Gå til innhold

Sæther Racing

Bruker
  • Innholdsteller

    7,119
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Alt skrevet av Sæther Racing

  1. Her er et bilde av min fete tattis
  2. Nei har ikke fått gjort så mye mer, driver og planlegger litt nå. c20let motor ligger fortsatt i kongsvinger, har fått svar fra tollen ja.
  3. vi fikser dette med panseret, det er smal sak. vi matter opp det på nytt , og pusser/sparkler de eventuele bulkene, så prater du med lakkern min, så ordner dere en pris. han er flink. Ps, takk for praten, bilen din er mye penere i virkligheten! Og du virket veldig lei deg når jeg pratet med deg, haha sivil nissan følgte godt med deg når du kjørte, jeg hadde tenkt og ta en liten burnout, men ikke foran den sølvgrå nissan, hehe
  4. dette med 60 grader er når klarlakken skal tørke, jeg har fått bedre resultat rundt 30 grader, tar litt lengre tid, men synes klarlakken får finere flyt da.. Og ja proff sprøyta fra biltema, er faktisk imponernde bra, bruker den selv. jeg kjører på 1,5 2,5 bar når jeg lakkerer med den, da synes jeg det er lettes og få best resultat. Men uansett, pent oppstell med bremser og calipere. lykke til med lakkeringa, og post gjerne litt mindre bilder av deg selv, med techo sveisen , og litt mere av bilen...dette er ikke deiligs.no men bilforumet.no
  5. du finner sikkert noe på høggern, kryr jo av de dær
  6. Den bilen mener jeg så i ski ( akershus ) for en uke sien cirkus, husker jeg la merke til den, fordi den var så jævligt snygg
  7. gått i finmark og er 98- model , så tror det er lite med rust på denne, ingen ting
  8. Vi kan godt ta et drag race ja :) kjørte rett fra en opel vectra 99- 1.8 med den og holder gått følge og tar 850 2.5 5syl, med den, den går bra!imponerer mange hehe
  9. ja sprayboks lakk er som et dårlig sveise apperat fra biltema , gjør jobben men det blir faen ikke pent
  10. haha har samma apperatet hehe fyfaen for noe møkk!!! men hvis du kjører på 2 i mating og min på styrke kan du faktisk klare og legge bra sveiser med det, tar bare litt tid og lære seg det hehe, men fortsatt er det et dritt apperat!!! hør med protrim, de har sikkert noe til senatoren din, send en e-mail til magnus så hokker han deg opp med det du trenger..
  11. Veng har vel dette tenker jeg meg. Morsomt prosjekt. pen bil, senator b!
  12. hehe det var vel sprell som ikke omegan likte, og jeg angret på når jeg kom til mine fulle 5 :) men men bilen går forsatt som en kule. er det noen som hvil ha den 5000kr!???selger den billigt. send meg pm.
  13. Calibra har blitt herpa av alt for mange personer i dette landet og andre land med lexus lamper og dritt, derfor hater alle calibra nå... jeg synes et par av komentarene her er rett og slett patetiske, Greit fronten er overkill, men det er smak og behag, breddinga synes jeg var drit deiligt og baken var drit pen, og lakken var fin, felgene trenger jeg ikke og nevne engang, ( du finner nesten ikke penere felger) en spesiel calibra med en fin v6 motor som tåler masse juling, men helt klar en veldig gjennomfør bil i mine øyne som ble veldig pen, unntatt froten, fordi jeg har sett litt for mye av slike pansere osv.
  14. Sorry mac. har ingen til mb 123, ellers skulle jeg gjerne ha donert bort. få ta litt bilder da, lurer på hvordan den bilen ser ut nå..hehe du får kappe taket og lage cab :)
  15. Så du var og rånet i ski med beemer'n jeg som blinket på deg i rundkjøring mot ås i kveld hehe :)
  16. Jeg gikk noen sider tilbake, leste ikke så nøye, men så jeg på filmen med fanger'n og fikk mega lættis!!!du droppa plasten pågrunn av en skrue som satt fast hehe!!! HAHAHA :) Hvis lakken din er så dårlig...kjøp deg en poleringsmaskin, en god med fin hastighet, og noen gode rubbe produkter og lakkrens og polish,,så tar du dette over hele bilen...så skal vi få slip ned dørene dine og tatt den rusta og lakkert...synes jo synd på deg når jeg så filmen hehe ;) dårlig passform på "billig" stylling er noe herk:fuckme2: Men men det er derfor jeg har lært, kjøper nå , bare mega dyr stylling som passer som en hanske, dessuten, kan du få kjøpe omegan for 5000kr. har fikset masse på den, går dessvere også bedre en golfen. går godt, bruker ikke olje, masse nytt, ja du hvet har tatt litt vare på den, lakken er ikke pen og ja hmm. skal du ha den?jeg kan komme med en liten hemlighet ,har funnet kjærligheten og ikke si til noen ,,,dette er hemligt :) bare vent ..alt jeg kan avsløre enda til deg er 24v ;) og manuelt gir :)og diffsperre
  17. Og kaster opp et bilde til, styla opp firma bilen til -volvo850- hehe
  18. Jeg kan titte på en dag ja. Bare og si ifra ,så finner vi en bra pris :) du har jo bestilt lakk av anders så er det like greit, du kan jo prøve selv?
  19. Må nesten se, dette tok jeg 2500kr for, og da hadde de kjøpt inn lakken,och klarlakken. Nå vasket jeg og polerte opp focusen også, og litt andre små ting, så synes ikke det var så dårlig pris jeg, var mye jobb med døra for og si det slikt, du skulle sett inni døra uff a meg! Denne døra var det faktisk mye jobb med, mye rust inni døra som var vanskligt.
  20. I helga har jeg vært opptatt med en svart jobb jeg fikk på en ford focus.. litt bilder, eier ble veldigt fornøyd, syregrunnet metalet også, har ingen bilder av dette, får håpe wurth gjør sitt :) Synes det ble veldigt bra jeg. Litt klarlakk på, og polerte opp rensten av focusen , men lakkrens og polish :) Ja brukte sprøyte :) har fått tak en kjempe flott sterk kompressor nå, så alt fungerer perfekt!:)
  21. ja når du sier det, husker jeg at jeg så det på mekonomen også...tenkte kansje og få et spesial lagd av Ferrita, men det koster jo SÅ JÆVLIGT MYE SIKKERT!
  22. hehe, jeg har fixa omegan nå. rister ikke lengre eller noen ting, nå er den faktisk ganske go og kjøre, fikk den opp i 220km på speedon hehe, kvikk gammel kær er den også. ja uff du driver og spinner opp grusen og gresset på festinga hehe! var gøy da!
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår