Gå til innhold

Sæther Racing

Bruker
  • Innholdsteller

    7,119
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Alt skrevet av Sæther Racing

  1. Når jeg tørr sliper med 600 / 400 og slikt, setter det seg så fort i papirer og blir skarpe klumper i som skjærer opp og lager dype riper der jeg tørr sliper, da bruker jeg og gå over til våt sliping, men.. Men noen måte jeg kan unngå dette på? Gjør jeg noe feil? Begynner og bli sikkligt irritert på det. Og noen som kan anbefalle en sparkel som er god og jobbe med?
  2. Det interiøret der er faktisk penere en skinn mums! Gratulerer med pen bmw, carbon merket ble pent! Utrolig fin bil!
  3. Det går bra alle kan gjøre feil, men det viktigste er at man lærer av de, så nå har du i lekse og pugge hvordan Porsche staves og du kan jo høre på denne sangen mens du pugger hege http://www.youtube.com/watch?v=g_1OSHyBkZg eller denne ;) http://www.youtube.com/watch?v=38lT0WCX-QE&mode=related&search=
  4. Kansje på det stygge volvoen din er det, tar jeg ikke helt feil har du like blinklys som en 240 gratulerer med dagen. men på B1 er det H1 hele veien....
  5. Nei du får ikke glemme kadetten nå...du har jo litt rust og ta på den nå :) uff hehe "sorry bare måtte"
  6. Hvet ikke når jeg får motoren , (hvis jeg får den igjen) Men nei var ikke noe ledninger eller noe kontaktstykke, hvor kan jeg få tak i nytt?Hvet du noe? Det hørets veldigt lett ut hvis jeg bare trenger og koble det kontakt stykket inn i hjernen og så start?
  7. grøftelys har H1, ikke H3 Omega har H1 hele veien foran og 5w5 parklyspærer. B2 har h7 i fullt lysa, B1 har H1 i fullt lysa
  8. Hvorfor ikke kjøpe en billig c20se Og bruke de pengene du sparer ved og kjøpe en slik motor/delebil, og turbo konverte i samme slengen, det samme gjelder c20ne, men 20se har 122hk da. Jeg har en slik i omega min, sterk og fin i hele regsitret, OG HOLDBAR!tåler julling! Orginal tåler de 0,7 bar uten og gjøre noe med innmat. Og da er du oppe i 200hk, og da har du jo en veldig billig LET ;)bare litt tøffere ;) MVH Sæther
  9. Så da er det bare og koble disse ledningen fra motor til hjernen? Men hvor kan man få kjøpt motor ledningsnettet? Jeg fikk ikke med det når jeg kjøpte c20let :( Så må ha nye ledninger :(
  10. H1 hele veien. parklys er 25w
  11. En restaurert og rustsveiset og lakkert omega fra 87- og med km 300 000km mindre en min har, er det sikkert et par av, men fra 87- og aldrig blitt gjort noe lakkering eller noe sånt av, tror jeg det er lite av. Men vi slutter med denne OT nå! Ta det heller på tråden til den bilen.
  12. I august 2005, Så den skal inn til eu i august 2007, men det går helt fett, bare bytter skiver og klosser foran, og det kan jeg gjøre før jeg selger den med tilleg i pris på 2000kr, da har du/dere en bil i mange år.
  13. Du veier delene også ja :) jeg bare kaster det ut, og putter i den nye /bur og stoler å slikt, så veier jeg hele bilen :) Går litt forterer en og fly og veie dritten :kiss
  14. Kult prosjekt :) Driver med letting du også ser jeg ;) asfaltmatter og alt undødige må vekk, jeg gikk så langt og tok vekk orginale tanken og kappet vekk de orginale dobble platene og skal erstatte den med 1 enkel plate :) litt pga, rust også hehe kjedligt med automaten da, men ut får du den med litt fart og hefige ratt bevegelser, får håpe på litt fuktig veibane også da :) PS hengerfestet veier litt også , bort med det!grinchy
  15. hehe fått bud på 3000kr, så ja da får du kjøpe den for 2100kr??? Men som sagt skal ha 9000kr for den med annlegget. Er ikke tegn til rust under, du finner ikke et bedre eksemplar av en 87 omega, når det gjelder rust! Og alt fungerer på den! Går som en kule gjør den også
  16. Må nok litt høyere en det. Glemmte og skrive i annonsen, Ny clutch og clutch vaier på den også.
  17. ;) Legg merke til det nederste, "Veteran om 10 år" ! Noen som har lyst på god bruksbil?
  18. Du har hvertfall servo og litt komfor da hehe, har lagt den til salg nå på autodb
  19. opplevd noe liknede faktisk på omega A, men ta hadde kontant strøm ledningen til spillern revna og få jord, og tok fyr , heftig hvit røyk i hele bilen, da skvatt jeg til!
  20. godt og høre, trenger hvertfall tårn fort :)
  21. Orginal bil hehe, ser det ut som jeg bygger orginaliserer bilen fra før hehe? Behagligt ja, skal jo bli bane/cruise om sommern bil da, blir ikke noe bruksbil for å si det slikt :) godt og sitte i,,hmm,, kansje ikke på langtur, men bilen skal jo ikke brukes til sån slags, men har tenkt og vrake bruks bilen og spare opp og kjøpe en B igjen orker ikke omega A lengre.
  22. hehe var det deg! omegan din var nice, fy og den var lav :) Nei vi hadde vært oppe i hammar og ordnet en liten sak, bedrev litt torpedo virksomhet, kar som hadde skylt en kamerat 40 tusen i 2 år, :cool: så,,vi ordnet det diplomatisk. det er best slik, det mente begge parter :) Men uansett, jeg sa til sjaføren min at vi skulle yppe til et lite drag race, men stv omegan var lat gidt?hva skjedde? PS. syntes det var noe kjent med bilen, men klarte ikke og plassere den helt!
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår