-
Innholdsteller
7,119 -
Ble med
-
Besøkte siden sist
Alt skrevet av Sæther Racing
-
Tollbua var stengt. og vi kjørte en såkalt smuglevei,
-
PS. til alle andre som kommer med komentarer om hvor dum jeg er og ikke betalte moms osv, kutt ut med det, tollen stasjonen var steng ( hvor skulle jeg betalt ) . Men slike komentarer som Turboknoll kom med der, hjelper meg utrolig mye, har ikke gitt opp enda.
-
Takk skal du ha for støtten, ja jeg kan godt betale moms, og gjerne forelegg. vil bare ha motoren min igjen, har spilt med helt åpene kort, skal se hva jeg får gjort i morgen, skal ta litt tlf, motoren blir sendt til fredrikstad fikk jeg beskjed om,
-
Du får se, driver og skjærer ut alt unødvendigt stålplater osv, Men uansett var en tur i sverige i helga , hentet motor c20let, men motoren ble tatt av tollen og prosjektet har tatt kvelden pga staten. mister vel motor , pluss heftigt bot, så har vel tapt litt over 30 tusen på dette, så prosjektet er vel avsluttet.
-
få ut litt bilder når vi monterte bakfangern i går, fyfaen det ble bra!
-
Hvor mye måtte du ut for denne herligheten?
-
takk skal du ha. kan godt ta den boten også, jeg har gjort en feil og jeg er fult klar over det for og si det slikt, men og ta motoren blir for heftigt av dem, det er jo ikke en 1kg med cola for og si det slikt. det er jo cola for meg da ;) hehe Men det morsome er at jeg har hjernen og mye annet til motoren fortsatt. noen som veit hva kan få solgt dette for?
-
Hva skal unge herr sæther gjøre når toll stasjonen var stengt? og vi hadde kjørt i 13 timer i et strekk?` så de tullingene sjekk lenger neddi gata, vanskligt for meg og tolle inn en motor når de har stengt. Men slutt dette pisspreiket, motor'en har jeg ikke mistet enda, skal kjempe for den ja, kan gi beskjed om et par dager hvordan kampen mot staten går. Og ja vi gjorde et par feil sånsett, men GJORT er GJORT kan ikke få gjort noe med nå...kan jeg det?
-
ta og klapp igjen a, dette hjelper meg ikke noe!
-
Under preseninga på henger lå en komplet deilig c20let motor,! nå ligger den vel herpa et sted i hedemark av en tollnazi!:fuckme2:
-
HAHA legg merke til beltet ;)
-
Det motoren skal tilbake ja, på et lovligt eller et ulovligt hvis, jeg er møkk lei og si jeg gir langt faen!
-
Ja på tide med update nå sten hehe
-
ingen av dere kjøper motoren. hvor er denne auksjon listen, jeg har fortsatt hjerne og greie, til bilen.
-
var noe møkk, men har hentet skilta nå, og slapp gebyret på 1200kr, fordi far er flink til og snakke og legge det juridiske frem. takk for hjelpen!
-
hvis jeg betaler momsen og tar boten på 10 tusen , ( noe som jeg ikke har penger til nå, lettere og kjøpe ny motor, fyfaen for noe møkk! motor'en var drit fin å! vi kjørte faen meg i 24 timer for den motoren, og har sovet en dag på hotel! faen ser det ut som narkotika , hva faen er dette for noe drit,!
-
Ja Da Var Jeg Heldig Eier Av C20let Etter Totalt 23timers KjØring! Men Oy Alt Gikk Fint, Dette Kan Ikke Stemme....? KjØrte Gjennom Tollen PÅ En Indre Vei, Stengt. Hmm, Ok Tenkte Vi, FÅr Momse Den Inn En Annen Gang, KjØrer Noen Km. SÅ, Ser Vi To RØde Lys, Da Var Den Noen Men Som Lekte Star Wars Med Noen Lamper, Han Kom Bort, Jeg Ble NervØs Trodde Dark Wader Skulle Ta Meg,,,da SÅ Jeg Tollen PÅ Armen Hans, Og Ja, Motor Er Beslaglagt Og Hva Kan Jeg GjØre, Toll Karen Sa Jeg Har Sansynligt Hvis Mistet Rundt 30 Tusen, Med BØter Osv. Hva Kan Jeg GjØre????!!!!!!!!!!!!!!!!!hjelp!!!noen?
-
kjøp deg en sinter clutch da vel,
-
hehe ;) ja er jo helt opp til deg,
-
I dag var det noen som hadde stjelt skilta på omegan!
-
Lag bare en ny bruker da?? det går bra har gjort det selv,mange ganger haha
-
De motorene er fine de, tog du ikke ironien, nei nei sphiiipt ;) Sparker vel greit med 430nm?
-
Gult er kult? hmmm. hehe, Personligt synes jeg heller du kunne rulle malt den rosa med små/store svarte prikker, dekorer med et par malte kors, og satt en haug med waunderbaum i fronten, og ikke for og glemme neon lys rundt hele , gjerne av den blinkede grønne typen ;) Men liker du det, er jo det fett :)
-
Jepp eg Veit, 45% brems på den og eller?
-
Disse BMW motoren vettu Zebra uff uff ;) Holde deg til Adam opel i underbokser og Adam opel frakk. Hadde selv motor lampe på V6 min , ingen på opel viste hva det var , fikk utslag på bankeføler, byttet begge + kontakt stykkene , ingen ting hjalp, den fikk jeg om morgenen når motor var kald, og når den ble varm, slukket den, og gikk ut av nødprogram, personligt tror det har noe med en viss chip, men men.. så på styrenheten , alt var fint oppi der, ....men motorlampe er uansett noe drit!
Bilforumet diskusjon
Bilforumet er plassen du diskuterer bilrelatert innhold. Du spør gode spørsmål og får hjelp av dyktige medlemmer med til sammen tusenvis av år med erfaring fra bilhold. Du kan diskutere alt fra bremseproblemer, tips til montering av ekstralys, hjelp til feilsøking. Du kan også dele dine erfaringer med andre og hjelpe andre medlemmer av dette fantastiske samfunnet.
Kommersielt innhold
Innholdet på forumet er i all hovedsak brukergenerert og blir moderert av brukerne selv. Det er strenge regler for posting av direkte reklame fra eksterne aktører. Forumet eies av Ekstralys as og er hovedsponsor av forumet. Ekstralys og enkelte partnere har anledning å poste umoderert innhold som kan inneholde produktplasseringer. I slike tilfeller vil kommersielt innhold være merket av den som poster i dens signatur.