Gå til innhold

Sæther Racing

Bruker
  • Innholdsteller

    7,119
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Alt skrevet av Sæther Racing

  1. Pusse ned ..uff for en møkk jobb hehe, jeg brukte en uke på det, da gjorde jeg det NØYE, men har du mye bulker og rust å slikt? Golfen er endel mindre en Omegan også..så da går det jo litt fortere, brukte 16 timer totalt på panseret bare! Men da hadde jeg ikke helt riktigt verktøy..men det har jeg anskaffet nå:) hjelpe deg, ja hvorfor ikke :)men har ikke så mye tid omdagen da, driver på med begge bilene, jobber hele tida, og prøver og klemme inn litt sosialitet med kamerater engang i mellom, men uff ...hvorfor må man ha søvn,?hadde fått gjort så mye mer!
  2. 17tum kommer på i morgen, og mer lakk trenger den ikke, fargen er blodharry og det passer gammle omegan,, Hvis du har sett gammle tyske jagerfly ,,luftwaffe vettu, slike dekorer og tysk flag osv, tror jeg hadde bli ortligt tøfft på den, sammen med keskin felga jeg har ..og en kjempe senk i nesa og orginal høy i ræva,,,,!driver og sveiser i sammen tårna på B' nå , kan ta et bilde av hvordan spoilern ble når jeg fikk den ned ,,,det bildet der oppe med vinga ser ikke ut
  3. Ok. Fått lakkert panseret nå? kast opp bilder, i wanna take a look, det må bare bli bra!
  4. Når jeg leste tilbake i tråden min, ble jeg nesten drept av deg noen andre grunnet dette, og her komenterer du det ikke engang..?hvorfor er det slik? slikt er det med sjenerelt alt jeg gjør...
  5. Da har jeg funnet fjørbeinstag bak og foran til omegan :) Og fuelcell og pumpa ligger på postkontoret og støver, må bare få lønning så skal jeg hente det :) Og har levert inn mål til Pedersen Racing til buret, etter litt fram og tilbake, og litt feil opplysninger fra min side :( Men har ordnet seg nå.... Nå mangler jeg bare motoren, :(...Snille tollvesen, hvis dere leser dette, kan jeg være så snill og få tilbake motoren?Det er jo ikke 20kg med kokain for og si det mildt, ...Jeg betaler med glede Momsen og det greiene. Og kan godt ta litt samfunstraff eller noe sånt!
  6. Har du hørt noe mere om den bak spoilern til ruta du bestilte for 8 uker siden? Vi har jo lakk til den :) det burde jo holde
  7. Er det rust nederst på døra? Også synes jeg det var merkligt at du ikke demontere dør håndtakene, når du lakkerete, jeg ble jo nesten drept når jeg ikke gjorde det, du har ikke fått en komentar på det engang..hmmmmm Men Stv. så bra ut nå! :) Azev felgene gjør mye, er det 8,5 foran og 10 bak? vilken dekk dim kjører du med? 17tum ikke sant? Og hvordan ET er det på felgene bak og foran?
  8. Blitt glad i den,,veit ikke om jeg vil selge den ennå..
  9. Lett og få vekk det fra lykta..jeg har demontert øyelokka en haug av ganger, bare klem det på, du får det vekk med litt tålmodighet,,,slutt og klag syt over masse dritt hehe,,bare sett det på...;)
  10. tror????..den ble schpaaa kamerat, Personligt synes jeg det er en av norges peneste omegar. Ikke overkill på noen måte, og lakk fargen passer jo bilen så eksepsjonelt bra,..men dette er hva jeg synes..du synes stv, er penere en sedan,, men bra vi har ulike meninger, jeg hadde aldrig rullemalt min 3000 gul..hvis jeg hadde hatt en
  11. http://www.metacafe.com/watch/501379/remove_car_dent_with_airduster/ DETTA MÅ VI PRØVE HULT
  12. Da har jeg satt inn basskasse og forsterker, må ha litt lyd i bilen til skjærtorsdag, Og jeg har fått lakkert spoilern og montert, her er litt bilder av den søte bilen ;) I dag skrudde jeg også to skruer inn i spoilern på hver side så det ikke ser ut som måkevinger, ble mye bedre en hvordan det ser ut på bildet,
  13. foringa sitter i klips, bare napper de av, så siter den i litt lim eller noe, eller så er det bare og dra av, ødelegger du foringa de kan du få av meg :) har alt :) Solgte V6 pga økonomiske vedrørende LET prosjektet mitt,
  14. hæ? vanskligt? Du fikk med lim når du kjøpte de..fikk du ikke med noe, tar du noe sika what ever. klin på mye og nøye på baksiden og kast de på, la det tørke noen timer så er du ready to råån..:) ikke vaskligere en det
  15. Orginale LET eller xe stempler klarer seg greit opp til 400hk, Men nå er det på tid og gå og sveise ferdig hvertfall det ene dempertårnet....skulle jeg gjort for ja, 3 uker siden, men har liksom ikke noe arbeidslyst når tollen har bøffa motoren min
  16. de kan være ødelagt,og du må ha litt flaks og finne 4 like, ellers koster de, 250kr stykk :) -volvo850- hadde flaks og fant 4 like, med riktig boltesirkel men litt feil innpress.
  17. Blitzen skal vel hente det fram litt? Blitzen henta perlemoren på min gammle omega når den var lakkert,, det kan du se på det bildet her foreksempel, Mørkeblå metalic med lilla perlemor her ser du det lilla perlemoren uff ikke bra og se de bildene ..nå savner jeg bilen enda mer :boxers
  18. det vet jeg ingen ting om , men de gammle skivene var mye større en de nye..
  19. ¨zå bra ut dette men jeg forventet meg fargeskifte...*?hva prøvde dere?flakes?eller noe? så ikke noe til det :(
  20. Må ikke bruke Oda så mye på vintern da, husk og vaske regelsmessigt, jeg vasket til og med bilen når det var 20 minus, det var ikke det smarteste jeg har gjort hehe ,men fikk bort saltet, vasket gammle omegan nesten hver dag hehe Det hjalp meg igjennom siste vintern med min gammle flamme, må si jeg angrer fælt på at jeg solgte henne, hun var jo perfekt og begynne og bygge på, ikke en rustflekk, og pen som faen i lakken..'' DET ER SÅ sinsykt mye rust på den nye B,,helt forjøvligt, må bytte ja,,,,alle dørene. ser egentligt bra ut på bildene, men fyfaen..hull over alt, et rissigt eksemplar kan man si, men shit dau ,,kutter vekk og sveiser på nytt, men dørene bytter jeg nok!"
  21. Hørtes gøy ut :) Gamle xe med smidd innmat eller? Var vel i 91- de slutta med smidd innmat og slikt på XE?
  22. Ta av støtfanger bak og foran, kapslene på hjula kan du dra vekk, listene rundt bilen
  23. Ok. Så bra det ordnet seg da! :) gleder meg til en prøvetur :)
  24. .....Skivene var ulike fra omega 87, til omega 91, i størrelse, anderledes calipere er det også, 87 skivene foran var større i diameter og passet ikke overhode med 91- calipere. tror hva du vil men passet gjorde det ikke....
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår