Gå til innhold

Sæther Racing

Bruker
  • Innholdsteller

    7,119
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Alt skrevet av Sæther Racing

  1. steinmetz er rå, mens I-line er pen Kunne ikke sakt det bedre selv
  2. Alt steinmetz ?? hvor er bakrute senkern? Hvor er stripene på sidene?mye som mangler gidt. Bilen har en steinmetz leppe , skjørt og bak leppe, det er alt. Og en I-line Grill. Og steinmetz felger for og ikke glemme, men helt klar bilen var veldig pen, hadde han fjernet øyelokkene, Steinmetz grillen er penere en I-line synes jeg,
  3. Håper på og få slanket den opp mot 300kg. Så 1200kg. Cirkus,
  4. Har fått lekt litt med Sika Pistolen min på bakfangern også, Og montert Steinmetz bakfangern ;) Nice kommer det til og bli. Rommet begynner også og bli ganske fullt med Opel deler som dere ser
  5. Har fått lekt litt med Sika Pistolen min på bakfangern også, Og montert Steinmetz bakfangern ;) Nice kommer det til og bli. Rommet begynner også og bli ganske fullt med Opel deler som dere ser
  6. Snakker dere om gamle bilen min eller gamle automat traktoren til REVlimit hehe tar jeg ikke helt feil hadde du en 2.5 A, men litt steinmetz og 1 I-line grill og noen fæle øyelokk? Men helt klar en av de peneste omegane i norge til nå. Men vent og se skal slå dere alle , bare gi meg et par år :)
  7. Gamle bilen min Omega 2.5 CD mye penere en vectra, etter min mening, vectra blir litt for tynn for og si det slikt.
  8. De baklampene var veldig pene. Deiligt og se noe annet en lexus på e36. Begynner og ta form nå :)
  9. Gromt prosjekt :) tør jeg spørre om hvor du fikk tak i c20let? Info om motor du har? hvilke motorfester bruker du?
  10. Ja som dere ser ligger det rust under de dobble platene, Så da har vi til slutt skjært ut alt av de gamle platene og festene alt av rust skal vekk! Alt av asfaltmattene i bagasjen er borte, Demontere bensintanken, og litt inntriør ved bakruta, å har begynnt og sveise igjen tanklokket, Jeg har begynnt og skrape vekk tectyl asfalt mattene inni hjulhusene , ( NOE som tar svært lang tid, hvis man vil beholde den orginale grunning som er der, Noen som veit om jeg kan kjøpe tårn til omega B bak? Hadde kansje vært best, etter min mening, Det var en helgs arbeid, synes vi fikk gjort endel , men en ting er helt sikkert, Dette kommer til og ta lang tid, men hey har god tid,,,,:blunk:
  11. Ja som dere ser ligger det rust under de dobble platene, Så da har vi til slutt skjært ut alt av de gamle platene og festene alt av rust skal vekk! Alt av asfaltmattene i bagasjen er borte, Demontere bensintanken, og litt inntriør ved bakruta, å har begynnt og sveise igjen tanklokket, Jeg har begynnt og skrape vekk tectyl asfalt mattene inni hjulhusene , ( NOE som tar svært lang tid, hvis man vil beholde den orginale grunning som er der, Noen som veit om jeg kan kjøpe tårn til omega B bak? Hadde kansje vært best, etter min mening, Det var en helgs arbeid, synes vi fikk gjort endel , men en ting er helt sikkert, Dette kommer til og ta lang tid, men hey har god tid,,,,:blunk:
  12. Uff har blitt fort klar over det når man skal gjøre alt perfekt, men regner ikke og bli ferdig om 2 uker heller,, god tid, dette kommer til og ta tid,:sombrero: Men men de felga var barske da grinchy
  13. Ok, ja det går vel greit, litt stiv pris, for fronten men men den er jo orginal, Men nok om det har jobbbet med bilen hele helgen , og fått god hjelp av en snill venn ;) Opel og dobble plater jeg rister på huet.! Kommer update om ja 5 min :magic:
  14. Jeg får Steinmetz grill, de to luft rillene ved tåkelysa og en leppa/hel fanger for rundt 7000kr, Orginal steinmetz, er det ikke orginalt så sender jeg bare driten tilbake, De felga jeg kjøpte hadde boltesirkel 5*120 og 5*112 pluss at de var ødelagte og det betalte jeg 14 500kr for, ( Ja seffølgeligt skrev jeg at jeg skulle ha de til 5*110 Opel Omega, et 20 og et 30 foran, ) :boxing Dette carstyling .no begynner jeg og bli møkk lei på. !:boxing
  15. Maser fært på magnus om motor, så han skal få litt tid. Motor er vel i hus om et par måneder tenker jeg meg. Jeg har andre ting og tenke på til jeg får motor. I går fikk jeg og en god venn gjort mye med bilen! Var og hentet litt stål til bredding, men uff så mye rust vi fant når vi dreiv på. Skal ta litt bilder, i dag, skal få jobbe med den i dag også. Sæther
  16. Prøve og gjøre denne tråden minst muligt OT, Blir bare så mye rot, og vil ha ting "Snygt og prydligt". Sæthern Og dere som er inne der, hør hvordan motorfester han brukte. orginale x20xev?
  17. Nice :) Blir bra dette, faen nå må du ikke jobbe så fort med volvoen, jeg har ikke kommet så langt ennå med omegan, har motoren din fyra enda da? Vilken sprut bruker du ? og hvor store dyser? Og pris på Stoler , belte osv?
  18. Og din heldgris, ja jeg får stå og skru i kald garasje og du er et sted i verden hvor sola skinner. Du får nerde litt da vettu, Så får du se en av follo raskeste gatebiler bygges.:titties:
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår