoren befinner seg lang inne på vidda hos søta bror så det blir med stor sansynlighet road trip til helga. Hvis ikke gammle eier finner på en metode og sende. Men ihvertfall er super fornøyd! Akkurat hva jeg var ute etter, Hadde hatt reg reim skift og vannpumpe, på 14000km Alle papirer var i orden. Og Komp, test fulge også med, motor var i veldigt god stand, og det er ikke KS topp, så da slipper jeg og sende den inn til protrim til forsterkning, Orginale smidde mhale stempler, uff helt perfekt , jeg er i himmelen.
  10. C20LET Da har jeg funnet meg den mest perfekte c20let jeg kan, takk for tipset Bent! Motoren har gått 145 000km, Helt kopmplett med: * Coscast topp * 145oomil * downpipe * kylare med slangar * IC med trycklsangar * styrbox/härva/LMM * Start/generator * koppling * servopump * Ac kompressor Orginalt og pent, Motoren befinner seg lang inne på vidda hos søta bror så det blir med stor sansynlighet road trip til helga. Hvis ikke gammle eier finner på en metode og sende. Men ihvertfall er super fornøyd! Akkurat hva jeg var ute etter, Hadde hatt reg reim skift og vannpumpe, på 14000km Alle papirer var i orden. Og Komp, test fulge også med, motor var i veldigt god stand, og det er ikke KS topp, så da slipper jeg og sende den inn til protrim til forsterkning, Orginale smidde mhale stempler, uff helt perfekt , jeg er i himmelen.
  11. kule slicks får sikkert kastet ut den på R.skogen med de ;) hvor mye må man ut for noe slikt?
  12. Ta en spøk Bent, Og takk for tipset om LET, Den er så godt som handlet inn. v Jeg og svensken diskuterer leverings metode, noen tips. blir litt langt og kjøre. vutt.
  13. Har du seriøst fått inn 4000kr på en halvtime? Og drit i africa har sendt mer en nok penger ditt. nå synes jeg nesten de kan begynne og jobbe litt selv der nede. få cossien på veien.
  14. c36get i omega b er jo brukt opp hehe, er en finne, som har puttet det i en B1. plassen er ikke noe problem, les om det på http://www.sutii.com
  15. B1 Du kommer til og digge fargen jeg skal ha på omegan min. Men som sakt den blir ikke svart metalic med lilla perlemor.
  16. 86, model ja, mange år og bygge omega på,;) før barn/ kone tar alt min tid å økonomi Prisen høres grei ut. km- stand på bilen med diff "sperre"?
  17. Finn priser på alt totalt og vilken stand diffen er i. Hvilken års model er det på bilen med diffen? titt på tårna er de fine, så kutte du de av og sender meg de i posten. edit post nr, 1986 hehe da ble jeg født, beklager jeg bare måtte ;)
  18. 1987 mod Omega A 3000 som midlertidig bruksbil og leiketøy Saa etter noe slikt jeg og, men valget falt paa en omega 2.0 ls 87. vilken farge blir det paa omegan..
  19. Pumpen din leverer helt 100% sikker nok, det er noe annet, du har kansje 170hk nå? 150 orginalt, så bensinpumpen din lever sikkert helt fint opp til 300hk. hvor mage bar/kg kjørte du på når den begynnte og "fuelkutte" som du kalte det? men som sagt bensinpumpa de kan være sliten , og ikke gå som den skal ..du husker jo mine pumper. orket ikke så mye på slutten hehe ;)
  20. Takk skal du ha, skal sende en e-mail til veng og høre.
  21. Ja leste dette på omc bambo, for mye skal du ha for 2 framskjermer pluss at du tårna bak? Og hvordan er det med diffene på de omegan? noen med diffbrems på 45%? eller er innerhjul spinnere? selger du komplett med aksler? mansjettene på min har sett sine bedre dager tror jeg. Og har sendt en haug av e-mail til opel høgg har aldrig fått svar om noe, så siste gang jeg gidder noe slikt,
  22. Jeg klarte og løpe rundt på litt over en halvtime,,godt? husk det var mørkt og jeg var beruset, så , noe som slår den?
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår